? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Dunn

Nå er jeg hjemme fra ferie. Endelig, er jeg hjemme med sambo igjen og prøvinger er igang igjen for fullt ikveld. (Når venninna mi drar.) [:)][:)][:)]

Godt å ha deg tilbake for fullt...
Vi trenger å få våre daglige oppdateringer vettu, he he...

Hvordan er formen i dag?

Daglig ja, veit ikke om de blir daglige da. Sambo synes vel jeg er her litt ofte, og vi snakket litt om dette igår e.m. Han er redd jeg bare vil ha barn av feil grunner, noe som ikke er tilfelle. Han forsto det da, men han ville bare ha det oppklart! Er nok litt vel opphengt i bebis, men er ikke så lett heller.. som jeg sa til han igår, jeg har faktisk ønsket dette mye lengre enn han. For 3 år siden spurte jeg om vi ikke skulle få barn, og da var han redd for det.. men jeg ville jo. Menmen, nå er han giret da, og ønsker seg dette veldig. Men tror kanksje jeg skal være litt mindre her, men veit ikke om jeg klarer det da. [:)][:)] 

Hvordan går det med malingen? Blir bebis lagingen glemt? [;)]

Klem

Nå er jeg hjemme fra ferie. Endelig, er jeg hjemme med sambo igjen og prøvinger er igang igjen for fullt ikveld. (Når venninna mi drar.) [:)][:)][:)]

Hvordan er formen i dag?

Daglig ja, veit ikke om de blir daglige da. Sambo synes vel jeg er her litt ofte, og vi snakket litt om dette igår e.m. Han er redd jeg bare vil ha barn av feil grunner, noe som ikke er tilfelle. Han forsto det da, men han ville bare ha det oppklart! Er nok litt vel opphengt i bebis, men er ikke så lett heller.. som jeg sa til han igår, jeg har faktisk ønsket dette mye lengre enn han. For 3 år siden spurte jeg om vi ikke skulle få barn, og da var han redd for det.. men jeg ville jo. Menmen, nå er han giret da, og ønsker seg dette veldig. Men tror kanksje jeg skal være litt mindre her, men veit ikke om jeg klarer det da. [:)][:)] 

Klem

Babylaging er overhodet ikke glemt, he he...
Tok en liten pause i går, men tok det igjen i dag tidlig.[;)]

Malinga går fint, og er ferdig med selve rommet, men mangler listene og litt i vinduskarmene, for de skal lakkes mørkere. Det blir dødsfint, så jeg skal legge ut bilder når det er ferdig...

Hvordan er formen i dag?

Klem

Babylaging er overhodet ikke glemt, he he...
Tok en liten pause i går, men tok det igjen i dag tidlig.[;)]

Malinga går fint, og er ferdig med selve rommet, men mangler listene og litt i vinduskarmene, for de skal lakkes mørkere. Det blir dødsfint, så jeg skal legge ut bilder når det er ferdig...

Åja, vil se bilder!!!

Hei hei!
Hvordan står det til med deg i dag da?[:)] 
Her i Trøndelag er det knallfint vær i dag, skikkelig herlig! Skal på bursdag om ikke så lenge, så det blir koselig. Så skal jeg og sambo ut å gå tur[:)][:)]
Håper du har en fin søndag![:)]

ORIGINAL: Grimera

Hei hei!
Hvordan står det til med deg i dag da?[:)] 
Her i Trøndelag er det knallfint vær i dag, skikkelig herlig! Skal på bursdag om ikke så lenge, så det blir koselig. Så skal jeg og sambo ut å gå tur[:)][:)]
Håper du har en fin søndag![:)]

Hei Grimera!
Idag er alt fint, sambo og jeg har 7 årsdag idag [:)][:)] Vi skal ut på et fint sted i byen! [:)][:)] Gleder meg veldig..
Håper du også får en fin søndag. Klem

ORIGINAL: Majavennen

7 år så koselig
Da må dere hygge dere i kveld.

Signerer! Kos dere masse !!!

Oi, så koselig! Grattis med 7 årsdag!

Takk alle sammen! [:)][:)] Skal kose oss masse ikveld vi [:)][:)] Pynte oss og bare være oss to!

