Milepæler

39+3
Og innleggelse på sykehus hotell pga lang reisevei til sykehuset pga setefødsel igjen..

39+0 og 10 dager til termin:D Føles utrolig nærme, men potensielt så lenge igjen....

Jeg ble optimistisk et øyeblikk i går fordi jeg innså at det var under 10 dager til termin. Så skjønte jeg at det var 20 dager igjen til full overtid = full kollaps og muggent humør. Jeg er så utålmodig av person, men sist svangerskap hadde jeg all verdens med tid. Denne gangen går alt tregt og alt er tungt... :banghead: Forventer ikke fødsel før termin, men gruer meg til jeg innser at jeg er over termin :bored: :hilarious:

41+0, og på vei inn til føden for en sjekk. Håper jeg reiser hjem med baby :love7

40+0 og det er en merkelig følelse! Har aldri vært gravid mer enn 39+4.

Men terminen ble flytta fram akkurat 7 dager på OUL, så vurderer å fortelle meg selv at jeg bare er 39+0:hilarious:

40+1 og siste time hos jordmor unnagjort. Nå er det evnt trivselskontroll mandag eller tirsdag hvis det ikke kommer baby i løpet av helga...

Feirer at jeg slapp å stille til igangsetting i dag. Hadde time klokken 9 i dag, altså på termindatoen. Men sitter heller med baby som i dag er ei uke gammel :Heartpink

Back
Topp