I morgen skal donor på ultralyd og jeg er så utrolig spent! Nå begynner sommerfuglene i magen å komme og jeg gleder meg! Endelig skal det skje noe og jeg har håp nå om å få til baby snart. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så spennende tid dere går i møte nåI morgen skal donor på ultralyd og jeg er så utrolig spent! Nå begynner sommerfuglene i magen å komme og jeg gleder meg! Endelig skal det skje noe og jeg har håp nå om å få til baby snart.![]()
Så utrolig spennende!I morgen skal donor på ultralyd og jeg er så utrolig spent! Nå begynner sommerfuglene i magen å komme og jeg gleder meg! Endelig skal det skje noe og jeg har håp nå om å få til baby snart.![]()
Jeg tror på grunn av sykusen min at det kan bli innsett helt i starten av april. Legen mente vi skulle greie å skvise meg inn der før påske iallefall.Så utrolig spennende!Hold oss oppdatert! Da blir det kanskje innsett i mars da?
Tror det er veldig lurt å etablere et godt forhold til en terapeut ja. Jeg vurderer å gjøre det samme for å holde hodet i vater.Oppdatering herfrajeg er 23+3 i dag, snaaaart over leve utenfor magen-grensa
kjenner han romsterer mye der inne!
Har ikke helt klart å slippe bekymringene knyttet til hva kommer jeg til å føle og hvordan kommer det til å bli, men i lange perioder tenker jeg ikke på det og føler meg ikke noe annerledes enn i tidligere graviditeter. Bestilte en time hos terapeut for å lufte tanker jeg har og kanskje etablere en relasjon til en behandler så jeg vet hvem jeg skal ringe hvis det smeller etter fødsel. Gravidhjernen min glemte selvfølgelig hele timenså ikke fått vært der ennå.
Fantastisk bursdagsgave til mannen din og julegave til dere begge!Jeg tror på grunn av sykusen min at det kan bli innsett helt i starten av april. Legen mente vi skulle greie å skvise meg inn der før påske iallefall.
Mannen har bursdag i desember og jeg har jo selvfølgelig sjekket når jeg da kan få termin hvis vi lykkes. Desember! Tenk om! Herregud så fantastisk bursdagsgave til mannen om det hadde blitt baby på oss.
Jeg vet at det er 50/50 sjans og at det er null garantier. Men jeg velger å tenke positivt og håpe på det beste. Ting blir som de blir uansett om jeg håper eller er redd for å feile. Da velger jeg å ha tro på at vi kan lykkes og glede meg over det.![]()
Haha ja det var fint sammenligningTror det er veldig lurt å etablere et godt forhold til en terapeut ja. Jeg vurderer å gjøre det samme for å holde hodet i vater.Jeg har en forhistorie med svangerskapsdepresjon og fødselsdepresjon etterpå. Det var en tøff tid. Med første følte jeg at jeg ikke kunne være mamma og at jeg bare burde levere fra meg ungen. Med nr 2 ble jeg livredd for å miste babyen og at noen skulle ta den fra meg. Helt tullete når jeg ser tilbake. Spent på hvordan neste blir når vi kommer så langt.
Jeg så noen som skrev ett eller annet sted at "jeg måtte låne egg fra naboen. Men kaka er mi og jeg skal nyte den" Håper du finner ro og får lagt vekk bekymringer.![]()
Så koselig at det går framover hos dere ogsåJeg tror på grunn av sykusen min at det kan bli innsett helt i starten av april. Legen mente vi skulle greie å skvise meg inn der før påske iallefall.
Mannen har bursdag i desember og jeg har jo selvfølgelig sjekket når jeg da kan få termin hvis vi lykkes. Desember! Tenk om! Herregud så fantastisk bursdagsgave til mannen om det hadde blitt baby på oss.
Jeg vet at det er 50/50 sjans og at det er null garantier. Men jeg velger å tenke positivt og håpe på det beste. Ting blir som de blir uansett om jeg håper eller er redd for å feile. Da velger jeg å ha tro på at vi kan lykkes og glede meg over det.![]()
Godt å høre det går fint fysisk i alle fallOppdatering herfrajeg er 23+3 i dag, snaaaart over leve utenfor magen-grensa
kjenner han romsterer mye der inne!
