? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: Ida82
Sorry at jeg brukte litt av tråden din, jeg måtte bare skrive det greiene til namarie[;)] 

Jo det er tabletter (runde) to stykk morgen middag og kveld[&:] Men var ikke så ille som jeg trodde.[:D]

Hvordan har du det da? Deilig å ha pausemnd???

 
Du er tilgitt! Gjør ingenting.
 
Jeg har ikke probl. med tbl. jeg... så det der hørtes ikke så ille ut!
 
Svarte på dette i innlegget over [:)][:)] 
 
Hvordan gikk det med egginnsetningen igår?
 
Hei på deg!!
Ville bare skrive en liten hilsen sent på kvelden[;)]
Håper du har hatt en fin dag i dag, og kanskje ligger og sover søtt nå...
vi snakkes vel snart tenker jeg
 
Klem
 
 
 
Hei Dunn[:)][:)]
 
Jeg fant ut en ting idag[:)][:)]
Hvis vi to begge blir gravid denne mnd så kanskje vi finner d ut ca på samme tid [:)][:)] (hvis ikke min syklus tøyser igjen)[:)][:)][:)] HAdde vært koselig[:)][:)][:)]
 
Stooor god søndagsklem fra meg
 
ORIGINAL: pusita

Hei på deg!!
Ville bare skrive en liten hilsen sent på kvelden[;)]
Håper du har hatt en fin dag i dag, og kanskje ligger og sover søtt nå...
vi snakkes vel snart tenker jeg

Klem



 
Jeg sov faktisk. Hadde jo tidligvakt. Virkelig trøtt. Håper vi snakkes snart ja. [:)]
 
ORIGINAL: hopefullgirl

Hei Dunn[:)][:)]
 
Jeg fant ut en ting idag[:)][:)]
Hvis vi to begge blir gravid denne mnd så kanskje vi finner d ut ca på samme tid [:)][:)] (hvis ikke min syklus tøyser igjen)[:)][:)][:)] HAdde vært koselig[:)][:)][:)]
 
Stooor god søndagsklem fra meg

 
Så koslig du fant dagboken min! Men tickeren min stemmer ikke helt.. *løpeåfiksemedengang*
 
Men håper fortsatt vi sees i desember forumet hopefullgirl. (Selvom vi har prøvepause)
 
Koselig du er tilbake!
 
Da er første siden  oppdatert! Men min nye farge.. og litt info [:)][:)]
 
Så fin førstesiden har blitt! April er helt sikkert måneden for deg, vet du! Sender deg en klem, jeg!
 
Tusen takk namarie! Håper April er måneden for oss [:)][:)]
 
Ja nå fikk du er fin og oversiktlig første side[:)] Kjempe lurt[;)] Håper du har det bra og vit at jeg heier på deg vennen!!!!!!
 
Veldig bra førsteside snuppa :)
Greit å følge med på... For vi følger jo med da vettu [;)]
 
Nå sitter jeg og venter på at vasken skal bli ferdig, så jeg kan henge den opp og gå og legge meg... Ganske trøtt ja!
 
Vi snakkes vettu ;)
 
Klem
 
Ida82: Ja, jeg har skjønt dere heie alle på meg! Blir glad for det [:)][:)]
 
Pusita: Hvordan var filmen? Lurer på om sambo og jeg skal gå å se den også? Er vel litt sånn han liker [:)] Hadde  middagsgjester her igår vi, det var kjempe koselig [:)] Men vil egentlig vise frem en gravid mage.. håper jeg får gjøre det snart. [:)][:)]
 
julian: Ja, jeg har også bestilt en. Litt over jul her da.. men kan godt komme litt tidlig [:)][:)] Eller seint, og komme på pappas fødselsdag [:)]
Hvordan går det med deg? Savner deg her inne.. er jo så sjelden vi ser deg! Klem
 
Jeg vet dette er en dagbok mot en baby, men må bare skryte litt. Jeg fikk så lyst å sykle på jobben igår. Det innebærere jo også sykle hjem [:)] Så jeg syklet 1t. til jobb, og 1t. hjem igjen kl.23 [:)] Da var jeg flink! Har veldig vondt et visst sted da.. [;)][:D][:)] På babyfronten skjer det lite om dagen.. pause mnd. ser ut til å funke for meg. Er vel EL i disse dager.. men jeg bryr meg vel ikke om det [;)] Ha en fin dag jenter. Klem fra Dunna!
 
Heisan, stikker bare for å ønske deg lykke til med prøvingen denne pp [;)] 
 
Klemz*
 
Tusen takk vekten73! Lykke til til deg også! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Dunn

Tusen takk namarie! Håper April er måneden for oss [:)][:)]


Jaaaaaaaa...det hadde vært noe det...nå VIL jeg at vi skal bli gravide, begge to [:)][:)]
 
Innom med en liten torsdagsklem! Håper du får en fin kveld. [:)]
 
Måtte innom og høre hvordan du har det... Nå er det jo snart påske, og alt :)
 
Skal du noe spennende da?
 
Namarie: Ja, NÅ SKAL VI BEGGE! Fortjener det begge.. hvordan går det med treningen?
 
Nathalie22: Tusen takk for torsdagsklemen. Trengte den etter en kveld på jobb [:)][:)]
 
Pusita: Tja, noe spennende. I morgen kommer lillesøsteren min på besøk.. og ellers skal jeg bare jobbe. Fri neste helg, tror kanksje vi drar på hyttetur. Enn der, skal du noe  spennende?
 
Hei. Tusen takk lille70! Koselig du er innom [:)][:)] God helg til deg også.
 
Back
Topp