Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

Morn morn til alle andre prøvere[:D]
Fin tråd, men håper ikke den virker støtende på de som faktisk er gravide[&:][:)] Har de noe de vil si her inne, håper jeg jo de gjør det[:)]

Til alt dere har skrevet:

• Fin seng! Den er jo råflott å se på!![;)]
  • Roadtrip - det er bare alldeles utmerket ferie!!![:)] DET skal jeg også ha med min familie, når bare lillemor vokser seg litt større...
  • Bra du har fått svar på hvordan du fjerner tapet, for sånnt ANER jeg ikke[:)] Deilig å bare kunne slenge ut et spørsmål, og så få svar! Hva skal man med google, når man har BV[:D][:D]
  • Til de jeg har glemt - ha en nydelig søndag[:)]

ORIGINAL: Julia09

Morn morn til alle andre prøvere[:D]
Fin tråd, men håper ikke den virker støtende på de som faktisk er gravide[&:][:)] Har de noe de vil si her inne, håper jeg jo de gjør det[:)]

Til alt dere har skrevet:

• Fin seng! Kunne ikke hatt en slik selv, for jeg liker de litt mindre[;)] Men den er jo råflott å se på!!
  • Roadtrip - det er bare alldeles utmerket ferie!!![:)] DET skal jeg også ha med min familie, når bare lillemor vokser seg litt større...
  • Bra du har fått svar på hvordan du fjerner tapet, for sånnt ANER jeg ikke[:)] Deilig å bare kunne slenge ut et spørsmål, og så få svar! Hva skal man med google, når man har BV[:D][:D]
  • Til de jeg har glemt - ha en nydelig søndag[:)]

Sant, vi trenger ikke google når vi har bv. Ha en god søndag du og

ORIGINAL: Ønsker en engel

ORIGINAL: Kakken

Tommel opp! Jeg likte den veldig godt [:D]
Og er den brun? For da likte jeg den enda bedre Hehe...

hehe.. vi valgte den grå :) med lysebrune bein med ståldings i bunnen på beina :)

Hehe vi har samme seng knall god kjempe fornøyet :)

ny seng er jo alltid knall... lyst på ny vi og, men er så mye annet man må kjøpe hele tiden [:'(]
kakken: roadtrip er bra. vi har tenkt oss på det i europa til neste år [:D]

Til tapeten: har du tilgang til lavtrykksprøyte så er det veldig enkelt å fukte ned vegg med [:D]
Resten av jentene må ha en knall fin søndag. Her har sambo dratt på sykkel tur, og jeg fantaserer om parken med en bok og bøttegrillen. men får se[:D]

ORIGINAL: Snarl

Men når jeg vinner i lotto (har bestemt meg for at det kommer jeg til å gjøre en dag) så skal jeg ha ny seng. Gleder meg [:D][8D]

Still deg i kø snuppa, jeg sto der først[8D][8D][8D][:D][:D][:D]

Gratulerer med ny seng, dere har valgt dere en fin leverandør[;)]. Jeg og selger senger fra Wonderland, men fra en konkurrent av Bohus. Men goood kvalitet[:D]. Jeg synes og det frister med reg.bar seng, men velger å vente til jeg er ferdig med småbarn[8|]. Men 6 ukers lev.tid.... det var grådig lenge

Jeg vil også på roadtrip[:D][:D], det er ingenting som er så moro som å reise på ferie, og se masse!

Og jeg vil og ut og grille i bøttegrill[:D][:D]

Men når jeg får mannet meg opp litt nå så stikker jeg ut i min nye hage og fikser litt opp i det ene beddet vi har her. Kan ikke gjøre det helt ferdig, for jeg lovet Luc at vi skulle lage et bedd til han som han skulle få ha ansvar for[:D][:D] i den grad en 5-åring kan ta ansvar da[;)], men han ble så glad da han fikk velge seg ut blomster selv[:D]

Ha en fantastisk fin pinse videre, og nyyt det gode været[:D]

så herlig luc har fått sitt eget blomsterbed. det er jo også en fin måte de lærer seg til å ta ansvar for noe [:D]
Håper du trives i ditt nye hus lucmam, er så lenge siden jeg har sett deg her inne nå [:D]
Kos deg masse i hagen din[;)]

ORIGINAL: Julia09

Men når jeg vinner i lotto (har bestemt meg for at det kommer jeg til å gjøre en dag) så skal jeg ha ny seng. Gleder meg [:D][8D]

Still deg i kø snuppa, jeg sto der først[8D][8D][8D][:D][:D][:D]

Se å få vunnet nå da, vil ha penger nåååå [:D]

Apropo roadtrip; har dere noen anbefalinger? Tenker en tur på noen dager, helst til en plass med campingplass med strand. Fra Trondheim. Er helt blank jeg ^^ Må ha med hunden og da er det liksom litt begrenset hvor vi kan dra føler jeg.

