Min dagbok - ønsker oss en baby

Venter fortsatt på mensen for å ringe inn. Ingen tegn til den. Er nå på dag 42 etter siste mens og dag 29 etter medisinslutt. Vanlige sykluser er på 29-33 dager, så den bør snart dukke opp.
 
JEG ER GRAVID!!!!! Helt på egen hånd. Håper at det varer 8 mnd. til denne gangen.
 
Grattis❤❤ så artig:) Nå skal den sitte helt til termin ❤
 
Næh!!! Så fantastisk :D :D :D Gratulerer så mye!! Får vi se test eller? O:) Vi eeeelsker jo å se positive tester :D
 
Får rope et gratulerer her også!!! Hurra!! :D
 
Åå så gøy da!!! ❤❤ gratulerer!!
 
Wow gratulerer :D :D :D
 
Gratulerer så mye! Fantastisk!
 
I dag er jeg 4+4 og blir roligere og roligere for hver dag som går. Forrige gang begynte jeg å spotte 4+2 og mistet i 7+1.
Frem til nå er det ingen tegn til farget utflod, selv om jeg sjekker alt for ofte. Håper dette er vår tur nå.
 
HURRA! ❤️ Så stas! :D
 
Føler jeg er litt smånerviøs og usikker på om dette går bra.
Fikk tilbud fra Porsgrunn om tidlig UL i uke 6-7. På en måte hadde det vært fint. Samtidig er det litt langt å kjøre om jeg må ta hele dagen fri fra jobb. Lurer på om det blir nok å bare ta blodprøve og sjekke stigning hos fastlegen. Bestilte time den 14. september.
Forrige gang hadde jeg fin stigning til tross for truende SA, så usikker på om det beroliger meg, men ønsker å ha noen tidspunkter å forholde meg til. Vil vente med TUL til uke 10 for da kan man se mer.
 
Back
Topp