Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

ORIGINAL: nita80

yohooooo da har jeg nedtelling til sol og varme på kreta om 10 dager[:D][:D][:D][:D]

gledrer meg sykt mye nå[:D][:D][:D]
også skal jeg feire min 30 års dag der nede om 14 dager[8D][8D][8D]

ååååå eg ooooog viiiiiil..... va på kreta i fjor... såååå flott plass og så koselig og hærlig..... vi planlegger familie tur der til neste år :) men må se det litt ann ka situasjon vi står i på den tiden først :))))

yohooooo da har jeg nedtelling til sol og varme på kreta om 10 dager[:D][:D][:D][:D]

Åhh, det hørtes digg ut[:D], og forresten en god ide å feire 30 års dagen der... noe å tenke på[:)] har fremdeles noen måneder igjen

ohhhhhhhhhhh herli søta
her sier eg bare fotballen e rund og laget e brann[;)]makan til texas her i helgen og pinsen,som eg sier
spent på forsettelsen eller neste episode[&:]vell vell
e startet oppladningen så nå ska det jaggu fylle på hihi
innsatsen og motivasjonen e der så da e det ingen ting som mangler annet at spiren ska sitte seee
kan tenke meg du gler deg til syden herli søta
klemklem

ORIGINAL: Julia09

ORIGINAL: lmk88

Sier ett lite hei jeg[:D] Klarer meg ikke helt uten jentene mine likevel.. Greit med en slik tråd her inne.. Da får jeg tankene over på noe annet..

Jippi!!! Så fint at du er her litt da[:)][:)][:)][:)] Savna deg og trådene dine[:D]

Jeg klarer ikke å kutte dere helt ut[:D] Blitt for glad i dere...[:D]

ORIGINAL: Brannjente

ohhhhhhhhhhh herli søta
her sier eg bare fotballen e rund og laget e brann[;)]makan til texas her i helgen og pinsen,som eg sier
spent på forsettelsen eller neste episode[&:]vell vell
e startet oppladningen så nå ska det jaggu fylle på hihi
innsatsen og motivasjonen e der så da e det ingen ting som mangler annet at spiren ska sitte seee
kan tenke meg du gler deg til syden herli søta
klemklem

ja texas ja det kan du si... vi e lagets 12 mann, og våre hjerter står i BRANN (fyr og flamme) :((( huff...... kjempe trist dag dette her for oss supportere til dette laget. men trofaste e vi likevell.. huff huff.. vi MÅ nesten det da....
eg stod på en annen kamp (laget til min samboer) i BRANNDRAKT og jakken.. hehehehe.... tror eg fikk noen rare blikk ja. VERTFALL når de ropte målene i brannkampen over høytaleren... ville krype ned i et hull egentlig eg då.... hehe

vi e blitt for gla i deg og til å "miste" deg her :))))

Sier ett lite hei jeg[:D] Klarer meg ikke helt uten jentene mine likevel.. Greit med en slik tråd her inne.. Da får jeg tankene over på noe annet..

Jippi!!! Så fint at du er her litt da[:)][:)][:)][:)] Savna deg og trådene dine[:D]

DET er jeg superglad for!!!![:)][:)][:)] Ser deg ikke på facern heller[&:] Kanskje siden jeg ikke er pålogga[8D] hhihi... Hatt ei fin helg?

ORIGINAL: Ønsker en engel

vi e blitt for gla i deg og til å "miste" deg her :))))

DET er jeg superglad for!!!![:)][:)][:)] Ser deg ikke på facern heller[&:] Kanskje siden jeg ikke er pålogga[8D] hhihi... Hatt ei fin helg?

Jeg kommer dit nå[8D] Hatt en kjempe fin helg[:D] Din da?

Jeg kommer dit nå[8D] Hatt en kjempe fin helg[:D] Din da?

