? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: pusita

Kjipern uten mel da... :(
Jeg driver og knoter det til på jobb.. .Første dag alene med ansvaret for det jeg har overtatt og jeg mangler tre kontrakter [:@]
Dritt assa...

Babysmerter??
Tror vel ikke det. Har gitt opp håpet jeg nå assa.

 
Ja, vi får ta oss en tur ut sammen i ettermiddag. Hvis han ikke må jobbe overtid.
 
Forresten, jeg tok opp dette md han ang. økonomien da. Og han var heeelt enig.. så skjønn, sa bare ja med en gang og gav meg en suss [:)][:)] *Litt lettet nå* Også har vi ombestemt oss, ang. hvilket rom babyen skal bo på. Vi har begge om bestemt oss, så da får babyen "kontoret", også beholde vi gjesterommet/biblioteket. Da M. liker å ligge der å lese, og det rommet er så koselig [:)][:)] Har jo Tv pc, og bærbar som ikke tenger noe "kontor"!
 
Kjedelig du mangler tre kontrakter, har du rotet de bort? Eller har hun som har slutta slurvet?
 
Gitt opp håpet? Hva er dette for noe?? Det har ikke jeg da!
 
ORIGINAL: Dunn
Ja, vi får ta oss en tur ut sammen i ettermiddag. Hvis han ikke må jobbe overtid.
 
Forresten, jeg tok opp dette md han ang. økonomien da. Og han var heeelt enig.. så skjønn, sa bare ja med en gang og gav meg en suss [:)][:)] *Litt lettet nå* Også har vi ombestemt oss, ang. hvilket rom babyen skal bo på. Vi har begge om bestemt oss, så da får babyen "kontoret", også beholde vi gjesterommet/biblioteket. Da M. liker å ligge der å lese, og det rommet er så koselig [:)][:)] Har jo Tv pc, og bærbar som ikke tenger noe "kontor"!
 
Kjedelig du mangler tre kontrakter, har du rotet de bort? Eller har hun som har slutta slurvet?
 
Gitt opp håpet? Hva er dette for noe?? Det har ikke jeg da!

Blir koselig med babyrom da :) Gleder meg til å se bilder når det blir innredet!!!
Og bra det gikk som det gikk når du tok opp det med økonomien. HAdde ikke forventet noe annet jeg da :)
 
Er nok jeg som har rota de bort tror jeg *rødme*
Er så forbanna mye å holde styr på at jeg blir nesten helt svimmel.
Leter gjennom på nytt nå, men finner de ikke[&:] 
Men jeg mener over 200 kontrakter og bare 2 borte... Er jo ikke sååå mange da, he he [8|]
*prøver å lete igjen*
 
Gitt opp håpet ja.. Burde vel ikke, men det er så lett når jeg får skikkelig menssymptomer...
Du holder ut med håpet til "the bitter end" :)
 
ORIGINAL: pusita

Blir koselig med babyrom da :) Gleder meg til å se bilder når det blir innredet!!!
Og bra det gikk som det gikk når du tok opp det med økonomien. HAdde ikke forventet noe annet jeg da :)

Er nok jeg som har rota de bort tror jeg *rødme*
Er så forbanna mye å holde styr på at jeg blir nesten helt svimmel.
Leter gjennom på nytt nå, men finner de ikke[&:] 
Men jeg mener over 200 kontrakter og bare 2 borte... Er jo ikke sååå mange da, he he [8|]
*prøver å lete igjen*

Gitt opp håpet ja.. Burde vel ikke, men det er så lett når jeg får skikkelig menssymptomer...
Du holder ut med håpet til "the bitter end" :)

 
Gleder meg allerede til å innrede det da [:)][:)] Siden vi ikke skal vite kjønnet, så ska vin innrede veldig nøytralt. (Snakker jo som om jeg er gravid alt? [8|])
 
Du som har rotet de bort? Har du ikke orden? *løpeborttilsjefenigjen*
 
ORIGINAL: Dunn
Gleder meg allerede til å innrede det da [:)][:)] Siden vi ikke skal vite kjønnet, så ska vin innrede veldig nøytralt. (Snakker jo som om jeg er gravid alt? [8|])
 
Du som har rotet de bort? Har du ikke orden? *løpeborttilsjefenigjen*

 
Ja, tenk så flaut...
Ikke helt klar til å ta over jobben likevel kanskje...
og her sitter jeg og kaster bort tid med deg [:-][:-][:-][:-]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Koselig er det!!!
He he...
 
