Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

HHaha, jordbærpikene[:)] DEN likte jeg[:)][:)][:)]

mmmm, sjokolade!! Nei, huff, må vel ta joggeturen min heller[8D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

SERIØST ! Har nettopp sett de 2 siste episodene av Grey's Anatomy (USA sendetid) ! Spenning ifra start til slutt, skulle ønske alle episodene var så syke ! [:D]

du din lille rakker..... Bare pga deg og din info om de siste episodene som va komt ut , så har meg og min kjære hatt Greys maraton i natt og de 2 siste nå... HERREGUUUUUD sier eg bare... WHAT AN ENDING!!!!! oooohhh myyyyy GOD....... nå BØR bare sesong 7 være rundt hjørnet.... eg døøøør på meg!!! må ha det, bare MÅ ha det.....

åååååååå det e så lenge å vente :(((((( SNUFS

ORIGINAL: Julia09

hehe, ja sant :)))) hihihihihihi...... jordbær med sjokolade saus på tube over jordbærene... mmmmm.. og krem og softis :))) hehehe

ORIGINAL: Ønsker en engel

hehe, ja sant :)))) hihihihihihi...... jordbær med sjokolade saus på tube over jordbærene... mmmmm.. og krem og softis :))) hehehe

softis er best med fint jordbærstrø syns jeg! Altså sånn gelepulver!!
Er det mulig å bli så søtsugen??[8D]

Sier ett lite hei jeg[:D] Klarer meg ikke helt uten jentene mine likevel.. Greit med en slik tråd her inne.. Da får jeg tankene over på noe annet..

Og nå......

FIKK JEG LYST PÅ JORDBÆR MED SMELTET MELKESJOKOLADE..

Jeg har melkesjokolade og sjokolade-smelter, men ikke jordbær[8D]

softis er best med fint jordbærstrø syns jeg! Altså sånn gelepulver!!
Er det mulig å bli så søtsugen??[8D]

hehehehe.. nei sant.. søtsugen, og en haug med hormonelle kjerringer... goooo gjeng:P

ORIGINAL: lmk88

Sier ett lite hei jeg[:D] Klarer meg ikke helt uten jentene mine likevel.. Greit med en slik tråd her inne.. Da får jeg tankene over på noe annet..

Og nå......

då får vi koooose oss med de lystene ilag min kjære :)))))

Og nå......

då får vi koooose oss med de lystene ilag min kjære :)))))

Blir nok en kurv jordbær i morra[;)]

Og nå......

og vi klare oss heller ikkje uten deg snuppa... godt ha have you back :)))) kjekt å se deg her :)))

ORIGINAL: Frøken_babysyk

hehehe... vi kommer til å bli DEN jordbær gjengen her inne :P :P :P :P jordbærpikene :)))))) koooooselig :) hihihihi

er den nye klubben her det.. Jordbærpikene[:D][;)]

ja det va kjeeeempe lurt. passe jo med årstiden, og det hadde vært genialt om jordbærpikene holdt sammen og gikk videre sammen iløpet av jordbær sesongen :)))))

ORIGINAL: Frøken_babysyk

Og nå......

JEG VIL HAAAAAAAAAA!
Men har ikke sjokolade og ikke jordbær[&o]

Vi får kjøpe det i morra[:D]

Åhhh med alt snakk om jordbær og sjokolade fikk jeg og lyst på.. Hehe..

I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å sitte på rompa og glo på tv eller dataen (Gjort ltt jobb, men bare det jeg MÅ) og føler meg såååååå trøtt... Hehe. Man blir jo helt sløv av å ikke gjøre noe..

For en bra tråd!! Jeg har da ikke blirr gravid enda, har en helt på bærtur syklus som blir lengre og lengre for hver mnd! Vi må hver dag for å være sikker, og nå er vi litt slitene kan man si :)

Jorbær og sjokolade! nammis :)
Nå driver min kjære å lager kyllingsnadder med bearnaisesaus til oss :)

Bina: Ja, det er en stund siden jeg var her inne, men kom tilbake i begynnelsen av mai[:D]. Sånn går det når man kjøper nytt hus, og bruker hele påsken på å flytte inn[;)], men har savnet dere masse.

Luc var kjempeflink, han var så ivrig med vannet at jeg tror ikke det er noen fare for tørke for å si det sånn[8D]

Suuper tråd, forresten[:D].

Hadde en litt kjedelig ettermiddag jeg da... så på facebook at sjefen min hadde lagt ut en link http://www.sb.no/nyheter/her-skar-tyver-seg-igjennom-1.5312572 , så frustrenrende og irriterende[:@][:'(], forbaska apekatter...

tusen takk for positive tilbakemeldinger om en bra tråd :)))))

tenkte det va flere som trengte det enn kun meg :)))))

KLEM til alle dere snupper fra meg til dere...
Nå har eg nettopp vært på fotball kamp i feil drakt.. hihihi. men det gikk så bra så. va på kamp med min kjære samboer sitt lag, men eg hadde mitt lag på drakten og jakken :) det gikk kjempe fint det :))) heldigvis ikkje fiendelag, og heller ikkje i samme liga :) så greit nok det :) vi støtter hverandres lag :)

nå e det å KVI seg til sportsnyheter og fotball ekstra.. EG VIL IKKJE SEEE, men MÅ bare :((((

Jippi!!! Så fint at du er her litt da[:)][:)][:)][:)] Savna deg og trådene dine[:D]

Tror denne tråden er den rake motsetninga av slanketråden[:D]

Når jeg er inne på den blir jeg SÅ motivert til trening og sunt kosthold... Så kommer jeg inn her, og hele greia raser sammen[8D] Haha... lenge leve sjokolade og jordbærtråden[:D][:D][:D]

Tror denne tråden er den rake motsetninga av slanketråden[:D]

Når jeg er inne på den blir jeg SÅ motivert til trening og sunt kosthold... Så kommer jeg inn her, og hele greia raser sammen[8D] Haha... lenge leve sjokolade og jordbærtråden[:D][:D][:D]

hehehehehehe... ja da er det bare å velge ka dag du har og ka du vil inn å lese på :)))) greit å vite ka du går til i denne tråden nå da, slik at du kan styre unna om du vil det :P men kan jo spise jordbær uten noe på :))))

yohooooo da har jeg nedtelling til sol og varme på kreta om 10 dager[:D][:D][:D][:D]

gledrer meg sykt mye nå[:D][:D][:D]
også skal jeg feire min 30 års dag der nede om 14 dager[8D][8D][8D]

ORIGINAL: nita80

yohooooo da har jeg nedtelling til sol og varme på kreta om 10 dager[:D][:D][:D][:D]

gledrer meg sykt mye nå[:D][:D][:D]
også skal jeg feire min 30 års dag der nede om 14 dager[8D][8D][8D]

Åh, det hørtes ut som en knallferie, og en knallfeiring-to-be[:D][:D][:D] Ikke lenge til heller!!! Ønsker deg god tur allerede nå[:D][:D]

Back
Topp