Så bra! Krysser fingrene for at den sitter hele veienFikk svar fra sykepleier nå. Legen sier som deg at 12 timer unna er helt okay. Så da kjører vi på med innsett på onsdag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Krysser fingrene for at den sitter hele veienFikk svar fra sykepleier nå. Legen sier som deg at 12 timer unna er helt okay. Så da kjører vi på med innsett på onsdag.
Så bra! Greit å få det avklartFikk svar fra sykepleier nå. Legen sier som deg at 12 timer unna er helt okay. Så da kjører vi på med innsett på onsdag.
Ja det var betryggende å få snakket om det og bekreftet at det her blir riktig. Jeg kjente jeg bygget opp angst og ble ganske bekymret over å miste et godt embryo bare på menneskelig stahet liksom. Men har sjekket rundt på nett også og "snakket" med ChatGPT som beroliger meg.Så bra! Greit å få det avklart![]()
Skjønner det veldig godt! Nå er det ikke lenge til innsettJa det var betryggende å få snakket om det og bekreftet at det her blir riktig. Jeg kjente jeg bygget opp angst og ble ganske bekymret over å miste et godt embryo bare på menneskelig stahet liksom. Men har sjekket rundt på nett også og "snakket" med ChatGPT som beroliger meg.
Nå har effekt av hcg slått inn. Løper på do og tisser hele tiden.![]()