 
Fått besøk av sjefen enda? Jeg var nettopp ferdig der inne.. han var ike blid på deg [:@]
 
ORIGINAL: Dunn

Fått besøk av sjefen enda? Jeg var nettopp ferdig der inne.. han var ike blid på deg [:@]

 
Ha ha ha...
Vet du hva??
De tre kontraktene jeg ikke fant var ok, men...
 
Jeg fant ut at det var en del jeg ikke hadde sendt inn[:-][:-][:-]
Det tror jeg er enda verre...
 
Faen assa, trodde det her skulle bli lett jeg :(
 
Jeg er udugelig! (litt hvertfall)
 
ORIGINAL: pusita
Ha ha ha...
Vet du hva??
De tre kontraktene jeg ikke fant var ok, men...

Jeg fant ut at det var en del jeg ikke hadde sendt inn[:-][:-][:-]
Det tror jeg er enda verre...

Faen assa, trodde det her skulle bli lett jeg :(

Jeg er udugelig! (litt hvertfall)

 
Du er IKKE udugelig! Send de asap vennen..
 
ORIGINAL: Dunn
Du er IKKE udugelig! Send de asap vennen..

Sendte mld til hun som hadde stillingen før og det gikk bra...
Skulle bare sende de sammen med de jeg sendte neste uke...
 
hehehe, kaoshode jeg??
Ikke i det hele tatt[;)]
 
Er du husmor for alle penga nå? :)
 
ORIGINAL: pusita
Sendte mld til hun som hadde stillingen før og det gikk bra...
Skulle bare sende de sammen med de jeg sendte neste uke...

hehehe, kaoshode jeg??
Ikke i det hele tatt[;)]

Er du husmor for alle penga nå? :)

 
Tja, begynner å bli litt ferdig.. ihvertfall i 1.etg. [:)][:)] Lurte litt på om jeg skulle ta bilder ikveld her..
 
 
ORIGINAL: Dunn
Tja, begynner å bli litt ferdig.. ihvertfall i 1.etg. [:)][:)] Lurte litt på om jeg skulle ta bilder ikveld her..


 
Det må du gjøre vettu...
Jeg skal begynne på neste ukes greier allerede i dag, så jeg er ferdig med det :)
 
Litt trøtt er jeg også, men det går vel over tenker jeg. he he.
 
Så har jeg lyst på noe godt!
Og vet du hva?
O og jeg betalte for mye for sjirafftv'n vår, uten at jeg merket det før i går...
Så da får vi igjen 1000 kr...
Det hjelper litt denne mnd med tanke på akupunkturen.
 
dessuten var det en som var villig til å betale 5000 for hybelen, men jeg vet ikke om jeg likte han.
Oscar skal se gjennom de som er intresserte etterpå, og se om det er noen han liker.
 
ORIGINAL: pusita

Det må du gjøre vettu...
Jeg skal begynne på neste ukes greier allerede i dag, så jeg er ferdig med det :)

Litt trøtt er jeg også, men det går vel over tenker jeg. he he.

Så har jeg lyst på noe godt!
Og vet du hva?
O og jeg betalte for mye for sjirafftv'n vår, uten at jeg merket det før i går...
Så da får vi igjen 1000 kr...
Det hjelper litt denne mnd med tanke på akupunkturen.

dessuten var det en som var villig til å betale 5000 for hybelen, men jeg vet ikke om jeg likte han.
Oscar skal se gjennom de som er intresserte etterpå, og se om det er noen han liker.

 
1000kr det var jo litt for mye da? Supert kjekt dere får de igjen, og ja det hjelper jo på med denne akupunktøren.
 
5000 for hybelen? Det er jo bra, men som du sier.. dere MÅ ha en dere liker. Så det ikke blir irritasjoner da..
 
ORIGINAL: Dunn
1000kr det var jo litt for mye da? Supert kjekt dere får de igjen, og ja det hjelper jo på med denne akupunktøren.
 
5000 for hybelen? Det er jo bra, men som du sier.. dere MÅ ha en dere liker. Så det ikke blir irritasjoner da..

