? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: Ida82

Hur har ni det?[;)] Tenker på deg at det må være en spennende og utholdenede uke. Men du skal se at den ender nok bra[;)]

 
Du har en ENDA mer spennende uke en meg! Eggene dine vokser og vokser jo [:)][:)] Snart skal de ta de ut! [:)][:)] Jag mår bra, har varit på jobbet ida.. nu skal jag bare slappe av i sofaet før jag måste på gymmet! hi hi
 
Idag spottet jeg litt, tror nok tanta kommer denne mnd. Sånn det er nå er jeg ikke så veldig lei meg, jeg har nettopp meldt meg inn i vektklubb.no, og håpet jo å få brukt det medlemskapet [:)] 
Skal litt ned i vekt nå, vi setter ikke prøvingen på pause.. , men vi slutter å telle dager. Skal bare kose oss, slappe av, trene og gå ned i vekt. [:)][:)] Kommer vel til å oppdatere litt her for det. Prøvingen er jo ikke over liksom.
 
 
 
Høres deilig ut med en "pauseperiode", er kanskje akkurat det dere trenger..
Men håpet er jo ikke ute før TR er her da :)
 
ORIGINAL: pusita

Høres deilig ut med en "pauseperiode", er kanskje akkurat det dere trenger..
Men håpet er jo ikke ute før TR er her da :)

 
Det er jo ikke ute før TR er her da vennen, men jeg har jo hele dene pp sagt at jeg ikke er gravid. Til tross for spotting midt i.. har tenkt litt på om jeg kanksje hadde EL da. Og det vil jo si at jeg har alt for kort lutealfase tror jeg.. må sjekke det ut litt.
 
Du har jo full kontroll du da... jeg har null kontroll på kroppen min jeg, bare tar det litt som det kommer... kjedelig, men sånn er det bare hehe[:)]
 
ORIGINAL: pusita

Du har jo full kontroll du da... jeg har null kontroll på kroppen min jeg, bare tar det litt som det kommer... kjedelig, men sånn er det bare hehe[:)]


Ikke full kontroll, men skal kjøpe sånne billige tester fra nette og teste hver dag.. da må jeg jo finne EL på et tidspunkt. 
 
Men det blir når "pausen" er over!
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Du har jo full kontroll du da... jeg har null kontroll på kroppen min jeg, bare tar det litt som det kommer... kjedelig, men sånn er det bare hehe[:)]


Ikke full kontroll, men skal kjøpe sånne billige tester fra nette og teste hver dag.. da må jeg jo finne EL på et tidspunkt. 

Men det blir når "pausen" er over!

 
Bør jo nesten det da syns jeg... Tror ikke jeg skal tste for EL eller tempe neste pp... Tror ikke jeg takler mer "aktiv" prøving.
 
ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Du har jo full kontroll du da... jeg har null kontroll på kroppen min jeg, bare tar det litt som det kommer... kjedelig, men sånn er det bare hehe[:)]


Ikke full kontroll, men skal kjøpe sånne billige tester fra nette og teste hver dag.. da må jeg jo finne EL på et tidspunkt. 

Men det blir når "pausen" er over!


Bør jo nesten det da syns jeg... Tror ikke jeg skal tste for EL eller tempe neste pp... Tror ikke jeg takler mer "aktiv" prøving.

 
Svarer jo fortere her enn msn du jo! [:)][:)] Du er en reser på BV!
 
Er det jeg også føler, men en mnd. må jeg jo finne EL på en måte. Du behøver jo ikke teste mer for EL.. for du har jo en spire alt! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Du har jo full kontroll du da... jeg har null kontroll på kroppen min jeg, bare tar det litt som det kommer... kjedelig, men sånn er det bare hehe[:)]


Ikke full kontroll, men skal kjøpe sånne billige tester fra nette og teste hver dag.. da må jeg jo finne EL på et tidspunkt. 

Men det blir når "pausen" er over!


Bør jo nesten det da syns jeg... Tror ikke jeg skal tste for EL eller tempe neste pp... Tror ikke jeg takler mer "aktiv" prøving.


Svarer jo fortere her enn msn du jo! [:)][:)] Du er en reser på BV!

Er det jeg også føler, men en mnd. må jeg jo finne EL på en måte. Du behøver jo ikke teste mer for EL.. for du har jo en spire alt! [:)][:)]

 
Håper det jah!!! Vil virkelig nå, selv om jeg er litt redd samtidig... Så mye forandringer på en gang.
Ja, ja... Du skal få resultatet i morgen tidlig!
 
Lykke til, Dunn! Håper virkelig spiren sitter!
 
Har en følelse av at  både du og pusita vil slå følge inn på svangeskaps forumet sammen jeg[;)] Nå snart altså!!!
 
ORIGINAL: Ida82

Har en følelse av at  både du og pusita vil slå følge inn på svangeskaps forumet sammen jeg[;)] Nå snart altså!!!


Vi har jo lyst til å ha med deg da Ida82, ikke sant Dunn???
 
ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Ida82

Har en følelse av at  både du og pusita vil slå følge inn på svangeskaps forumet sammen jeg[;)] Nå snart altså!!!


Vi har jo lyst til å ha med deg da Ida82, ikke sant Dunn???

 
Jeg og Ida har jo en kontrakt om det vi! [:)] 
(Selvom det ser ut som jeg ikke klarer å holde den[:(])
 
Jeg håper og håper for oss til vi er helt sikre... Man vet jo ikke før TR er der for fullt...
Jeg krysser fingrene!!!
 
Jeg har et lite problem, jeg har hatt ganske så regelmessige sykluser. Altså fra 26 - 29 dager. Men denne syklusen spottet jeg på dag 18. Dag 22 kom mensen (trodde jeg), men er kjempe mørk og vil liksom ikke komme for fullt? [&:][&:] Noen som aner hva det kan være?
 
ORIGINAL: namarie

Lykke til, Dunn! Håper virkelig spiren sitter!

 
Tusen takk namarie! Jeg tror ikke den sitter da.. hi hi
 
Hmmmmm... Du er jo bare på dag 23 også...
Jeg håper det er et godt tegn at det ikke er som det skal!
 
ORIGINAL: pusita

Hmmmmm... Du er jo bare på dag 23 også...
Jeg håper det er et godt tegn at det ikke er som det skal!

 
Jeg har jo nesten lyst å teste!!!
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Hmmmmm... Du er jo bare på dag 23 også...
Jeg håper det er et godt tegn at det ikke er som det skal!


Jeg har jo nesten lyst å teste!!!

 
Ja, det skjønner jeg veldig godt... Men er litt tidlig sikkert...
 
Er nok ikke gravid. Mensen kom for fullt. [:@] Da var det en liten prøve pause, men det er  nok som er det rette for oss nå. Kommer vel til å telle ned til IKM da [:)][:)]
 
Back
Topp