Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

Vibeke83: Rålekkert bad! [:D] Ikke misunnelig i det hele tatt! Hehe... Deilig med litt luksus [;)]

ja helt enig... vi e alle the big "Baby family", men eller uten fotball :)))) så det går såååå fint så :))) hehehe.....

eg husker når vi tok gullet i 2007, da ble eg "tante" den dagen. satt på puben og ventet på tlf fra ho som låg å presset det ho va god for.. ho SKULLE ha den gullgutten ut før 12 :) hihihihii... og det fikk ho... så det ble EKSTRA feiring den dagen der :))))

GULLET kom hem både her og der :))))

Vi ska nok Kooooose oss med baby gull over alt i 2011 :))) hååååååpet e der. og e det liv i oss så e det HÅP :))))

yepp så nå går vi for gull nummer 3 her[;)][;)][;)]

den e go
fs e og forblir beste plassen å være under oppladningen[8D]
ja skjønner ikke hvofor ting skal ta tid ,vi e jo bare snille[;)]
vet at det skjer når det skjer men vil jo det ska skje no liksom
seeee[;)]
så denne perioden her ska eg ikke bruke el tester og bare ta tiden til hjelp
e ikke stor mere å gjøre med det
en dag da
ja da skjer det
har ikke gitt opp håpet
stor tro på at 2011 blir ett fantastisk år for oss alle snuppa
moahhhhhhhhhhhhh
[;)][;)][;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Miss_Grumpy

likte uttrykket big baby family![:D] hihihi...
Folk må bare skrive hva de vil! vant med fotballskravling fra alle kante jeg så overlever det[8D]

Jeg vil ha baby nå!

Og hvorfor er det ingen som vil ansette meg!?[&o]
uups! Sorry, var ikke meningen å være negativ.. var bare det som datt ned nå.. har tenkt så mye på det

jepp det likte eg og.. BABY FAMILY :))) det er OSS det :)

og jaaaaaa, eg og viiiil ha.. dvs viiii og vil ha :) kan ikkje vi bli ansatt som du sier :))) grrrrr.... håpløst å vente, men STEIKE så godt det blir når det blir vår tur snupper. det er nok en mening med alt. vi kan jo ikkje forsvinner herfra allesammen. da blir det jo ingen igjen til å ta vare på de nye som kommer inn som trenger vår hjelp til å komme igang :P

det kommer nok ska dere se... en dag står vi der med den postive klare testen som sier: NÅ er det din tur :))))
og da står vi der med vår forskjellige reaksjon.... noen griner, noen ler, noen får sjokk, noen hopper og danser og går på veggen.. hehehe.... GLEDER MEG eg... EN dag blir det vår tur :))))

i mellomtiden Koooooser vi oss her sammen med "baby familien" vår :)))))) hhihihihihihi

Jeg har jo egentlig en liten pause, men må skrive her likevel..

Miss_Grumpy ; Jeg gikk hjemme i 6uker uten jobb og penger... Tenkte at det kom aldri til å bli noe jobb på meg... Gikk så langt ned i kjelleren som mulig... Og brått en dag så var det to jobber som venta på meg..
Så du skal ikke se helt borti fra at det plutselig dukker opp en jobb eller fler[:D] Må tenke positivt snuppa[;)]

yepp så enig så enig
en vakker dag når vi minst aner det
da skjer det på ny eller atter en gang
yepp en dag da skjer det når det e ment å skje
har ikke gitt opp håpet en dag da skjer det[;)][;)]

ORIGINAL: lmk88

Jeg har jo egentlig en liten pause, men må skrive her likevel..

Miss_Grumpy ; Jeg gikk hjemme i 6uker uten jobb og penger... Tenkte at det kom aldri til å bli noe jobb på meg... Gikk så langt ned i kjelleren som mulig... Og brått en dag så var det to jobber som venta på meg..
Så du skal ikke se helt borti fra at det plutselig dukker opp en jobb eller fler[:D] Må tenke positivt snuppa[;)]

ups, var det d du mente .. hehe.. Jobb i real life.. trodde det va en spire som ville ansette deg jeg :P ups. misforstod.
men ja som IMK88 snuppa sier, plutselig får du en jobb..

det e eg et LEVENDE bevis på. eg va heeelt fortvilet eg og. i 10 mndr søkte eg på jobber som bare det. fikk ingen respons på noen som helst måte.. alt va dødt. eg va laaangt nede eg og. tenkte alt mulig..... eg flyttet fra en kjempe god jobb og by pga kjærligheten, og på et tidspunkt når eg va laaangt under kjelleren, så begynte eg å tvile på om eg hadde tatt riktig valg.. huff. eg va kjempe i tvil. men PLUTSELIG forrige uke, har eg fått et kjempe jobbtilbud som eg takket ja til dagen etterpå og eg begynner på mandag.

det gikk utover prøvingen vår og alt. vi var begynt å prøve før eg fikk jobb, men så tok panikken meg. tenk om eg blir gravid uten inntekt? hjeeelp... da får vi ikke noe inntekt, og min kjære må ta alt aleine..

nå har ALT løsnet seg. ENDELIG etter 10 mndr... nå begynner eg på mandag, vi prøver videre, og mangler bare en liten spire som vil komme til mamma og pappa og bli her :))))

Det virker håpløst når du sitter midt i det, men SÅ smeller det og alt løsner og du e eeeevig glad for det og glemmer den slitsomme tiden :))))

om en time ska eg på senvakt
ska selge bleier[;)]og mat og alt man trenger til huset
må til det og snupper
e ikke hjemme før sent i kveld så slik e det
e greit å ha en 50% jobb da
2 kvelder og annhver lørdag ja sanneli blir det ikke penger av av det og
greit å ha fagbrev[8D]

Jeg skal på jobb klokka 16.. Men jeg har heldigvis ikke kassa-vakter lengre.. Her blir det å fylle opp hyller med varer og slikt..