Hva mener du med noen dager da? Bare en helg? eller en ukes tid?
Hvis du har litt tid vil jeg hvertfall anbefale en tur til falkenberg i sverige.
Et fantastisk sted, med fantastiske strender. [;)]

for en fin tråd da:)[:D]

Gratulerer så masse med ny seng den var KNALL FIIIIN!!!![:D]
Skulle gjerne hatt en slik seng, vi har rammemadrass med kenkt ramme,såå i grunn er det bare madrassene igjen nå[8D][;)] hihi...
Blir vel ny seng om en stund... Flytte først;P!

Hørtes knall ut med roadtrip da Kakken[:D] Ytrolig gøy å på en måte dra litt uten mål og mening å bare stoppe der man øsnker å gjøre akkurat hva man vil,ikke legge noen helt spikrede planer liksom:)
I tillegg får man jo opplevd utrolig mye!
Kommer til å bli super gøy vetdu[:D]

Så kooselig at lille gutt får et eget blomnster bedd,det var virkelig skikkelig herlig.. Håper mitt barn vil ha det også..Noe så søtt[:D]
Noe han kan passe på så godt han kan og stolt vise frem..hihi[:D]

Grilling i parken hørtes nyydelig ut Bina.. SKulle øsnke vi hadde en park å grille i også[:D][:D][:D]

Blææ..kjeder meg sååå masse!
Foreslo for min kjære at vi skulle spille buzz,men han skulle vist spille fotball spill[:'(] Ikke det at han gjør det så ofte akkurat..MEn jeg kjeder meg joooo... hihi...

Så tok med meg dataen ut på verandaen og her sitter da jeg..er ikke sol her da men,deilig uansett:P!

Planer for resten av helgen da snupper?:)

God måren alle skjønninger :))))) og tuuusen takk for misunnelsen av ny seng ;P hehe.... ja wonderland e anbefalt av mange.... :))) så vi ser frem til å teste. godt å se at det er en her som har samme sengen og syns den e god :)))

når det gjelder det julia sa om at de gravide kan føle seg "støt" så er det ikke det som er meningen nei :S
på samme måte som trådene der alle forteller at de er blitt gravid eller har fått positive tester ikke sikkert er meningen å støte de som sliter med å prøve. så dette ska være heeelt gravisfri sone der man snakker om alt annet enn det :) kun prøvingen og alt annet :))) en liten avslapningstråd :)))

så det er bare for gravide å snakke her inne om alt og ingenting :)) det er jo bare KOS :)))) de har nok mye å fortelle de og :))))

så kjekt å lese om alle som holder på i hus og hage :)) det viser helt tydelig at det begynner å bli sommer :))) sååå hærlig. her og e det jobbing i hus og boden :) har tømt vaskerommet for tull og vas, og ryddet ut 90% av det som var i boden :) deeeilig å få det vekk :)

ORIGINAL: Sandradee*

Skulle gjerne hatt en slik seng, vi har rammemadrass med kenkt ramme,såå i grunn er det bare madrassene igjen nå[8D][;)] hihi...

Hørtes knall ut med roadtrip da Kakken[:D] Ytrolig gøy å på en måte dra litt uten mål og mening å bare stoppe der man øsnker å gjøre akkurat hva man vil,ikke legge noen helt spikrede planer liksom:)

Så kooselig at lille gutt får et eget blomnster bedd,det var virkelig skikkelig herlig.. Håper mitt barn vil ha det også..Noe så søtt[:D]

Grilling i parken hørtes nyydelig ut Bina.. SKulle øsnke vi hadde en park å grille i også[:D][:D][:D]

Foreslo for min kjære at vi skulle spille buzz,men han skulle vist spille fotball spill[:'(] Ikke det at han gjør det så ofte akkurat..MEn jeg kjeder meg joooo... hihi...

