Milepæler

37+0! Jakten på mulige fødselstegn er i gang :hilarious:

Var på 36 ukers kontroll idag på studiet. 36+3 OUL/37+2 el og menstermin.
Bollo ble estimert til å være 2962g i dag og hadde klart set helt fint om hun skulle komme nå(ingen tegn til noe, så regner med hun blir inne de siste ukene også). Men e sååå godt å vite at vi (nesten) har ‘klart’ det!:) <3

Føler hver dag er en milepæl nå, 12 dager igjen til igangsetting!!! :eek:. :eek: :drunken_smilie. :Heartred

Høygravid! 39 dager til termin. Har fremdeles all tid i verden :D Februar er jo flere uker unna, eller? :hilarious:

37+0 og 24 dager til termin :) ikke lengre prematur og i følge vekstkontroll mandag allerede forbi storebrors fødselsvekt. To store milepæler er nådd for mor :D

Hurra for 37 uker og ikke-prematur fødsel hvis hun blir født nå! Det er så sykt!!

37+5: Vogga står nå klar ved siden av senga mi, og eskene med babyklær har kommet inn på vaskerommet sånn at de kan vaskes :)

Jeg mangler fortsatt stellebord, men har sett meg ut et på finn.no

Oj, klokka bikka visst 00.00, og jeg er i uke 38+1 :) føler ikke at fødselen er nærstående akkurat, men lov å håpe

15 dager igjen til termin :gen014
Lillegutt sin kommode ble, etter mye banning, ferdig montert i dag :salut:Heartblue

37+0 i dag! Ikke lenger prematur:Heartblue
24 dager til termin og 18 dager til mulig igangsettelse! (Ikke 100% bestemt enda, men blir det igangsettelse så blir det rundt 39+3)

Back
Topp