Har ikke helt klart å slippe bekymringene knyttet til hva kommer jeg til å føle og hvordan kommer det til å bli, men i lange perioder tenker jeg ikke på det og føler meg ikke noe annerledes enn i tidligere graviditeter. Bestilte en time hos terapeut for å lufte tanker jeg har og kanskje etablere en relasjon til en behandler så jeg vet hvem jeg skal ringe hvis det smeller etter fødsel. Gravidhjernen min glemte selvfølgelig hele timenså ikke fått vært der ennå.
Oi så spennende! Gratulerer så masse som ruger! Tenker du å teste tidlig eller skal du holde deg til offisiell testedag?Godt å høre det går fint fysisk i alle fallOg så håper jeg du får sortert litt tanker også Her har jeg, som jeg skrev over, hatt innsett i dag. Og er endelig ruger her også. Krysser alt av fingre og tær for at dette går veien
![]()
Takk for det Foreløpig er planen å vente til testdag. Men blir ikke overrasket om jeg ikke holder ut til da. Hehe. Tar en dag av gangen. De andre rundene jeg har hatt IVF med egne egg har jeg dessverre begynt å blø flere dager før testdato. Så håper jeg får testet denne gangenOi så spennende! Gratulerer så masse som ruger! Tenker du å teste tidlig eller skal du holde deg til offisiell testedag?
Skjønner veldig godt at du har vært sliten av prosessen, og frustrerende med all ventingen. Nå håper jeg at det endelig skal gå veien for dere!
Ja vanskelig å vente! Jeg tok jo en test 9 dpo som var blendahvit, og gikk inn i helgen og prøvde å jobbe meg gjennom tanken om nok et forsøk i vente. Orket da ikke teste igjen før 12 dpo, da var den klart positiv. Men hadde da hatt en fryktelig helg i mellomtiden. Så bra å vente så lenge som mulig tenker jeg, så reduserer man risikoen for både falske skuffelser og håp/kjemiske. Heier på spirenTakk for det Foreløpig er planen å vente til testdag. Men blir ikke overrasket om jeg ikke holder ut til da. Hehe. Tar en dag av gangen. De andre rundene jeg har hatt IVF med egne egg har jeg dessverre begynt å blø flere dager før testdato. Så håper jeg får testet denne gangenFår ekstra progesteron pga det denne gangen.
Åh så spennende! Krysser fingreneDet blir uttak på torsdag.Krysser fingrene for masse gode egg.
Jaaa. Dette skal gå braDet blir uttak på torsdag.Krysser fingrene for masse gode egg.
Ja der ser man hva det kan utgjøre. Selv om det føles som få dager mellom. Så får prøve å venteJa vanskelig å vente! Jeg tok jo en test 9 dpo som var blendahvit, og gikk inn i helgen og prøvde å jobbe meg gjennom tanken om nok et forsøk i vente. Orket da ikke teste igjen før 12 dpo, da var den klart positiv. Men hadde da hatt en fryktelig helg i mellomtiden. Så bra å vente så lenge som mulig tenker jeg, så reduserer man risikoen for både falske skuffelser og håp/kjemiske. Heier på spiren![]()
Hvordan gikk uttaket @HappyMom86?Det blir uttak på torsdag.Krysser fingrene for masse gode egg.
Hvordan går det med rugingen?Ja der ser man hva det kan utgjøre. Selv om det føles som få dager mellom. Så får prøve å venteHehe.
Har ikke hørt noe. Så jeg regner med at vi ikke får høre noe mer før de ringer oss med oppdatering på hvor mange vi får på frys. Jeg prøver å ikke tenke så mye. Det som skjer det skjer. Er veldig mye roligere nå og stresser ikke sånn med å vente på resultatet. Har en god følelse på at denne gangen blir det bra.Hvordan gikk uttaket