? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Kommer til å plage deg med min gode humor i heeeeeeeeeeele dag ;)
 
Heeelt til jeg skal på jobb? Eller bombadere du meg med sms da?? [&:] 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
He he...
KAnskje [;)][;)] 
Neiiii da... Skal være snill jeg... MEn så lenge du er her, så kan det hende jeg er "morsom"
 
Det er greit ikveld, skal jobbe med en kjernekar! Så kekt å jobbe med han [:)][:)]
 
Det er kjempebra!
Alltid moro å jobbe med flinke folk!!!
 
Mhm!!!
 
Supert at du mest sannsynlig har hatt el!! Satser på at "the soldiers" har funnet veien [:D][:D]
 
Ha en fin pinsehelg!!
 
ORIGINAL: Majavennen

Dette ser bra ut! Har dere laget en liten februarbaby?
Det tror jeg[:)]


 
Det tror ikke jeg, tempen min sank idag.. [:(][:(] Håper homøopaten kan hjelpe oss!
 
 Vi satser på en FEBRUAR BABY!!

Dag 1, 9/5:  Mensen (Kom uten forvarsel denne gangen [8|]?)
Dag 2, 10/5: Mensen
Dag 3, 11/5: Mensen
Dag 4, 12/5: Mensen
Dag 5, 13/5: Litt mensen
Dag 6, 14/5: Mensen er over [:)][:)] (Murrer litt i magen da [8|]?)
Dag 7, 15/5: Temp: 35,87
Dag 8, 16/5: Temp: 35,35 Denne er tatt 04:50, fikk ikke sove så måtte ta den tidlig... men kan ikke telle med denne.
Dag 9, 17/5: 36,07 (Jeg blir litt stresset av denne tempingen, men jeg prøver.. sov dårlig i natt.
Dag 10, 18/5: 35,60 Tempet til riktig tid idag, fikk sove i natt.
Dag 11, 19/5: 35,29
Dag 12, 20/5: 35,28 Idag fikk jeg endelig tempet til vanligtid, som igår. Ser jo jevn ut..
Dag 13, 21/5: 35.49 Negativ EL test idag, men forventet.
Dag 14, 22/5: 35,51 Negativ EL test idag, forventet. Men litt slim da.. så i morgen kanksje?
Dag 15, 23/5: 35,29 Negativ EL test. Både morgen og kveld. Ned igjen? [&o] Hva skjer a?
Dag 16, 24/5: 35,79 Høy temp, men gleden sank når jeg testet neg. på EL test [:@] [:'(]
Dag 17, 25/5: 35,85
Dag 18, 26/5: 35,79 Ned???
Dag 19, 27/5: 35,15 Enda mer ned??? [8|] [&:] 
Dag 20, 28/5:
Dag 21, 29/5:
Dag 22, 30/5:
Dag 23, 31/5: HOMØOPAT!
Dag 24, 1/6:
Dag 25, 2/6:
Dag 26, 3/6:
Dag 27, 4/6:
Dag 28, 5/6:
Dag 29, 6/6: 

Nå gikk den enda mer ned?? Hva skjer? Ser jo ut til at det ikke funket denne måneden heller.. [:(][:(]
 
Jeg tror du bare har sovet dårlig etter at dere var ute i går... Derfor er ikke tempen som den skal være...!!!
Dermed basta!
 
ORIGINAL: pusita

Jeg tror du bare har sovet dårlig etter at dere var ute i går... Derfor er ikke tempen som den skal være...!!!
Dermed basta!

 
Du er alltid så positiv du!
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Jeg tror du bare har sovet dårlig etter at dere var ute i går... Derfor er ikke tempen som den skal være...!!!
Dermed basta!


Du er alltid så positiv du!

 
Jeg må jo det [:)]
Skal jo ha en liten baby ut av deg i februar!!
 
Vi får se om den kommer i februar da.. det gjør jo din [:)][:)]
 
Jasså ja, så du er innom og sniker mens du er på jobb[;)]
Stille i dag også da, med andre ord...
 
Jeg er nå fremdeles ikke like sikker på min februarspire, som det du er, men tiden vil vise...
 
ORIGINAL: pusita

Jasså ja, så du er innom og sniker mens du er på jobb[;)]
Stille i dag også da, med andre ord...

Jeg er nå fremdeles ikke like sikker på min februarspire, som det du er, men tiden vil vise...

 
Jeg skal ikke si den ER DER! Men jeg håper virkelig for din del  den er. Vi skal jo inn i "termin i februar"! Når det gjelder dette med jobb, så er det ganske rolig ikveld også [:)][:)]
 
Håp er viktig!
Er ikke noe annet man kan gjøre mens man venter enn å håpe...
 
Ikke mange dagene til vi begge får svaret... :)
Bare å krysse fingrene nå!
 
ORIGINAL: Majavennen

Krysser fingrene for dere begge to jeg!!


 
TUSEN TAKK MAJA!
 
Jepp, jeg er nå godt i gang med symptomjakten [;)].
Stikking og en rar varmefølelse i puppene, murring i magen, litt ustabilt humør.
 
Hva kjenner du?
 
ORIGINAL: Rosamunde

Jepp, jeg er nå godt i gang med symptomjakten [;)].
Stikking og en rar varmefølelse i puppene, murring i magen, litt ustabilt humør.
 
Hva kjenner du?

 
Er spesielt dette med ustabilt humør! Igår hadde jeg en dårlig dag på dette, heldigvis klarte jeg med ok når vi var ute. [:)] Heldigvis forstår sambo! Han er så skjønn, og ble ikke sur eller noe igår. Bruker å bli litt irritabel når jeg er det han. Men i det siste skjønner han..
Som her en dag, så sa jeg at mens kvisen min (som kommer hver månde) nå var kommet over en uke for tidlig. Da han prøvde å si at kanskje EL ikke hadde vært når jeg trodde, og nå for den var her. Og jeg bare BLÅSTE ut at dette kunne jeg bedre enn han.  [&:] og at han bare var dum som sa noe slik. Uff.. dårlig samvittighet her, neida!! [:)][:)]
 
Back
Topp