Da var syv årsdagen over!

Vi var ute å spiste, på en finere resturant i byen. De hadde gooood mat. Droppet desserten, kjøpte med oss snop hjem, slo ut sofaen og satte på "vår" film. Som er "Den grønne mil". (Vi så den på denne dagen for syv år siden på kino, på vår tredje date og den dagen vi ble sammen [:)][:)][:)][:)]) Så kos! En vellyket feiering må jeg si..

Hei på deg!

Jeg styra og ordna og skrev et innlegg til deg i går for å gratulere, men da jeg trykket OK så forsvant hele dritten i en feilmelding... Da gadd jo ikke jeg å styre på mytt, irritert som jeg ble.

MEN, vil i hvert fall ønske deg en vel overstått 7 års dag.
Hørtes ut som dere hadde det veldig koselig, og det er jo bra!!!

Ellers alt vel?

Hei på deg!

Jeg styra og ordna og skrev et innlegg til deg i går for å gratulere, men da jeg trykket OK så forsvant hele dritten i en feilmelding... Da gadd jo ikke jeg å styre på mytt, irritert som jeg ble.

MEN, vil i hvert fall ønske deg en vel overstått 7 års dag.
Hørtes ut som dere hadde det veldig koselig, og det er jo bra!!!

Ellers alt vel?
[/quote

Hei hei! Takk takk. Er sååå irriterende når de forsvinner i feilmedlfinger hele tiden-- *grr* Koselig du husket dt da! Idag er min siste fridag, imorgen er det jobb igjen! [&:][&:]

Leste at ursdagen din ikke var så kjekt, det var kjeelig da! Men ett år eldre ble du [:)][:)]

Ja GRATULERER[;)] Så koselig dere må ha hatt det[:)]

ORIGINAL: Majavennen

Det hørtes veldig hyggelig ut
Koser dere vel med å lage julegave også...[;)]

Det skal jeg love deg! Vi har ihvertfall masse sengekos så hvis det ikke klaffer med EL blir jeg overrasket. Håper såå inderlig nå.

Hørtes koselig ut på 7 årsdagen. [:)]
I full gang med å lage julegave nå ja?  Så spennende, håper det klaffer for dere!

ORIGINAL: Nathalie22

I full gang med å lage julegave nå ja?  Så spennende, håper det klaffer for dere!

Ja, har hatt en del sex i det siste [:)][:)] Sambo er såå skjønn, han vil ha sex hele tiden og en liten en i magen!! [:)][:)] Sier det hele tiden.. Håper det klaffer for deg snart også!

Hei hei!
Gratulerer med vel overstått 7 års dag da snuppa! Så koselig![:)] Vi følger hakk i hel vi da[:)] 
Håper dere får full klaff med babylaginga denne mnd, det fortjener dere![:)]

Hei på deg!
Hvordan går det??
Får du kjørt deg nå, he he... [:)][;)]
Håper det klaffer for deg denne mnd assa... Syns det er på tide for oss [:)]
klem

ORIGINAL: Grimera

Hei hei!
Gratulerer med vel overstått 7 års dag da snuppa! Så koselig![:)] Vi følger hakk i hel vi da[:)] 
Håper dere får full klaff med babylaginga denne mnd, det fortjener dere![:)]

Jo takk! Når har dere? [:)][:)] Så koselig, tenkte på alt vi gjorde den dagen for 7 år siden [:)][:)] Håper også på full klaff! Hadde vært såå kjekt..

Hei på deg!
Hvordan går det??
Får du kjørt deg nå, he he... [:)][;)]
Håper det klaffer for deg denne mnd assa... Syns det er på tide for oss [:)]
klem

Ha  ha ha ha !

Ja, nå er det tid for oss vennen. Meg og deg i samme forum.. [:)][:)]

ORIGINAL: Nathalie22

Ja, har hatt en del sex i det siste [:)][:)] Sambo er såå skjønn, han vil ha sex hele tiden og en liten en i magen!! [:)][:)] Sier det hele tiden.. Håper det klaffer for deg snart også!

Så herlig han er! Er så koselig når mannfolka også mykner til når det gjelder å bli gravide[:)]

Back
Topp