? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Uff det var teit!!
Hun var jo ikke velkommen [:@][:@][:@]
Når blir neste IKM da? Kanskje den blir samtidig med meg igjen da :) Det hadde vært noe det :)
 
Jeg er kjempeglad for at du er tilbake igjen her!!!
 
Stor klem
 
Neste IKM har jeg ikke tenkt på enda. I Juni en gang [:)][:)] Glad for å være tilbake [:)] 
Hvordan går det med Pusita idag da?
 
Pusita skriver ex.phil oppgave, og er egentlig litt fucked..
bare en snartur innom nå før jeg fortsetter...
 
Er helt utmattet for tiden, og gleder meg til jeg er ferdig med all dobbeljobbinga og skole og eksamen og alt som har hopet seg opp...
 
Min kjære skal til legen på fredag forresten... Prøve å få henvisning videre...
 
Må si dere gjør ting med en gang! [:)][:)]
Jeg sa jo at du MÅTTE jobbe med den oppgaven.. *slåpusitaphåndenforhunikkejobber*
 
Ja her venter vi ikke i svingene, hi hi...
 
Men er greit å få det avklart selv om vi kanskje tar pause... Så slipper vi kanskje å prøve enda et år igjen før vi finner det ut etter pausen, men heller sparer opp penger til adopsjon da :)
 
Jeg har jo sagt jeg er utålmodig, har jeg ikke [8|] he he he
 
Jo, du har jo det! Men hallo [:)] [8D] 
 
Nå kom reaksjonen! Fikk nettopp vite at et vennepar av oss venter barn, da kom tårene trillene.. [:(][:(] 
 
Takk ~LuckyInLove~!!
 
Uff da vennen!
Vet hvordan det er... Venninna mi fikk vite kjønn på UL i dag hun... Og jeg er like ikke-gravid fremdeles!
 
Men vår tid kommer, og forhåpentligvis kommer den samtidig!!
 
Stooor klem fra meg
 
Jah! Juni er vår månede!!! (joda, du kommer til å prøve da også [:)][:)])
 
Ang ex.ohil oppg. de, jeg sa du skulle begynnt før [8D]
 
ORIGINAL: Dunn

Jah! Juni er vår månede!!! (joda, du kommer til å prøve da også [:)][:)])
 
Ang ex.ohil oppg. de, jeg sa du skulle begynnt før [8D]

 
Jeg er litt halvtrist inni meg, fordi det er en sjanse for at jeg ike klarer å tte ut 3000 ord. er på 1000 i skrivende stund.
 
Vet jeg burde begynt før... men som alltid er jeg ikke en god student[8|]
 
3 dagen med denne slankesuppen! Må lage ny "dose" idag! Smaker jo godt, men blir jo lei når jeg KUN kan spise det.. idag kan jeg spise frukt og grønt også. Sååå jeg skal kose meg masse med det ikveld. [:)] Jordbær - NAMNAM!
 
Når det kommer til syklusen min, så har jeg idag veldig mens smerter. Etter at vi begynte å prøve, har den blitt verre synes jeg.. må finne varmefl. om natten, og ligger en del våken [&o] Er jo så sta at jeg ikke tar smertestillende. JA, jeg vet det er dumt.. men..
Har idag kjøpt nytt termometer, skal tempe denne pp. Se om jeg klarer det uten å stresse, og kjøpt meg 14 nye EL tester. Her skal vi ikke gå glipp av noe..
 
 
Jeg heier på deg, det vet du!
Lurt å både tempe å teste!! :)
 
Da er jeg halvveis i slankesuppe kuren! Dag 4 idag, bananer og melk [:)][:)] Håper denne vektnedgangen hjelper litt.
 
Sambo og jeg bestemte oss for at på mandag bestiller jeg time hos homeopat, men da kom tankene. Tenk om det er han det er noe galt med? Da er vel det unødvenig? Kanskje vi burde gå begge? Men tror jeg går alene først, også hvis det ikke hjelper kan jeg sende han [:)]
 
Nå må jeg gå å gjøre lit hus arbeid. Det trengs [:)]
 
Heisann Dunn!
 
Takk for hilsen i dagboka mi. Er en felles trøst å ha prøvd like lenge som noen andre synes jeg. Tenker at da er det normalt, og ikke noe galt med meg (vet jo at det kan gå opp mot ett år da, men...). Blir jo satt ut både en og flere ganger over folk som lykkes nesten med en gang. Håper du skjønner hva jeg mener nå, tror det ble litt uklart [8D]
 
Flink du er som holder på med litt slanking!! Eier ikke viljestyrke selv for tiden [&:]
 
Ha en fin søndag!!
 
ORIGINAL: Rosamunde

Heisann Dunn!
 
Takk for hilsen i dagboka mi. Er en felles trøst å ha prøvd like lenge som noen andre synes jeg. Tenker at da er det normalt, og ikke noe galt med meg (vet jo at det kan gå opp mot ett år da, men...). Blir jo satt ut både en og flere ganger over folk som lykkes nesten med en gang. Håper du skjønner hva jeg mener nå, tror det ble litt uklart [8D]
 
Flink du er som holder på med litt slanking!! Eier ikke viljestyrke selv for tiden [&:]
 
Ha en fin søndag!!

 
Ja, godt å ha noen som forstår at faktisk 10pp er leeenge. Nesten en evighet spør du meg! [:'(] Ja, blir også satt ut av de som klarer det med èn gang. Hva skjer liksom? Får så mange tanker om det jeg da. Hva er galt med meg? Hvorfor får vi det ikke til?
Håper vi begge får det til i juni, og vi tar gjerne lille70 og majavennen med!! (leste din dagbok)
Ha en fortsatt fin søndag du også [:)][:)]
 
Jeg svetter som en gal nå, dette er det verste jeg veit!
 
Jeg har nettopp bestilt time hos en homøopat for å få hjelp til å bli gravid. Jeg måtte til og med si det i telefonen.. [&o]
 
Men nå er det heldigvis over, den 31/5 skal jeg dit! Er lettet nå, kan liksom slappe litt mer av denne måneden da.. men skal teste med EL teser, bare for å sjekke om den kommer da. [:)][:)]
 
Nå er jeg KJEMPE GLAD!!!
 
Ja, Majavennen! Nå er det vår tur [:)][:)]
 
Det blir spennende å høre hva homeopaten kan hjelpe med. Kanskje det er en mulighet for meg også etterhvert. Er en liten smule skeptisk, men det får jeg komme over [:)]
 
Back
Topp