Så tok med meg dataen ut på verandaen og her sitter da jeg..er ikke sol her da men,deilig uansett:P!

årh, kjenner til den der med spilling og mannfolk :))) hihihihi... sjøl om ikkje det e ofte det skjer så e det TYYYYYPISK at det skjer når vi kjeder oss sjøl som mest .... hehehe... han min har en tendens til å spille eller å finne en møkkafilm eg ikkje vil se, som da resultere i at eg kjeeeede meg. då ende eg med å lese bok og henge på BV... GODT jeg har dere snupper til å være med meg når han e i det KJEDELIGE hjørnet :P hihihihi.....

årh, kjenner til den der med spilling og mannfolk :))) hihihihi... sjøl om ikkje det e ofte det skjer så e det TYYYYYPISK at det skjer når vi kjeder oss sjøl som mest .... hehehe... han min har en tendens til å spille eller å finne en møkkafilm eg ikkje vil se, som da resultere i at eg kjeeeede meg. då ende eg med å lese bok og henge på BV... GODT jeg har dere snupper til å være med meg når han e i det KJEDELIGE hjørnet :P hihihihi.....

hehehe jaaaa:P er såå typisk asså.. Kjeder meg i hjæææl her jeg sitter.. Derfor bare MÅTTE jeg komme inn hit en liten tur.. hehe..jeg som liksom skal prøve å klare meg uten..JADDA![8D] hihih... 

hehe... ja sant.... kjenner til den der... eg og sku prøve å holde meg litt vekke. mest pga min samboer mente eg bodde der 24/7... så eg sku vise han at eg klarte meg fiiiiint uten :))) hihihihihi... men HANS feil at eg e her :P

oki då.. kanskje min feil fordi eg bruker han som unnskyldning? DÅ e du virkelig hekta.. hhee... uuuups.

hehe... ja sant.... kjenner til den der... eg og sku prøve å holde meg litt vekke. mest pga min samboer mente eg bodde der 24/7... så eg sku vise han at eg klarte meg fiiiiint uten :))) hihihihihi... men HANS feil at eg e her :P

oki då.. kanskje min feil fordi eg bruker han som unnskyldning? DÅ e du virkelig hekta.. hhee... uuuups.

hehhe..da er vi i allefall i samme båt snuppa[:D]
For jeg gjør akkurat det samme[8D]

så godt å høre at eg ikkje e aleine .... :)))) sååå koselig :)))

hehehe.... ja bedre å være flere:D
Ære være tvshack asså:P  ser på serier der nå:D:D

hehe.. godt du har noe å gjøre på.. eg lurer på om eg ska få min kjære med meg å bowle litt... ringe svigermor og høre om ho og min lille svoger har lyst å være med og :)))

Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden

SV: Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: Sandradee*
Brukere som ser på dette emne: Sandradee*, marlene87

hehe.. godt du har noe å gjøre på.. eg lurer på om eg ska få min kjære med meg å bowle litt... ringe svigermor og høre om ho og min lille svoger har lyst å være med og :)))

Det hørtes jo skikkelig koselig ut da:D Vi skal snart lage taco & se på fotball kamp vi:D Derfor vi ikke får funnet på så mye i dag egentlig[8D]
Men nå fikk jeg oog mega lyst til å bowle..tror jeg må gjøre det snart:P ehhe...

vi har fotballdagen i måren.... då e det 3 av våre lag som spiller :)))) så då e det pizza og fotball i heimen her :)
kjeeempe koselig så lenge begge liker fotball :)

ja bowle er en stund siden vi og gjorde. da var det vi 4 som gikk. og det va meg og svigermor på lag, og min kjære og lillebroren. de KNUSTE oss.. .hehehe.. uuuups. så nå e det på tide å slå de :)

vi har fotballdagen i måren.... då e det 3 av våre lag som spiller :)))) så då e det pizza og fotball i heimen her :)
kjeeempe koselig så lenge begge liker fotball :)

ja bowle er en stund siden vi og gjorde. da var det vi 4 som gikk. og det va meg og svigermor på lag, og min kjære og lillebroren. de KNUSTE oss.. .hehehe.. uuuups. så nå e det på tide å slå de :)

Ja er utrolig gøy når begge liker det asså:) hihi... elsker fotball jeg:)
Hvilke lag heier dere på?:)

SPurte faktisk min kjære om vi skulle dra å bowle en dag,å det ville han[:D][:D]

Back
Topp