? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: pusita



 
Er så spent på deg nå Dunn-snuppa!!!![:D]
 
ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: pusita




Er så spent på deg nå Dunn-snuppa!!!![:D]

 
Jeg også!!
Jeg har veeeeeldig gode følelser for deg, så jeg håper jeg har rett!
 
MASSSSE lykke til med testing Dunn [:)][:)][:)] Det mååååååå bli positiv denne mnd[:)][:)]
Krysser fingrene for deg! Dette fortjener du sååå mye
 
IKM er her!! Ingen TR enda.
 
Pusita: Jeg satser på 8 ballen din denne måneden. All tro på den [8D][:)] Takk for at du tenker på meg i disse dager.
 
Ida: Du gir meg jo håp, tenk at du ble gravid etter såå lang tid. Det unner jeg deg viiiirkelig [:)][:)]
 
Hopefullgirl: Jeg trodde du hadde forsvunnet igjen?? Glad for å se deg! Tusen takk for lykke ønskninger. Trenger de jeg kan til testing fredag 13.
 
Lykkeliten87: Takk for lykke ønskninger.
 
Lykke til med testingen Dunn, håper den blir positiv. Krysser alt jeg kan for deg.
 
Hei Nitho!! Koselig du er innom dagboken min. Takk for at du krysser, jeg trenger all den lykken jeg  kan få!
 
Ååååååå...masse lykke til, Dunn! Håper du kan flytte forum nå...ikke fordi vi er lei av deg her inne, men fordi du har fått din egen lille spire!
 
Hvis det skjer, så kommer jeg til å savne veldig noen spesielle her inne. Du er blant de namarie.. kommer nok til å stikke innomher å sende PM til dere da. Men nå skal jo du snart til GU? Det blir vel kjekt? Å få vite?
 
Absolutt, grugler meg til å finne ut hva som er galt med meg...hehe...kommer klart til å savne deg dersom du stikker herfra, men du har virkelig fortjent en spire.
 
Jeg og kommer til å savne deg, men lover å komme innom når eventuelt denne spiren sitter. Forstår du grugler deg, men det går nok bra namarie. Sikkert bare å få ting igang [:)][:)]
 
Der er tanta på vei. Jeg har hele tiden pp sagt at hvis TR kom skulle vi ha både BV pause og prøve pause. Vi har begge godt av det, så jeg trekker meg stille tilbake. Skal gjøre en del ting jeg har tenkt lenge å få gjøre..
 
Jeg har en del på msn, så jeg skal klare å få med meg de viktigste tingene [:)][:)]
 
Lykke til alle sammen!
 
[:(][:(][:(]Dette var synd Dunn, jeg hadde virkelig håpet på at det klaffet for deg denne pp......
 
Skjønner godt hvis du føler for en pause, både fra prøving og BV.....
Det må jeg også ha dersom ikke spiren min sitter denne mnd...
Men,må prøve å være positiv til det motsatte er bevist, det er eneste måten å holde hodet over vannet på.....
 
Kommer til å savne deg masse her inne, og du er hjertelig velkommen tilbake så fort du føler deg klar for det[;)]
Ønsker deg masse lykke til Dunn, og du skal se at kanskje spiren din sitter når du minst venter det.......[;)][;)]
 
Masse varme klemmer fra Lille meg[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: lille70

[:(][:(][:(]Dette var synd Dunn, jeg hadde virkelig håpet på at det klaffet for deg denne pp......
 
Skjønner godt hvis du føler for en pause, både fra prøving og BV.....
Det må jeg også ha dersom ikke spiren min sitter denne mnd...
Men,må prøve å være positiv til det motsatte er bevist, det er eneste måten å holde hodet over vannet på.....
 
Kommer til å savne deg masse her inne, og du er hjertelig velkommen tilbake så fort du føler deg klar for det[;)]
Ønsker deg masse lykke til Dunn, og du skal se at kanskje spiren din sitter når du minst venter det.......[;)][;)]
 
Masse varme klemmer fra Lille meg[:)][:)][:)]

 
Tusen takk lille! Når jeg kommer tilbake så skal vi begge ha en spire, er det en avtale?
 
Synd at det ble slik, men du er i alle fall hjertelig velkommen tilbake når du er klar for det!
 
ORIGINAL: Majavennen

Prøv å slapp av og kos deg.
Velkommen tilbake når du føler for det.



Ps. Jeg tror januar er en veldig fin måned å få baby i...

 
Takk maja! Ja, januar er en fin månede det også. Alle måneder er fine i mine øyne.
 
ORIGINAL: namarie

Synd at det ble slik, men du er i alle fall hjertelig velkommen tilbake når du er klar for det!

 
Ja, sånn blir livet av og til. Glad jeg har deg på msn min [:)]
 
Bare innom en snik tur! Hvordan går det med folk her inne da??
 
I'm baaack! Nå har jeg sneket så mange dager at nå telles ikke pausen lengre..
 
Har jo snart IKM, kan jo ikke vente. Ikke flink med denne pause greia jeg...
 
Der kom tante rød! [:'(]
 
Back
Topp