Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo tusen takk, alt er bra!Hvordan går det med deg @BabyAlma ?
En stund siden jeg har sett deg her nå. Håper det står bra til med deg.![]()
Jeg har begynt å spotte og tror mensen setter i gang i morgen. Da blir innsett ca 7. April.Jo tusen takk, alt er bra!
Dvs. er ganske sliten og merker det begynner å bli tungt å stå i jobb, men merker masse liv og alt ser ut til å gå bra med lille i magen. Er 30+1 i dag, og det føles som nok en milepæl å være forbi 30 uker!
Har ikke tenkt eller følt så mye på dette med donor i det siste, har vært mest opptatt av å komme meg gjennom dagene med jobb, unger etc. Men merker jo at psyken generelt begynner å bli litt skral og at jeg lett kan begynne å gruble og gnage på kommentarer fra andre etc. Dvs kommentarer som antakelig ikke er rettet negativt mot meg men som jeg likevel tar personlig og kverner lenge og vel på. Har jo vært deprimert før og dette er en av de klassiske symptomene jeg har pleid å oppleve hvertfall. Så har tenkt at jeg må roe ned litt snart og prøve å bygge meg opp psykisk til å takle fødsel og barselstid på best mulig måte…
Hva med deg? Nærmer det seg innsett snart? Det ble antakelig i starten av april ikke sant?![]()
Åh så spennende! Da er dere snart i gangJeg har begynt å spotte og tror mensen setter i gang i morgen. Da blir innsett ca 7. April.
Fikk svar på endometrietest også. Ingen unormale funn. Så da kan jeg slå meg til ro med at alt er klart nå og så kan vi faktisk ha en ordentlig sjanse nå til å få barn![]()
Husker ikke helt hvordan det var for meg, men ja sånt mørkt blod kan jo sikkert være tegn på at noe litt «eldre» blod også kommer ut. Masse lykke til med medisin start i dagJeg ringte inn at jeg har fått mensen. Så ser jeg at blodet er veldig mørkt på farge. Det pleier ikke å være sånn. Er det litt typisk når man har tatt endometrietest? Det minner om det blodet som kommer på slutten når jeg nesten er ferdig å blø. Det er iallefall såpass mengde at jeg tolker det til at jeg er i gang. Da blir det piller på søndag og utover, og så ultralyd 31. Mars.
Det er fortsatt en del mørkt blod blandet med friskt nå. Så det var iallefall mensen som kom med full dunder og brak. Normal mengde blødning. Tatt 2 piller nå sånn som legen har skrevet. Spent på hvordan det blir framover. Håper ikke jeg får bivirkninger av det. Har ikke turt å lese hva som er normale bivirkninger for da får jeg vel alt sammen.Husker ikke helt hvordan det var for meg, men ja sånt mørkt blod kan jo sikkert være tegn på at noe litt «eldre» blod også kommer ut. Masse lykke til med medisin start i dag![]()
Krysser fingrene! Nå er du i gangDet er fortsatt en del mørkt blod blandet med friskt nå. Så det var iallefall mensen som kom med full dunder og brak. Normal mengde blødning. Tatt 2 piller nå sånn som legen har skrevet. Spent på hvordan det blir framover. Håper ikke jeg får bivirkninger av det. Har ikke turt å lese hva som er normale bivirkninger for da får jeg vel alt sammen.![]()
Ja endelig er jeg i gang med det vi har snakket om så lenge. Jeg veksler mellom å grue meg og glede meg. Så nå er det iallefall noe følelser her og ikke bare helt tomt som det var en stund.Krysser fingrene! Nå er du i gangBlir sååå spennende!
Krysser fingre og tær og alt jeg har!! Nå mååå det gå braJa endelig er jeg i gang med det vi har snakket om så lenge. Jeg veksler mellom å grue meg og glede meg. Så nå er det iallefall noe følelser her og ikke bare helt tomt som det var en stund.