Milepæler

Kan redusere til truseinnlegg eller stringbind, som betyr - vanlige truser igjen! :D Hipp hurra
 
Her sovner endelig baby uten å bli ammet/bysset/trillet i søvn OG han våkner ikke av at jeg legger han fra meg! Det betyr at jeg endelig slipper å ha en baby liggende oppå meg døgnet rundt! :hello2
 
nei hadde jeg visst den så hadde jeg startet mye tidligere! ;)
Her satt jeg og håpet du hadde den magiske løsningen :rolleyes: for her det kun søvn ved amming / byssing / trilling, og hun våkner uten unntak når jeg leger hun fra meg :wacky::hilarious: hvor gammel er han? Nyt!! :)
 
Her satt jeg og håpet du hadde den magiske løsningen :rolleyes: for her det kun søvn ved amming / byssing / trilling, og hun våkner uten unntak når jeg leger hun fra meg :wacky::hilarious: hvor gammel er han? Nyt!! :)

Håpet også på en mirkaelkur! Her er også.mini 7 uker, og er i en mer klengete periode enn på lenge. Våkner konsekvent når puppen eller smokk fjernes på dagtid, og når han ikke får kroppskontakt på natten. Utrolig slitsomt men prøver å tenke at det ikke er lenge de vil ligge sånn, og at vask av hus heeeeelt sikkert kan vente enda noen dager :meh:
 
Håpet også på en mirkaelkur! Her er også.mini 7 uker, og er i en mer klengete periode enn på lenge. Våkner konsekvent når puppen eller smokk fjernes på dagtid, og når han ikke får kroppskontakt på natten. Utrolig slitsomt men prøver å tenke at det ikke er lenge de vil ligge sånn, og at vask av hus heeeeelt sikkert kan vente enda noen dager :meh:

plutselig snur det :happy: her er min mer mottakelig for å ligge for seg selv på nattestid enn dagtid. Egentlig har han blitt veldig vanskelig å få til å sove på dagtid… er jo så mye interessant som skjer :dead:
 
MinsteBaby er 4 mnd idag <3

Hun forskrekket både meg og seg selv igår da hun plutselig rullet fra mage til rygg.
Jeg tror ikke hun mente å rulle, men hun øver en del på å strekke ut armene når hun ligger på magen. Ofte strekker hun den ene mer enn den andre.
Hun øver tydelig på å rulle fra rygg til mage, men blir ofte liggende delvis på siden med den ene armen under seg som stopper henne fra rulle skikkelig rundt.
Da ligger hun og knirker klagelyder til en av oss kommer for å hjelpe :)
 
Back
Topp