Lenge leve varelevering med 19paller[8D] Greit å ha noe å gjøre på jobb gett[8D][8D]

woooooooooooo
eg begynner kl 16 men drar litt etter 3 for å slippe køen innover hihi
ja her e det kasse og løpe frem og tilbake og ta varer
stressende
men tida fyker jo hihi
stenger 23 vi så this is the life yeahyeah
e så koseli masse faste kunder
yepp me like it
har 10 års erfaring innen dagligvarebransjen så slik gikk det her hihi

ORIGINAL: Ønsker en engel

likte uttrykket big baby family![:D] hihihi...
Folk må bare skrive hva de vil! vant med fotballskravling fra alle kante jeg så overlever det[8D]

Jeg vil ha baby nå!

Og hvorfor er det ingen som vil ansette meg!?[&o]
uups! Sorry, var ikke meningen å være negativ.. var bare det som datt ned nå.. har tenkt så mye på det

jepp det likte eg og.. BABY FAMILY :))) det er OSS det :)

og jaaaaaa, eg og viiiil ha.. dvs viiii og vil ha :) kan ikkje vi bli ansatt som du sier :))) grrrrr.... håpløst å vente, men STEIKE så godt det blir når det blir vår tur snupper. det er nok en mening med alt. vi kan jo ikkje forsvinner herfra allesammen. da blir det jo ingen igjen til å ta vare på de nye som kommer inn som trenger vår hjelp til å komme igang :P

det kommer nok ska dere se... en dag står vi der med den postive klare testen som sier: NÅ er det din tur :))))
og da står vi der med vår forskjellige reaksjon.... noen griner, noen ler, noen får sjokk, noen hopper og danser og går på veggen.. hehehe.... GLEDER MEG eg... EN dag blir det vår tur :))))

i mellomtiden Koooooser vi oss her sammen med "baby familien" vår :)))))) hhihihihihihi

En dag snart er det vår tur! [:D] Vår tur til bekymre oss om alt mulig med den lille spiren.
Og det samme gjelder jobb! ;)
Gleder meg til begge deler! [:D]

ja det e heeelt sant :)))) EN dag.... då e det vi som skal tvinne tomler og ha alle mulige bekymringer :))) hehehe... rart, men det blir nok en HÆRLIG følelse... å være bekrymter er ikkje noe eg liker, men når det kommer til dette så blir det nok en KJEMPE velsignelse :)))))

yepp vi e så klar for dette her igjen så lille spire bare kom vi venter på deg [;)][;)][;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Brannjente

yepp vi e så klar for dette her igjen så lille spire bare kom vi venter på deg [;)][;)][;)][;)][;)][;)]

jaaaa.. kom kom kom kom kom kom kom ....vi venter og e sååå klar :))))

yepp
nå må vi bare slutte å tulle og sette igang
her e ikm rundt den 15 juni så her e det bare til å henge i
[8D][;)][8D][;)][;)][;)]

en prinsesse og en prins
mamma og pappa
venter på deg lille spire
[;)][;)][;)][;)]

jeg liker heller ikke å bekymre meg, men dette er noe jeg ser frem til [:D] Merkelige greier altså. hihi

ja sant....?? hehehe...
e det din første og ??

yepp snupper en vakker dag når vi minst aner det, da ska det klaffe på ny eller atter en gang
yepp har ikke mistet håpet selv om det tar litt ekstra tid denne gangen men en vakker dag da skjer det når det e ment å skje
det har eg troen på

ORIGINAL: Ønsker en engel

jeg liker heller ikke å bekymre meg, men dette er noe jeg ser frem til [:D] Merkelige greier altså. hihi

ja sant....?? hehehe...
e det din første og ??

Jepp, dette blir min første! [:D]
det blir spennende og skremmende

ja det e helt sant.... vi har virkelig noe å se frem til både på den ene og andre måten. vi aaaner ikke hva vi går til i forhold til de som har vært der :)))) så hååååper vi får gode tips fra de andre som har vært der :))) godt vi har mange av de her inne og :))) litt trygghet :)))) åååå så kjekt :)))) NÅ vil eg... MER OG MER OG MER :))))

ska love deg at det e helt super fantastisk når bebien kommer til verden ja e ikke rart vi ønsker oss flere[;)]e en velsignelse hvert barn som kommer til verden altså

ORIGINAL: Brannjente

ska love deg at det e helt super fantastisk når bebien kommer til verden ja e ikke rart vi ønsker oss flere[;)]e en velsignelse hvert barn som kommer til verden altså

ja det kan eg forestille meg og tenke meg...... åååååå... det ska bli sååå fantastisk. så lenge spiren klorer seg fast og blir der og kommer ut uansett om det er smertefullt, bare den kommer ut og skriker: nå e eg her for å bli for evig og alltid :)))))

Back
Topp