? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Så koselig pusita! Ble glad nå.. [:)][:)][:)] Trenger litt lykke og bebis støv jeg.
 
Jeg har faktisk en god følelse på deg denne mnd. Litt kriblinger inni meg...
Så jeg håper virkelig på det beste.
 
Jeg har ikke, men jeg har litt ømme pupper da.. men de er nok innbilt.
 
ORIGINAL: Dunn

Jeg har ikke, men jeg har litt ømme pupper da.. men de er nok innbilt.

 
neiii da... hi hi...
men av og til får jeg bare sånne følelser.. så jeg skal si fra hvis jeg kjenner noe mere :)
Under en uke til vi finner ut...
Ååååhhh så lenge :(
 
Har IKM på onsdag, men tester ikke før fredag. (Sier jeg nå) Men nok mas fra deg så kanksje jeg gjør [8D][8D] 
 
Jeg skal prøve å holde ut til fredag...
Men det kan bli vanskelig... Det er jo veldig spennende akkruat nå.
Skal prøve å drømme om deg i natt... he he...
 
Må fortelle da, kanskje du blir sann drømt?? [:)][:)][:)][:)]
 
har vært det innimellom...
Men er jo mange ganger jeg ikke er det da, he he...
 
Men har tenkt til å prøve meg på tarotkort etter hvert... hvis tiden strekker til en gang i fremtiden.. [;)]
 
ORIGINAL: Lykkeliten87

Innom for å krysse fingrene for deg, Dunn!! [:D][:D][:D]

 
Tusen takk Lykkeliten!!
 
Nedtellingen fortsetter, 3 dager til IKM....
 
Takk takk Majavennen!
 
ORIGINAL: Dunn

Jeg har ikke, men jeg har litt ømme pupper da.. men de er nok innbilt.

 
Som min kloke sambo sa: " smerte må jo være umulig å innbille seg "[:D] Bare så du vet det, de symptomene jeg har fortalt om til deg, har kommet litt etter litt.. Ikke alt kommer med en gang. Og så er det jo individuelt[;)] Jeg krysser fingra knallhardt for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![;)]
 

 
Venter på godnyheter snart her!!!
 
Takk Ida og Pusita! Symptomer ja.. jeg så absolutt INGEN. *grrr* Og jeg er jo evig pessimist til det motsatte er bevist [:)][8D] Får nå se da, hva som skjer disse nærmeste dagene.. om jeg jubler, eller kryper under dyna. [:)][:)] Nå skal vi spise pizza, og se "lost". Vi har ikke sett de før, og lastet de ned.. ganske spennende.
 
Fortsetter nedtelling, only 2 days to go.. Men lurere på om nedtellingene egentlig skulle vært til fredag, siden jeg ikke skal teste før da??? [8|]
 
ORIGINAL: Marelia

spennende med nedtelling!;) krysser fingrene for deg[:D]
var pizza'n god?:p

 
Jupp. Vi hadde skikkelig taem work på den.. [:)][:)] Hvordan går det med deg??
 
Hei, Dunn! Hvordan går det med deg? Håper spiren sitter!
 
ORIGINAL: namarie

Hei, Dunn! Hvordan går det med deg? Håper spiren sitter!

 
Hei namarie!! Joda, alt går vel bra her. Håper jo spiren sitter både hos meg og deg denne gangen [:)] Men sannsynligheten er jo liten.. håper GU undersøkslsen din går bra. Og at dere finner ut av hva som er galt med deg. Klem
 
Ååååå, jeg skulle så inderlig ønske at spiren satt hos deg nå Dunn, du hadde virkelig fortjent det nå synes jeg[:)]
 
Spennende å følge med på nedtellingen din, ikke lett å vente med å teste når man er så nær......
 
Masse lykkeønskninger og klemmer fra meg til deg[:D][:D][:D]
 
Jeg håper også spiren sitter denne mnd, som alle andre [:)][:)] Men det spesielle med denne er at da skal din også.. (og mange andre her inne) Tusen takk for at du var innom dagboken min lille70 [:)][:)]
 
Nedtelling, faktisk bare 56 dag til IKM, og 78 til testing hvis ingen TR.
 
 
Back
Topp