? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: pusita

Den er veldig fin!
Er på Love Actually-soudtracket.

Oscar og jeg skal også ha taco i dag... Rester fra i går, he he...
Nam nam

 
Den har jeg da sett! Men skal laste den ned.. så skal jeg tenke på deg. Synger den sikkert kjempe fint..
 
ORIGINAL: Dunn
Den har jeg da sett! Men skal laste den ned.. så skal jeg tenke på deg. Synger den sikkert kjempe fint..

 
HE he he he.... Kjempefint er nok ikke riktige beskrivelse...
Men det er tanken og innlevelsen som teller...!!!
 
Tenk deg det, å stå i full bryllupsmundur og synge med band...
Kan bli skremt av mindre ja...[&:]
 
ORIGINAL: pusita
HE he he he.... Kjempefint er nok ikke riktige beskrivelse...
Men det er tanken og innlevelsen som teller...!!!

Tenk deg det, å stå i full bryllupsmundur og synge med band...
Kan bli skremt av mindre ja...[&:]

 
Ja, tenk om du bare klarer å sippe da??
 
Nei det må synges også ja!
HE he he...
 
Men nå må jeg straks pakke sakene mine og gå :)
 
Koselig å ha selskap på jobb ida :)
 
Vi snakkes vel senere vi [:)][:)] Vet ikke om jeg er her ikveld da, skal kose oss litt ikveld. M. har noen helvettesdager på jobben, og trenger kjæresten sin om kvelden.
 
Hei, vennen! Hvordan går det med deg? Føler det er alt for lenge siden jeg har snakka med deg nå [:)]
 
ORIGINAL: namarie

Hei, vennen! Hvordan går det med deg? Føler det er alt for lenge siden jeg har snakka med deg nå [:)]

 
JA! Altfor leeenge siden. Alt er bra her, vi er blitt mer og mer gal av denne prøvingen men vi overlever vel når vi får den lille i armene våre en dag! Har snakket om hvilket rom som skal bli babyrom. Og vi er enig [:)][:)]
Enn der da? Kjempe bra testene til mannen din var ok, vi har ikke testet oss enda. Men skal til homøpopat på torsdag.. og det blir spennende. Føler liksom at vi går en vei nå. Du må komme på msn en dag så vi kan snakke sammen. [:)][:)]
 
Nå er det bare to netter til jeg skal til homøopaten!!! Gru/gleder meg..
 
ORIGINAL: Dunn

Nå er det bare to netter til jeg skal til homøopaten!!! Gru/gleder meg..

 
Det blir såååå bra skal du se snuppa!!! :)
 
Jeg har ikke klart å somle meg i seng enda, men nå skal jeg gå! Du fik æren av å få mitt supermedlems-innlegg.. Jeg har fått siste stjerna nå :)
 
Har du lastet ned Songbird enda?
 
Ha en fin natt, husk å tempe godt inni munnen etter over tre timers sammenhengende søvn :)
 
Vi snakkes [:)]
 
ORIGINAL: pusita
Det blir såååå bra skal du se snuppa!!! :)

Jeg har ikke klart å somle meg i seng enda, men nå skal jeg gå! Du fik æren av å få mitt supermedlems-innlegg.. Jeg har fått siste stjerna nå :)

Har du lastet ned Songbird enda?

Ha en fin natt, husk å tempe godt inni munnen etter over tre timers sammenhengende søvn :)

Vi snakkes [:)]

 
Takk for super medlemm innlegget! Koselig du brukte det på meg... [:)][:)] Ja, jeg SKAL sove tre tmer.. og tempe GODT inni munnen.
 
 Vi satser på en FEBRUAR BABY!!

Dag 1, 9/5:  Mensen (Kom uten forvarsel denne gangen [8|]?)
Dag 2, 10/5: Mensen
Dag 3, 11/5: Mensen
Dag 4, 12/5: Mensen
Dag 5, 13/5: Litt mensen
Dag 6, 14/5: Mensen er over [:)][:)] (Murrer litt i magen da [8|]?)
Dag 7, 15/5: Temp: 35,87
Dag 8, 16/5: Temp: 35,35 Denne er tatt 04:50, fikk ikke sove så måtte ta den tidlig... men kan ikke telle med denne.
Dag 9, 17/5: 36,07 (Jeg blir litt stresset av denne tempingen, men jeg prøver.. sov dårlig i natt.
Dag 10, 18/5: 35,60 Tempet til riktig tid idag, fikk sove i natt.
Dag 11, 19/5: 35,29
Dag 12, 20/5: 35,28 Idag fikk jeg endelig tempet til vanligtid, som igår. Ser jo jevn ut..
Dag 13, 21/5: 35.49 Negativ EL test idag, men forventet.
Dag 14, 22/5: 35,51 Negativ EL test idag, forventet. Men litt slim da.. så i morgen kanksje?
Dag 15, 23/5: 35,29 Negativ EL test. Både morgen og kveld. Ned igjen? [&o] Hva skjer a?
Dag 16, 24/5: 35,79 Høy temp, men gleden sank når jeg testet neg. på EL test [:@] [:'(]
Dag 17, 25/5: 35,85
Dag 18, 26/5: 35,79 Ned???
Dag 19, 27/5: 35,15 Enda mer ned??? [8|] [&:] Sov litt dårlig, kanskje ikke tre timer.  
Dag 20, 28/5: 35.35 Enda såå lav? Jeg trodde den skulle holde seg oppe etter EL?? [8|] Sov lite, kanskje ikke tre timer.
Dag 21, 29/5: Fikk ikke tempet [:@][:@] Begynte å spotte igår kveld? Her er det noe som er galt??
Dag 22, 30/5: Kl. 04.10 36,58. Kl. 06.15 (Vanlig tid) 36,54.
Dag 23, 31/5: HOMØOPAT!
Dag 24, 1/6:
Dag 25, 2/6:
Dag 26, 3/6:
Dag 27, 4/6:
Dag 28, 5/6:
Dag 29, 6/6: 

