? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Etter BV har jeg termin 2.november.. men tror ikke helt på den! Neida, ingen duste syklus på deg..
 
Jeg er spent jeg jah...
Håper du tester positivt og gir meg masse masse babystøv [:)]
 
Såå fort den er positiv skal du få alt jeg har! Håper du deler litt med de andre her inne også da [:)][:)]
 
Du er så snill du Dunn[;)] Ta i mot det du kan, DuU fortjener å bli gravid!!!!
 
Tusen takk Ida82!! Du fortjener det nesten mest av alle synes nå jeg.. fire år er leeenge!
 
Ja det er lenge, men det har gjort at jeg nå føler meg virkelig klar for dette. Har ikke hatt vondt av å vente så lenge. Vi fortjener det like mye[;)]
 
Jeg får vel dele litt da[;)]
 
Vi skikkelig at det her skal bli min måned (og alle andres da,seff). Kan ikke se for meg å måtte vente til 2008 med å føde[&:]
 
Ja, tenk hvis det ikke klaffer før april, så blir det ikke 2007 baby på oss. [&:]
 
ORIGINAL: Dunn

Ja, tenk hvis det ikke klaffer før april, så blir det ikke 2007 baby på oss. [&:]

 
[:'(][:'(][:'(][:'(]
Men den tid den sorg!![:D]
Novemberbaby sier jeg[;)]
 
November here we come! Har så vondt av de som har prøvd så lenge.. jeg har "kun" prøvd i 7 mnd'er. Og det er leeenge for meg...
 
jeg har bare prøvd 3 1/2 mnd, så jeg kan ikke si noe som helst...
Blir nesten litt flau jeg...
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Nitho

Ser du fortsatt jakter på EL. Uff.. stakars deg.  
Håper den dukker opp de nærmeste dagene. Krysser fingrene for deg Dunn. Lykke til!


Den må jo ha vært her.. skjønner ikke dette. Men stikker i sidene mine hele tiden om dagen, vet ikke helt hva det er. Men det er jo jaktsesong om dagen. Spennende når du skal teste da Nitho! Håper den er positiv. [:)][:)]

 
Da satser vi på at du har hatt EL! Jeg skal teste tirsdag tenkte jeg. Samme dag som deg. [:)] Ser at vi evt får termin samme dag også, 2. november, ifølge BV da.
Håper du får positiv test nå, det fortjener du! Så vi får vente i spenning sammen. [;)] Håper stikkingene i siden er et tegn på en liten spire. Masse lykke til!
 
ORIGINAL: Nitho

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Nitho

Ser du fortsatt jakter på EL. Uff.. stakars deg.  
Håper den dukker opp de nærmeste dagene. Krysser fingrene for deg Dunn. Lykke til!


Den må jo ha vært her.. skjønner ikke dette. Men stikker i sidene mine hele tiden om dagen, vet ikke helt hva det er. Men det er jo jaktsesong om dagen. Spennende når du skal teste da Nitho! Håper den er positiv. [:)][:)]


Da satser vi på at du har hatt EL! Jeg skal teste tirsdag tenkte jeg. Samme dag som deg. [:)] Ser at vi evt får termin samme dag også, 2. november, ifølge BV da.
Håper du får positiv test nå, det fortjener du! Så vi får vente i spenning sammen. [;)] Håper stikkingene i siden er et tegn på en liten spire. Masse lykke til!

 
God morgen Nitho.
 
Ja, vi satser på at EL har vært.. hvis ikke kommer den vel neste mnd.? Jeg skal nok ikke teste den tirsdagen, ble såå skuffet sist gang den var negativ. Venter nok til 1.mars, og da har hun vel kommet for fullt tenker jeg. (Skal vente så lenge fordi, jeg skal "hjem", og vil jo ikke teste uten kjæresten min) Håper også at stikkingen er en liten spire.. den som venter får se. [:)][:)]
 
God ettermiddag!
ååå...du er tøff Dunn. Jeg hadde aldri klart å vente med å teste.... hehe.. Men forstår at du vil teste med kjæresten, ikke så rart da. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg sikkert tjuvtestet jeg.. hehe Hadde vært alt for nysgjerrig. Men er enig med deg, skuffelsen over neg test er uutholdig vond. Men denne gangen satser vi på en spire ikke sant. [:)] 
 
ORIGINAL: Nitho

God ettermiddag!
ååå...du er tøff Dunn. Jeg hadde aldri klart å vente med å teste.... hehe.. Men forstår at du vil teste med kjæresten, ikke så rart da. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg sikkert tjuvtestet jeg.. hehe Hadde vært alt for nysgjerrig. Men er enig med deg, skuffelsen over neg test er uutholdig vond. Men denne gangen satser vi på en spire ikke sant. [:)] 

 
Ja, veit jo ikke om jeg klarer.. skal ikke reise før to dager etter IKM, så vi får se om jeg klarer!! Vil ha baby nå!!!!!
 
Syklus dag 21: VALENTINESDAY!
Jeg var på jobb, ijkke så romantisk at det gjorde noe.. he he. Hvis jeg ikke hadde jobbet hadde vi vært i bursdags hos svigermor, så denne dagen er aldri spesiell for oss. Siden det er hennes dag liksom.. men når vi kom hjem hadde sambo kjøpt 20 oransje roser og en sånn metoyou bamse på en sakkosekk! De var såå skjønn... så var det "Cold Case" på tv! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Marelia

Ååå, hørtes kos ut å komme hjem til de gavene da!![:D] heldiggris!

 
Min sambo har en rar formening om hva som er romantisk.. så det der var jo kjempe koselig! Siden han ikke er så flink ellers i året (noe jeg håper han blir snart), så var det jo kjekt han klarte denne dagen! [:)][:)] Hvordan går det med deg da??
 
ORIGINAL: Marelia

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Marelia

Ååå, hørtes kos ut å komme hjem til de gavene da!![:D] heldiggris!


Min sambo har en rar formening om hva som er romantisk.. så det der var jo kjempe koselig! Siden han ikke er så flink ellers i året (noe jeg håper han blir snart), så var det jo kjekt han klarte denne dagen! [:)][:)] Hvordan går det med deg da??


Hehe, DA er det jo ekstra imponerende da!![;)] Men det var vel fordi han mente du fortjente det![:)]
Med meg går det bra vettu. Eneste fridagen min idag, så jeg har planer om å bruke den fornuftig...men vi får se hvor mange plikter som bli gjort..BV trekker myyye av tiden mi[;)]

 
Ja, sant! Jeg har ikke fri, men seinvakt da. Fri imorgen. Skal på kafe med ei venninne som bare har tre uker igjen.. åhh.. gleder meg til å se magen hennes! [:)][:)] Noe tegn til tanta de da?
 
Denne tanta vet ikke helt hva folk vil! Hu kommer nok snart så du kan begynne prøvinga på ordentlig!
 
Syklusdag 22:
Jaja, så var enda en dag gått. Bare 5 dager til IKM, som jeg denne gangen faktisk tror kommer. Ikke skjedd noe spennende idag, annet enn at tempen min har vært lik i 4 dager nå.. Håper den går oppover nå.
 
Back
Topp