Milepæler

34+0 og baby er så godt utvikla at det ikke lengre gjøres tiltak for å stoppe en evt fødsel. Vil ikke ha ho ut helt ennå altså, helst ikke før uke 39, for da går permisjonsplanen min i orden :D

Fikk beskjed i dag om at igangsetting blir 37+0 og ikke 38+0 :eek: så plutselig er det bare 2,5 uker igjen til fødsel!!!!!!!!! Det betyr at denne uken og neste uke er de siste ukene uten baby!!! :eek::Heartred:Heartred

Er det lov å være litt misunnelig? :hilarious::hilarious: er veldig fødeklar selv nå :dummy:

Definitivt!! :Heartred Har født 41+6 de to andre gangene, og vet hvor dritt de siste ukene kan være, så full forståelse for hvor desperat ønsket om føding blir etter hvert! :dead:

4 uker igjen til termin :rolleyes: håper så inderlig lillesøster gjør som storebror og melder ankomst et par uker før

Milepæl: endelig begynt å se over hva vi har av babytøy samt vaske opp både det og bæretøy så alt er klart. :hilarious: For meg er det en stooor milepæl siden jeg ikke helt har skjønt hvor kort tid som gjenstår, og jeg driver og innbiller meg at jeg skal gå over slik som med storebror - det er jo ikke akkurat noen garanti for det!:angelic::happy090

Offisielt høygravid :D 40 dager igjen, men her er det nesten ikke kynnere eller noe som helst på gang så så har sikkert fler dager enn det å gå på…:wacky: Selvom jeg bedt jordmor om igangsetting. Hun var skeptisk..:shifty: Livredd å gå over tiden…:hungover:
Slutten av januar står trampolinen i fare før besøk :joyful:

Back
Topp