Pusita, vi skarvler sånn at jeg måtte TRE sider tilbake for å finne tempe skjema for igår [:)][:)]
Altså, jeg tempet nå ordentlig under tunga.. og det ser jo ut til å hjelpe, og den har jo steget!!! Selvom det nå er urealistisk i forhold til de andre tempene som var såå lav. Kan ikke lese denne månedens temper da, men jeg prøver [:)] Så takk *stella* for tipset ang. å tempe langt inni munnen [:)]
 
MEN, Jeg lurer på en ting.. jeg tempet jo med to timers mellomrom. Kl. 04.10 fordi jeg våknet, og trodde alarmen ringte (men jeg hadde jo tre timer søvn) og kl. 06.15 vanlig tid. Men de var jo lik?? Hva skyldes dette? Kan det være for at jeg ikke sov tre timer til kl. 06.15?
 
Er bare innom for å ønske deg masse lykke til denne mnd Dunn[:)]
 
Håper spiren din sitter nå, og at TR har tatt seg et år i utlandet eller no.....[;)]
 
Klem fra lille meg[:)]
 
ORIGINAL: lille70

Er bare innom for å ønske deg masse lykke til denne mnd Dunn[:)]
 
Håper spiren din sitter nå, og at TR har tatt seg et år i utlandet eller no.....[;)]
 
Klem fra lille meg[:)]

 
Majavennen skal få låne hu et par dager før hu drar! Men jeg har jo såå lite tro denne måneden.. men nå skal jeg jo til homøopaten, håper hun kan hjelpe. Dette er DIN måndte lille vennen!
 
Så søt du er[:)]
 
Klart det er din mnd også Dunn, spiren sitter mange ganger når man minst venter det, så du får ikke lov til å gi opp enda.....
 
Vil også ønske deg lykke til hos homøopaten[;)]
 
 
 
Temping etter mindre enn tre timers søvn kan være lavere enn den "egentlig er" ja, fordi tempen synker når du sovner, for deretter å stige oppover mot din "reelle temp". Det KAN være forklaringa (jeg har opplevd at hos meg er temp tatt etter mindre enn 2 timers søvn somregel ca 0,2 lavere enn den "egentlig er", men dette er nok individuelt)
 
Alternativ forklaring kan være at du er en av disse som ikke har så stor "tidsbetydning". I snitt øker tempen med 0,05° pr 30 min, men dette er også individuelt, og noen kvinner HAR rett og slett ikke denne "tidsfaktoren" i målingene sine.
 
Temperaturnivået ditt så langt mer "levende" ut nå ja... greit nok at ikke alle har 37 grader i kroppen, men 35 er litt i laveste laget for et levende, friskt menneske...
 
som du sier kan du ikke sammenligne dette med de tidligere tatte temperaturene dine, så det er ikke så lett å tolke så mye utav tempingen denne måneden, men fortsett likevel, så ser vi :)
 
ORIGINAL: *Stella*

Temping etter mindre enn tre timers søvn kan være lavere enn den "egentlig er" ja, fordi tempen synker når du sovner, for deretter å stige oppover mot din "reelle temp". Det KAN være forklaringa (jeg har opplevd at hos meg er temp tatt etter mindre enn 2 timers søvn somregel ca 0,2 lavere enn den "egentlig er", men dette er nok individuelt)

Alternativ forklaring kan være at du er en av disse som ikke har så stor "tidsbetydning". I snitt øker tempen med 0,05° pr 30 min, men dette er også individuelt, og noen kvinner HAR rett og slett ikke denne "tidsfaktoren" i målingene sine.

Temperaturnivået ditt så langt mer "levende" ut nå ja... greit nok at ikke alle har 37 grader i kroppen, men 35 er litt i laveste laget for et levende, friskt menneske...

som du sier kan du ikke sammenligne dette med de tidligere tatte temperaturene dine, så det er ikke så lett å tolke så mye utav tempingen denne måneden, men fortsett likevel, så ser vi :)

 
Ja, da vet jeg det til neste pp. For jeg tror jo faktisk jeg går en til i møte om en uke..
 
Tusen tak for hjelpen, jeg har lært masse [:)]
 
Klem
 
ORIGINAL: lille70

Så søt du er[:)]
 
Klart det er din mnd også Dunn, spiren sitter mange ganger når man minst venter det, så du får ikke lov til å gi opp enda.....
 
Vil også ønske deg lykke til hos homøopaten[;)]
 
 

 
Tusen takk for lykke ønskingene! Når morgen dagen kommer, g jeg endelig skal til homøopaten kommer jeg nok til å grue meg masse.. men en venninne kommer på besøk med babyen sin i morgen så jeg får liksom babydose før jeg går. Det hjelper nok masse [:)][:)] Men vi kan jo ha en avtale om å gå sammen da?? Denne pp hos deg, og neste hos meg?? Da får vi mars forumet begge to [:)][:)]
 
Vil bare innom å ønske deg lykke til i morra[;)]
 
ORIGINAL: Ida82

Vil bare innom å ønske deg lykke til i morra[;)]

 
Tusen takk Ida!! Koselig du stikker innom.. savner deg litt her inne. Men det er mye bedre med baby i magen [:)][:)] Hvordan går det med den lille, og med deg??
 
ORIGINAL: Dunn

Pusita, vi skarvler sånn at jeg måtte TRE sider tilbake for å finne tempe skjema for igår [:)][:)]

 
Dere skravler i så fall såpass at jeg faller helt av lasset...
 
Back
Topp