Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
40+0 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva er hemmeligheten?Her sovner endelig baby uten å bli ammet/bysset/trillet i søvn OG han våkner ikke av at jeg legger han fra meg! Det betyr at jeg endelig slipper å ha en baby liggende oppå meg døgnet rundt!![]()
Hva er hemmeligheten?
Her satt jeg og håpet du hadde den magiske løsningennei hadde jeg visst den så hadde jeg startet mye tidligere!![]()

hvor gammel er han? Nyt!! Her satt jeg og håpet du hadde den magiske løsningenfor her det kun søvn ved amming / byssing / trilling, og hun våkner uten unntak når jeg leger hun fra meg
hvor gammel er han? Nyt!!
![]()

Her satt jeg og håpet du hadde den magiske løsningenfor her det kun søvn ved amming / byssing / trilling, og hun våkner uten unntak når jeg leger hun fra meg
hvor gammel er han? Nyt!!
![]()

Håpet også på en mirkaelkur! Her er også.mini 7 uker, og er i en mer klengete periode enn på lenge. Våkner konsekvent når puppen eller smokk fjernes på dagtid, og når han ikke får kroppskontakt på natten. Utrolig slitsomt men prøver å tenke at det ikke er lenge de vil ligge sånn, og at vask av hus heeeeelt sikkert kan vente enda noen dager![]()
her er min mer mottakelig for å ligge for seg selv på nattestid enn dagtid. Egentlig har han blitt veldig vanskelig å få til å sove på dagtid… er jo så mye interessant som skjer 
Melius snudde seg fra rygg til mage i dag![]()