Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

hei hei alle snupper :))))))

nå har gullejenta kommet hjem og vi har KOST oss MEGA masse..... i dag ska vi feire bursdagen hennes med nærmeste familie. Betseforeldre, oldeforeldre og onkler :)))

så nå har vi laget vaffler, prinsesse muffins, Hello Kitty kake, suksesskake, lefser, +++++ småplukk :))) nå venter vi bare på at pappan ska komme hjem fra jobb og hjelpe til med siste rest som å ta huset og bade seg sjøl og snuppa :)))) mens eg får frest rundt her og sett at alt e klart til de andre kommer :))))

i måren e det påan igjen, men da er det SKIKKELIG prinsesse party.. då e det barneselskap med barbiekaken og alt går i disney prinsessene :))))))

HA EN KJEMPE FIN HELG ALLE SAMMEN :))))

ååå så koseli da
gratulerer så mye snuppa
[;)][;)]
kos dere masse og lykke til med barneselskapet i morgen[;)]
og ha en flotters helg

ORIGINAL: Miss_Grumpy

ORIGINAL: Ønsker en engel

hei hei alle snupper :))))))

nå har gullejenta kommet hjem og vi har KOST oss MEGA masse..... i dag ska vi feire bursdagen hennes med nærmeste familie. Betseforeldre, oldeforeldre og onkler :)))

så nå har vi laget vaffler, prinsesse muffins, Hello Kitty kake, suksesskake, lefser, +++++ småplukk :))) nå venter vi bare på at pappan ska komme hjem fra jobb og hjelpe til med siste rest som å ta huset og bade seg sjøl og snuppa :)))) mens eg får frest rundt her og sett at alt e klart til de andre kommer :))))

i måren e det påan igjen, men da er det SKIKKELIG prinsesse party.. då e det barneselskap med barbiekaken og alt går i disney prinsessene :))))))

HA EN KJEMPE FIN HELG ALLE SAMMEN :))))

Høres ut som dette blir noen fine dager med masse kaker![:D]
Hvis det blir noe kakerester... kan du sende til meg da?[8D][8|][:D]

etter dagens selskap er det så mye kakerester igjen at eg SLITER seriøst med kor eg ska putte de :(((( ringte på t naboen for å høre om de hadde plass i kjøleskapet, men de sku ha fest, så der va det fullt i øl og diverse.. :(((( så JA, sku gjerne sendt over til deg så eg blir kvitt det :)) hehehe.. .men ska ha selskap i måren og så eg får bare prøve å finne en god løsning på dette her.... :(((

men etter i måren så e det nok like mye kaker igjen.... huff of huff.. vi kommer på jo til å leve på kaker og pølser hele neste uke meg og min kjære... hihihihihihi....
så om ikkje eg e grav snart, så kommer eg vertfall GARANTERT til å se sånn ut nå etterhvert :P hihihihihi

Back
Topp