Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå etter 2,5 år som prøvere så føler jeg ikke at det var så lange. Alt er glemt.Så spennende Må være deilig å snart være ferdig, både som prøver/gravid og med alt som skal ordnes
Du kan få Liberopakken fra Kiwi også. De har ikke avtale lenger, men her var det hvertfall bare å gå innom Kiwi å spørre om å fåDa er babybox fra Apotek1 og babypakke fra REMA1000 hentet og jeg er superfornøyd. Tenk at man kan få så mye fint og nyttig gratis! Og det var bare to ark med reklame, resten var smokker, body, melkeflasker, bleier, ammeinnlegg, servietter, salver o.l. som man faktisk har bruk for.
Så nydelige [emoji7][emoji7] Hvor finner du mønster? Og hvilket stoff bruker du?[emoji4]Endelig begynte jeg å sy til meg selv (les: babyen) også. Før var det bare på bestilling til venniner. Nå er det på tide å bygge garderobe til vår lille også. Helgen resulterte i noen siklesmekker. Av søstera sin erfaring vet jeg at disse sparer for masse unødvendige klesvask og siden jeg ønsker å være økonomisk og ikke kjøpe inn masse klær, så sydde jeg noen siklesmekker. Vil tro jeg trenger i hvert fall 10 til Er de ikke søte?
Bruker fleece på baksiden og bomullsjersey foran. Mønsteret tegnet jeg selv etter å ha studert smekkene i butikken Har sydd dem i et par år nå, så malen blir snart utslitt og må fornyes.Så nydelige [emoji7][emoji7] Hvor finner du mønster? Og hvilket stoff bruker du?[emoji4]