Milepæler

Da har jeg fått en dato for igangsettelse, det endte på fredag neste uke. :woot: Det er visst alltid sånn med igangsettelser at de kan bli flyttet på grunn av andre akutte saker på sykehuset, så aldri 100% sikkert. Men da blir det nok uansett i løpet av neste helg (!!) Så da er det i utgangspunktet bare 9 dager igjen! (Om jeg regner dagen i dag som over. :hilarious:)

Ny milepæl: har fått barnehageplass fra januar 2023 :angelic::angelic:

kjekt med en tante som jobber i privat barnehage si :angelic::angelic:

Ja.. Her er det kun ett opptak, med oppstart i august :banghead: Men må fortsatt søke innen mars ja..
Ja, her er det ett opptak men flere bhg godtar oppstart utenom hovedopptak pga god plass.

ja, i min kommune er det også søknadsfrist 1 mars. Barnehagen vi har fått plass i er privat, men veldig populær. kommunen har heller ikke full dekning.. men slik jeg forstod det nå så bare satt de av plass til oss, så «lyser» de ut en mindre plass som ledig nå i forbindelse med opptak. De har visst mulighet til å trikse en del på dette (om de vil) :facepalm: deilig å slippe å tenke på det i alle fall :happy: var svigerinnen min som ordnet (vi har bare så vidt snakket om det tidligere) :Heartred

38+0 :D nå er du hjertelig velkommen lille venn!

ja, i min kommune er det også søknadsfrist 1 mars. Barnehagen vi har fått plass i er privat, men veldig populær. kommunen har heller ikke full dekning.. men slik jeg forstod det nå så bare satt de av plass til oss, så «lyser» de ut en mindre plass som ledig nå i forbindelse med opptak. De har visst mulighet til å trikse en del på dette (om de vil) :facepalm: deilig å slippe å tenke på det i alle fall :happy: var svigerinnen min som ordnet (vi har bare så vidt snakket om det tidligere) :Heartred
det er skikkelig ikke lov, men heldige! vi er høyt på listen pga søsken, men alltid rettighetsbarn først.

38+0, og overhodet ikke klar for å få en liten en i hus på enda noen uker:hilarious: Når skal jeg få tatt meg sammen og pakka den fødebagen da tro?:wacky:

@Rotkopp Godt at noen er avslappet til at det kan ta tid før lille kommer. Her ble baggene klar 1 måned før termin - til og med snacks og drikke er ordnet klart nå:facepalm: 38+4 nå, og null fødsel i sikte tror jeg. Følelse av at jeg går til maks overtid faktisk :wacky::rolleyes:

Back
Topp