41+0 (4dager over termin). Ikke like stas med ny uke nå…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare lyst til å få født nå pga smittefaren, men har jo egentlig ikke noe tro på at jeg føder innen neste kontroll heller...

, og nå har jeg jammen holdt ut lenge som gravid (!!)
Endelig får vi møte henne snart 
Unner deg virkelig å få premien din nå42+011 dager over termin, og nå blir det igangsettelse på meg gitt..
Milepælen må være at jenta i magen har det bra - fått maks tid til å utvikle seg, og nå har jeg jammen holdt ut lenge som gravid (!!)
![]()

Lange dager sikkert! Blir du satt i gang i dag? Håper det går fort og at du får den beste morsdagspresang42+011 dager over termin, og nå blir det igangsettelse på meg gitt..
Milepælen må være at jenta i magen har det bra - fått maks tid til å utvikle seg, og nå har jeg jammen holdt ut lenge som gravid (!!)
![]()

Tusen takk!Lange dager sikkert! Blir du satt i gang i dag? Håper det går fort og at du får den beste morsdagspresang![]()
Jeg er førstegangs, så det hadde vært fantastisk å bli mor for første gang idag, men prøver å innstille meg på at det kan ta litt tid
Jeg skal inn på undersøkelse nå klokka 11, så da bestemmer dem hvordan de skal sette meg igang. Fått beskjed om at det blir nå idag, så lenge de har kapasitet.