Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss_Grumpy
likte uttrykket big baby family![:D] hihihi...
Folk må bare skrive hva de vil! vant med fotballskravling fra alle kante jeg så overlever det[8D]
Jeg vil ha baby nå!
Og hvorfor er det ingen som vil ansette meg!?[&o]
uups! Sorry, var ikke meningen å være negativ.. var bare det som datt ned nå.. har tenkt så mye på det
ORIGINAL: lmk88
Jeg har jo egentlig en liten pause, men må skrive her likevel..
Miss_Grumpy ; Jeg gikk hjemme i 6uker uten jobb og penger... Tenkte at det kom aldri til å bli noe jobb på meg... Gikk så langt ned i kjelleren som mulig... Og brått en dag så var det to jobber som venta på meg..
Så du skal ikke se helt borti fra at det plutselig dukker opp en jobb eller fler[:D] Må tenke positivt snuppa[;)]
ORIGINAL: Ønsker en engel
likte uttrykket big baby family![:D] hihihi...
Folk må bare skrive hva de vil! vant med fotballskravling fra alle kante jeg så overlever det[8D]
Jeg vil ha baby nå!
Og hvorfor er det ingen som vil ansette meg!?[&o]
uups! Sorry, var ikke meningen å være negativ.. var bare det som datt ned nå.. har tenkt så mye på det
jepp det likte eg og.. BABY FAMILY :))) det er OSS det :)
og jaaaaaa, eg og viiiil ha.. dvs viiii og vil ha :) kan ikkje vi bli ansatt som du sier :))) grrrrr.... håpløst å vente, men STEIKE så godt det blir når det blir vår tur snupper. det er nok en mening med alt. vi kan jo ikkje forsvinner herfra allesammen. da blir det jo ingen igjen til å ta vare på de nye som kommer inn som trenger vår hjelp til å komme igang :P
det kommer nok ska dere se... en dag står vi der med den postive klare testen som sier: NÅ er det din tur :))))
og da står vi der med vår forskjellige reaksjon.... noen griner, noen ler, noen får sjokk, noen hopper og danser og går på veggen.. hehehe.... GLEDER MEG eg... EN dag blir det vår tur :))))
i mellomtiden Koooooser vi oss her sammen med "baby familien" vår :)))))) hhihihihihihi
En dag snart er det vår tur! [:D] Vår tur til bekymre oss om alt mulig med den lille spiren.
Og det samme gjelder jobb! ;)
Gleder meg til begge deler! [:D]
ORIGINAL: Brannjente
yepp vi e så klar for dette her igjen så lille spire bare kom vi venter på deg [;)][;)][;)][;)][;)][;)]
jeg liker heller ikke å bekymre meg, men dette er noe jeg ser frem til [:D] Merkelige greier altså. hihi
ORIGINAL: Ønsker en engel
jeg liker heller ikke å bekymre meg, men dette er noe jeg ser frem til [:D] Merkelige greier altså. hihi
ja sant....?? hehehe...
e det din første og ??
Jepp, dette blir min første! [:D]
det blir spennende og skremmende
ORIGINAL: Brannjente
ska love deg at det e helt super fantastisk når bebien kommer til verden ja e ikke rart vi ønsker oss flere[;)]e en velsignelse hvert barn som kommer til verden altså