Det tok søren meg lang tid!!!Endelig har de funnet donor! Vi får beskjed når de vet mer eksakt dato for uttak. Endelig!! Helt skjelven så glad som jeg ble.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tok søren meg lang tid!!!Endelig har de funnet donor! Vi får beskjed når de vet mer eksakt dato for uttak. Endelig!! Helt skjelven så glad som jeg ble.
Ja det ble mer ventetid enn de skryter av på nettsidene sine for å si det sånn. Men nå er det endelig vår tur. Jeg har fortsatt for mye vekt og må sikkert prøve litt mer å gå ned før innsett, så det kan fortsatt ta litt tid før vi er klar. Men det gjør godt å vite at noe skjer endelig.Det tok søren meg lang tid!!!
Åh så utrolig koselig! Gratulerer Kanskje dere rekker 2025 baby til og med!Endelig har de funnet donor! Vi får beskjed når de vet mer eksakt dato for uttak. Endelig!! Helt skjelven så glad som jeg ble.
Kan de ikke evt vente med det til du har kommet litt lengre i graviditeten? Eller til etter du har født?Jeg ble oppringt av donor koordinator i dag og spurt om vi ønsket at de skulle sende de gjenværende embryoene til Finland, siden der er aldersgrensen for å sette de inn 50 år. Hvis ikke blir de destruert i oktober. Hun sa at de egentlig ikke kan medvirke til lovbrudd, og det å sende de til Finland for at de skal brukes der i utgangspunktet ikke er lov, men så lenge det blir gjort i god tid før jeg fyller 46 så er det ok. Jeg føler på mange måter at vi allerede har brukt altfor mye penger på dette her og gledet meg litt over å skulle bruke penger på barnevogn og baby stuff i stedet for IVF- greier/flytting og lagring av egg. Samtidig heller jeg jo litt i retning av å gjøre det. Hva om dette ikke går bra liksom (bank i bordet). Og tenk om jeg har kjempelyst på et fjerde barn om noen år Hva ville dere gjort?