 
Tørr liksom ikke at de ekstra 500 kr i mnd blir sure penger fordi vi ikke liker vedkommende...
4500 er i utgangspunktet mer enn nok for et rom. Det er liksom 333 kr kvadratmeteren imnd, hehe.
 
Fikk mail fra en svensk dame som virket OK.
Men hun svenske jeg fikk mail fra i går som virket OK var helt blåst i huet, så jeg får se...
 
Skal holde deg oppdatert på den fronten, så du vet hvordan det ligger an.
 
Blir også lettere å spare til bryllupet da, pluss sangtimene jeg skal ta og akupunkturen...
 
ORIGINAL: pusita

Tørr liksom ikke at de ekstra 500 kr i mnd blir sure penger fordi vi ikke liker vedkommende...
4500 er i utgangspunktet mer enn nok for et rom. Det er liksom 333 kr kvadratmeteren imnd, hehe.

Fikk mail fra en svensk dame som virket OK.
Men hun svenske jeg fikk mail fra i går som virket OK var helt blåst i huet, så jeg får se...

Skal holde deg oppdatert på den fronten, så du vet hvordan det ligger an.

Blir også lettere å spare til bryllupet da, pluss sangtimene jeg skal ta og akupunkturen...

 
Nei, er sure 500kr om dere ikke liker fyren. 333kr kvm, ikke verst.. [:)][:)]
 
Sangtimer?
 
ORIGINAL: Dunn
Nei, er sure 500kr om dere ikke liker fyren. 333kr kvm, ikke verst.. [:)][:)]
 
Sangtimer?

 
Har jeg ikke fortalt det?
 
Skal synge i bryllupet i steden for å holdet tale.. Og da trengs det sangtimer ja...
Skal synge "Songbird"
 
ORIGINAL: pusita

Har jeg ikke fortalt det?

Skal synge i bryllupet i steden for å holdet tale.. Og da trengs det sangtimer ja...
Skal synge "Songbird"

 
Det hadde du glemt ja. Såå koselig.. det er IKKE akutelt her. Har en grusom stemme... synger i kirken, og det får holde.
 
ORIGINAL: Dunn
Det hadde du glemt ja. Såå koselig.. det er IKKE akutelt her. Har en grusom stemme... synger i kirken, og det får holde.

 
Har helt OK stemme... Trenger å øve litt for å si det sånn..
Men med 3 språk blant gjestene (spansk, norsk og engelsk, og mange forstår ikke mer enn et av de), så fant jeg ut at selv om sangen er på engelsk, så vil alle forstå den følelsen sangen formidler...
 
Får nesten tårer i øynene bare av å tenke på den sangen jeg :)
 
ORIGINAL: pusita

Har helt OK stemme... Trenger å øve litt for å si det sånn..
Men med 3 språk blant gjestene (spansk, norsk og engelsk, og mange forstår ikke mer enn et av de), så fant jeg ut at selv om sangen er på engelsk, så vil alle forstå den følelsen sangen formidler...

Får nesten tårer i øynene bare av å tenke på den sangen jeg :)

 
Vet ikke om jeg har hørt den sangen, ikke som jeg husker liksom. Hvem synger den?
 
ORIGINAL: Dunn
Vet ikke om jeg har hørt den sangen, ikke som jeg husker liksom. Hvem synger den?

 
Sunget av mange, blant annet Eva Cassidy.
Tone Damli Aaberge sang den på Idol også. I finalen
 
ORIGINAL: pusita
Sunget av mange, blant annet Eva Cassidy.
Tone Damli Aaberge sang den på Idol også. I finalen

 
Må laste den ned! [:)][:)] Nå bare venter jeg på M skal komme hjem, han skulle kjøpe kjøttdeig så vi kunne ha taco, og mel så jeg kan bake boller [:)][:)]
 
ORIGINAL: Dunn

Må laste den ned! [:)][:)] Nå bare venter jeg på M skal komme hjem, han skulle kjøpe kjøttdeig så vi kunne ha taco, og mel så jeg kan bake boller [:)][:)]

 
Den er veldig fin!
Er på Love Actually-soudtracket.
 
Oscar og jeg skal også ha taco i dag... Rester fra i går, he he...
Nam nam
 
Back
Topp