Medicus-gjengen

Så bra! Greit å få det avklart :Heartred
Ja det var betryggende å få snakket om det og bekreftet at det her blir riktig. Jeg kjente jeg bygget opp angst og ble ganske bekymret over å miste et godt embryo bare på menneskelig stahet liksom. Men har sjekket rundt på nett også og "snakket" med ChatGPT som beroliger meg.

Nå har effekt av hcg slått inn. Løper på do og tisser hele tiden. :laughing002

Ja det var betryggende å få snakket om det og bekreftet at det her blir riktig. Jeg kjente jeg bygget opp angst og ble ganske bekymret over å miste et godt embryo bare på menneskelig stahet liksom. Men har sjekket rundt på nett også og "snakket" med ChatGPT som beroliger meg.

Nå har effekt av hcg slått inn. Løper på do og tisser hele tiden. :laughing002
Skjønner det veldig godt! Nå er det ikke lenge til innsett :smiley-bounce016

Nå er jeg ganske sikker på at det har sluppet løs egg her. Trykket forsvant. Puuuh.. lettelse. Det var nesten som før egguttak på det verste her. :laughing002 Først gikk de to på venstre side og nå et par timer etter gikk det på høyre. Merkelig at jeg kjenner så godt hva som skjer. Jeg er tydeligvis ganske følsom inni buken. Sikkert derfor jeg har kjent bevegelse tidlig når jeg har vært gravid også. Jeg håper sånn at jeg får kjenne små dult og dytt inni der igjen snart. :love017

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp