Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

ååååååååååååååååååååååå så fint[:D][:D][:D]
bare så mesunlig[;)][;)][;)]

blir jo helt konge[:D][:D][:D][:D][:D]

Åååå *misunnelig*.
Vil også ha fint bad... Vi har 2 vasker, kjempe praktisk[:D] Men våre er ikke så fine som de dere skal ha[8D] Vi har grønne vasker og brune fliser på veggene[:'(]

ORIGINAL: Bina

Me like [:D] vil også ha sånt bad [:D][:D][:D]

jeg ooog, det var råfint[:D][:D]

åååååååååå ikveld ska eg på ultralyd for gallestein og nyrestein.... HÅPER det ikkje er noe gale og at eg slipper ut igjen uten å måtte operere :((((( har ikkje tid til sånt tull.......

og det værste e at eg ska faste faste faste.... kunne de ikkje gitt meg time på mårningen da? sånn st eg kunne fastet når eg sov??? men neida, eg ska ikkje før ikvel... Grrrrrrrrrr... så her sitter eg , uten å kunne putte NOE i munnen. ikkje drikke, mat, tyggis, røyk eller noe....... JIPPI!!!

måtte bare FRESE LITT her eg sitter sugen på en drops eller litt vann (eg som ikkjeliker vann engang. hihihihi)

og en ting til.... Hvor er "sol vil bli mamma" blitt av? har ho enda ikkje fått nettet opp å gå igjen etter lynet ???

hmmmmm... er et par vi merker er borte... og eg savner de :) endelig er tapptapp tilbake :) det va koselig :))) og imk88 e nesten tilbake :)))) sakte men sikkert :) og til alle der som er her, KJEMPE gøy :))) håper jeg slipper å savne dere, at dere blir her :) vertfall frem til dere popper inn i forumer rundtom :))) men da finner jeg dere :) hihihih.. og dere finner oss :))))

KLEM TIL ALLE SAMMEN... ha en FIN FIN dag :))))

ORIGINAL: Miss_Grumpy

ja, man merker at det er noen som er borte[&o]
Dere som er borte må komme tilbake!! Vi savner dere!!!
Sånn.. ;)

Jeg har ingen planer om å forsvinne! Jeg blir her så lenge jeg er ønsket![:D]

ja sånn, der rooooper vi til de som ikke er her :))) kanskje de hører oss og kommer tilbake :)))
Der er bra du blir her :) alle er ønsket vettu :)))) sååå koselig. om det bare er for å besøke oss fordi du havner i et forum, så er det FULLT LOV :))))

snupper sol e uten nett fortsatt men alt bra md hun
jippikaye[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Brannjente

snupper sol e uten nett fortsatt men alt bra md hun
jippikaye[8D][8D][8D]

det va godt å høre :))))))) Har du det bra da brannjente? kem tror du overtar Brann???? eg HÅPER litt på monsemann igjen... men trond sollid kan nok gjøre en god jobb han og hvis de tar seg råd til å få han inn i flammene.....

alt bare bra her
håper på mons eller sollied men vi får no se,e jo rene texasen her i byen og sier bare spent på forstettelsen eller neste episode
ellers alt bra her,ska på senvakt i dag så har litt relax tid her på formidagen
der alt bra?kor i verden e du fra da?
det viktigste e å bare være der og støtte i motgang og medgang så plutseli e vi der igjen,e vell mangel på guts i gutta boys for tida
heia brann sier eg
[;)][;)][;)][;)][;)][;)]
klemklem

alt bare bra her
håper på mons eller sollied men vi får no se,e jo rene texasen her i byen og sier bare spent på forstettelsen eller neste episode
ellers alt bra her,ska på senvakt i dag så har litt relax tid her på formidagen
der alt bra?kor i verden e du fra da?
det viktigste e å bare være der og støtte i motgang og medgang så plutseli e vi der igjen,e vell mangel på guts i gutta boys for tida
heia brann sier eg
[;)][;)][;)][;)][;)][;)]
klemklem

ja kan tenke meg det e texas..... sku NESTEN ønske eg va "heme" for øyeblikket, men kanskje like greit å være litt langt borte :) Eg e opprinnelig fra byen mellom de 7 fjell :))) Bergen :) men flyttet til Rogaland pga den stooore kjærligheten :))))
savner Brann og Bergen litt, men eg vet eg e lykkelig og har det SUPERT her nede :))) reiser til bergen og ser kamper på frydenbø så ofte eg kan :)))

ORIGINAL: lmk88

SARPSBORG 08

hihihihih :))))))

så koseli å se deg her snuppa
håper det går bra med
deg snuppa vår
klemklem

LSK!

så bra da
sier den kjærleiken overvinner alt
men laget i hjertet vårt kan ingen ta fra oss
sant snuppa
[;)][;)][;)][;)][;)]
jippikaye
klemklem

så bra da
sier den kjærleiken overvinner alt
men laget i hjertet vårt kan ingen ta fra oss
sant snuppa
[;)][;)][;)][;)][;)]
jippikaye
klemklem

HELT sant :))))) Byen e fremdeles Bergen og laget vil ALLTID være BRANN :))))))

yepp vi svikter aldri bare en ting og si det
og venter spent på forsettelsen av denne texases her i byen
følg med følg med[8D][8D][8D][8D][8D]

neinenei... hehehe... NÅ syns denne tråden begynne å bli SKITTEN! ihihihihihi... denne tråden burde vært fri for alle andre lag enn BRANN.. hihihihi.... huffameg. har du sett på makan.. finnes ikkje noe mer spennende en Texas Brann for tiden :))) hehehe... vi skaper SPENNING og en blandig av alle følelser i kroppen man kan ha...DET e fotball lag det :) hehehe.... Brann lar oss virkelig kjenne det på kroppen :)))) hehehehe...

og JA, eg ska følge med som bare det :))) hihih

ja og som bt skrev brann e laget alle vil trene så gjenstår det og se kem som blir den heldige[8D]e super spent
vell vell
vi har det med og lage brnn gullunger
prinsessa kom i 2004 det pret brann tok cupfinalen og 2007 kom prinsen det året brann tok gullet så håper på ett mirakel at 2011 blir ett konge år
seee
[;)][;)][;)][;)]
en dag da skjer det når det e ment å skje:)

vell vell
prøver på ingen måte å ødlegge tråden eg da,vi e alle her med på vm i aktiv og da e det bebi som står i hodet på oss[;)]see
så syns nå alle kan skrive hva dem vil altså
og som eg skrev eg e jo bare snill eg da
personli så syns eg det e gøy å se hva andre heier på og
vi are all in a family see snuppa
om det gjelder fotball eller hva
klemklem[;)][;)]
[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Back
Topp