Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dunn
Ja, tenk hvis det ikke klaffer før april, så blir det ikke 2007 baby på oss. [&:]
ORIGINAL: Nitho
Ser du fortsatt jakter på EL. Uff.. stakars deg.
Håper den dukker opp de nærmeste dagene. Krysser fingrene for deg Dunn. Lykke til!
Den må jo ha vært her.. skjønner ikke dette. Men stikker i sidene mine hele tiden om dagen, vet ikke helt hva det er. Men det er jo jaktsesong om dagen. Spennende når du skal teste da Nitho! Håper den er positiv. [:)][:)]
Ser du fortsatt jakter på EL. Uff.. stakars deg.
Håper den dukker opp de nærmeste dagene. Krysser fingrene for deg Dunn. Lykke til!
Den må jo ha vært her.. skjønner ikke dette. Men stikker i sidene mine hele tiden om dagen, vet ikke helt hva det er. Men det er jo jaktsesong om dagen. Spennende når du skal teste da Nitho! Håper den er positiv. [:)][:)]
Da satser vi på at du har hatt EL! Jeg skal teste tirsdag tenkte jeg. Samme dag som deg. [:)] Ser at vi evt får termin samme dag også, 2. november, ifølge BV da.
Håper du får positiv test nå, det fortjener du! Så vi får vente i spenning sammen. [;)] Håper stikkingene i siden er et tegn på en liten spire. Masse lykke til!
God ettermiddag!
ååå...du er tøff Dunn. Jeg hadde aldri klart å vente med å teste.... hehe.. Men forstår at du vil teste med kjæresten, ikke så rart da. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg sikkert tjuvtestet jeg.. hehe Hadde vært alt for nysgjerrig. Men er enig med deg, skuffelsen over neg test er uutholdig vond. Men denne gangen satser vi på en spire ikke sant. [:)]
ORIGINAL: Marelia
Ååå, hørtes kos ut å komme hjem til de gavene da!![:D] heldiggris!
Ååå, hørtes kos ut å komme hjem til de gavene da!![:D] heldiggris!
Min sambo har en rar formening om hva som er romantisk.. så det der var jo kjempe koselig! Siden han ikke er så flink ellers i året (noe jeg håper han blir snart), så var det jo kjekt han klarte denne dagen! [:)][:)] Hvordan går det med deg da??
Hehe, DA er det jo ekstra imponerende da!![;)] Men det var vel fordi han mente du fortjente det![:)]
Med meg går det bra vettu. Eneste fridagen min idag, så jeg har planer om å bruke den fornuftig...men vi får se hvor mange plikter som bli gjort..BV trekker myyye av tiden mi[;)]