De var veldig fine [emoji1][emoji169]Bruker fleece på baksiden og bomullsjersey foran. Mønsteret tegnet jeg selv etter å ha studert smekkene i butikken Har sydd dem i et par år nå, så malen blir snart utslitt og må fornyes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var veldig fine [emoji1][emoji169]Bruker fleece på baksiden og bomullsjersey foran. Mønsteret tegnet jeg selv etter å ha studert smekkene i butikken Har sydd dem i et par år nå, så malen blir snart utslitt og må fornyes.
Endelig begynte jeg å sy til meg selv (les: babyen) også. Før var det bare på bestilling til venniner. Nå er det på tide å bygge garderobe til vår lille også. Helgen resulterte i noen siklesmekker. Av søstera sin erfaring vet jeg at disse sparer for masse unødvendige klesvask og siden jeg ønsker å være økonomisk og ikke kjøpe inn masse klær, så sydde jeg noen siklesmekker. Vil tro jeg trenger i hvert fall 10 til Er de ikke søte?
Ja, det er for å lage rynker som samler opp søl o.l.Kjempesøte smekker![emoji7] er mønsterstoffet på fremsiden større enn stoffet på baksiden?
Ja, det er for å lage rynker som samler opp søl o.l.
Håper lille kommer snart[emoji173] Masse lykke til [emoji11][emoji11]40+4 i dag.
1 dag på overtid og ingen tegn på at noe skjer den nærmeste tiden. Hmm, jeg hadde jo lest at termindagen er ikke noe å forholde seg til, men føler jeg er litt skuffet uansett. Vennina mi var 5 uker gravid etter meg (termin i juni) og har nå født...
Har en avtale om overtidskontroll hos fastlegen og fødepoliklinikken fredag den 19. mai.
Håper han kommer snart[emoji173] Masse lykke til med den siste innspurten[emoji11]6 dager på overtid i dag. Har harr uregelmessige kynnere de siste 4 dagene. Trodde noe var i ferd med å skje (har ikke hatt kynnere tidligere i svangerskapet), men etter så mange dager så er jeg blitt vant til dem. Ikke noe vondt, ikke plagsomt.
Skal på første overtidskontroll på sykehuset i morgen. Syns det er spennende forrdi undersøkelsen blir mer detaljert enn en vanlig svangerskapskontroll. Er spesielt interessert i ultralyd og vekstestimering. Symfysemålene er ikke så høye, ligger under den røde streken hele veien. Har også gått opp "bare" 11 kg så langt, så håper gutten ikke blir på 4+ kg. Er redd jeg ikke klarer å trykke ham ut da og vil helst unngå KS. Er også interessert i dato for evt. igangsettelse. Syns jeg har ventet på dette barnet lenge nok