Ja det er kjipt at de ikke følger opp ordentlig. Bra at jeg har blitt litt tøffere med tiden og at jeg lyttet til dere her inne. Da fikk jeg motet jeg trengte for å sende den meldingen. Nå var alt på plass heldigvis.
Herregud hun på telefonen spurte om mannen hadde tatt blodprøver i det hele tatt og mente jeg måtte spørre han om det og så avtale tid for det om han ikke hadde tatt. Jeg var jo med han da han tok, så jeg svarte at, jo de prøvene er jeg helt sikker på at han tok. De bomma nemlig på første stikk og måtte prøve andre arma hans. Stakkaren holdt på å svime av der inne. Så jeg er 100% sikker på at det ble gjort. Åhh ja da skulle hun sjekke med de andre. Så tikket portalmelding inn der hun sier at de hadde funnet svarene og at alt var i orden nå. Så de kommuniserer ikke helt med hverandre heller uten å bli masa på.
Da har vi iallefall funnet ut at det er sånn. Så får jeg fortsette å være hun slitsomme masekjærringa fram til de har gjort meg gravid. Kanskje det går fortere om jeg er så slitsom at de vil bli kvitt meg fortest mulig?