Føler jeg er alltid mer stresset/litt skuffet rundt EL. Vet ikke nøyaktig når det er. Er nå plutselig allikevel usikker om vi traff. I så fall var det 3 dager før EL. Kanskje det er i dag/i morgen... Vurderte faktisk å starte med el-tester igjen... Hva hadde dere gjort?
Blir jeg gravid snart, så blir det 1 klassetrinn mellom barna, altså de skal gå f.eks. i 1. og 2. klasse, noe jeg syns høres fint ut. Får plutselig litt stress på meg om å bli gravid de neste 3 mnd.
Ellers er vi på ferie og besøker svigerforeldre av og til. Hun er ikke vant med barn og den siste erfaringen var hennes egen sønn for snart 40 år siden. Allikevel forventer hun for mye fra gutten vår. "Nå må du bgynne å sitte. Kom vi skal trene på å gå. Du må da ikke ligge så mye i sofaen/på gulvet. I vår tid spiste barna vår egen mat, tenkte aldri på salt eln. bare ga ham det vi selv spiste" osv. Jeg har bare lyst til å skrike at han IKKE MÅ noen verdens ting. Tenk å være bare 7 mnd. og allerede skylde noen noe... Han får lov av oss til å ta det akkurat som det passer ham og utvikle seg i eget tempo. I tillegg spiser han alt, er vant til alle matvarer som passer alderen hans og spiser variert. Selv om det er praktisk og bare ta med mme når vi drar rundt på besøk. Han er uansett hjemme til frokost, lunch og kveldsmat med fastføde. Måtte bare få det ut. Sier det selvfølgelig til svigerforeldre også, men føler det er mest som en unskyldning, selv om jeg vet ingen, ikke en gang pappaen, kjenner gutten bedre enn meg og passer på ham bedre enn meg.