Den har vært kjempebra[:)] Litt kjedelig når sambo var borte et døgn, men litt godt også[8D]
Er pålogga jeg, så bare huk tak i meg[;)]

tusen takk alle dere skjønne snupper[:D][:D][:D]
ja i dag er det bare 9 dager igjen[:D][:D][:D][:D][:D]

brannsnuppa: det finnes ikke ord for branngutta..... men vi satser på at en ny og bedre tid i møte[;)]

imk88 du må jo aldri forlate oss, du er jo ei god jente[:D][:D][:D]

og dere andre også[:D][:D]

ha en super dag, nå drar jeg på jobb[:D][:D][:D][:D]

ja e tøfft og rene texas her i byen e mildt sagt...
ja helt syke tilstander her i byen
men i motgang og medgang så svikter i dem aldri[;)]
vårt kjære sk brann
sååååååååå gøyt da
du teller vell ner nå til ferien
herli
her har vi startet oppladningen til februar boom så håper vi blir en del av den[;)]
ha en super duper dag søta[;)][;)][;)][;)]

ja såg du framsiden til ba i dag???
vet ikke om en by som er så engasjert[8D]

men det er jo gøy på en måte også, selv om jeg syns tabellen skulle vert snudd opp ned[;)]
men mitt hjerte star med brann uansett[:D][:D][:D]

kos deg i dag snuppa mi[:D][:D][:D]

For en fantastisk bra tråd![:D]
Den senga til Ønsker en engel så jo bare kjempe digg ut!! Vi er på sengejakt selv, så det er mye å velge mellom. Siden soverommet vårt er ubeskrivelig lite (er bare plass til 150-seng og en garderobe, og da er det liten plass igjen å gå på der..), må jeg tenke litt praktis, selv om jeg egentlig ikke har lyst til det.

Nå har leieboeren vår flytta ut!! JIPPI!!! Hele huset for oss selv!! 1.juni setter vi igang med oppussing, deriblant skal vi ha et helt nytt bad!! OH MY GOD som jeg gleder meg til det! Vi har bare et knøttlite bad nå, som skal fungere som vaskerom når vi får det nye. Vi har vært på utkikk etter baderomsmøbler, dusj og badekar, og nå tror vi at vi har funnet det perfekte etter litt mye frem og tilbake![:D] Vil dere se bilder??? (Jeg slenger ut likevel, den som tier samtykker vet dere[8D])

Baderomsmøbelet:

Steamdusj:

Boblebad:

Hva syns dere, jenter? Du og du som jeg gleder meg til å bli ferdig!![:D]

åååååå det badet va nyyyydelig.. og ikkje minst det der med TO vasker.. genialt. DET ska eg og ha en gang i tiden når vi skal i hus :))))

og JA eg gleeeede meg sånn t eg får sengen i hus :)))))

og badekaret og steamdusjen ja.... glemte å ta med det :) ALT va igrunnen perfekt... akkurat slik eg vil ha det..... :)))) hihihihi.. rååååå flott :))))

Åh, det hørtes ut som en knallferie, og en knallfeiring-to-be[:D][:D][:D] Ikke lenge til heller!!! Ønsker deg god tur allerede nå[:D][:D]

det blir sikkert et kjempeflott bad[:D]
misunnelig på badekaret, dusjen og innredning, he he[:)]

Tusen takk altså, jenter![:D]
Jeg håper det blir fint når det endelig kommer i hus! Hadde så lyst på dobbeltvask, syns det er stilig![8D] Og boblebad og stemdusj, slår virkelig til når vi har mulighet til det og når vi først skal ha alt nytt. Der vi skal ha badet er kjøkken i dette øyeblikk, så det blir totalrenovering, hehe! Er moro å pusse opp, men guri så lei jeg kan bli også! Vi kjøpte hus for snart 2 år siden, og det er alltid stas å planlegge og starte, og så kommer det en periode der alt er møkk kjedelig og dritt lei, men så kommer det til det punktet man ser enden på det og det snart er ferdig!![:D]

Back
Topp