Dunn
Forumet er livet
ORIGINAL: cecro
hei vennen[:D]har kje visst at du har hatt dagbok eg før nå...jaja nå skriver eg nå ein liten hilsen nå då ihvertfall før eg sletter meg helt heifra..[&:]
d jekk kje så me hadde planlagt å gå gravide ilag[:(]va så masse ting me planla så eg nå må venda meg vekk ifra..å barra detta me babyslutt e vanskeligt nok[:(]eg komme t å savna deg ein kjempe masse dunn...du har vore den eg har hatt mest kontakt med å du e heilt ubeskrivelig unik du!!!håpe eg aldri mysse kontakten me deg,men at nogen andre får den goe dunn t å ta vare på seg så du har gjort me meg[:D]
har kjempe lyst t å følga deg videre me prøvingen dokkas!!eg ønske alt det besta for dokke![:D]D FORTJENE DOKKE![:D]
msn å mail har eg alltid vettu så me snakkes der!
kjempe gla i deg vennen!!
goe klem fra cecilie[:D]
JA, bedre sent enn aldri [:)][:)]
Det er dumt dette som har hendt vennen, men livet er ikke alltid som vi planlegger. Ting skjer, og vi kan dessverre ikke bestemme sånt på forhånd. Skulle jo selvfølgelig du og W. fortsatt var sammen, men du kommer nok i fremtiden til å finne en som du fortjener, og som fortjener den gode jenta du er [:)][:)] Ja, du har jo både msn, og e-mailen min, bare å sende. Og hvis (ja jeg sier hvis) jeg blir gravid, så skal du få beskjed med en gang!
Lykke til videre. Stor klem fra Hildegunn