Håper på mini
Betatt av forumet
Her går det i ankers for tiden! Holder på med bodyer nå, så har jeg strikka lue og heldress! Har også begynt på hjemsettet Og babyteppe driver en god venninne å strikker til meg for det gidder jeg ikke selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er en racer på babytepper - mine venninners barn har fått hvert sitt. Vis vedlegget 267199
Strikker med Drops baby merino, rett på retten og annenhver rett og vrang på vrangen. Perlestrikk i kantene.
Intarsia på fargebytte.
Men ikke begynt på noe til spiren ennå. Det blir sikkert en del til høsten og vinteren.
Tusen takk har ikkje sett det før nå. Jakken, buksen, alle de hvite luene + den «mørkerosa» er fra Klompelompe. De tre andre er karen kyse og ankerkyseSå nydelig sett og luer! Hvilken oppskrift(er) har du brukt?
Noen som har litt oversikt over høstens strikk som kan tipse meg om en genser jeg kan strikke til meg selv? Er 60% sykemeldt og trenger noe å holde på med når jeg er hjemme.. Helst større enn pinne 3 pga tålmodighet [emoji4]
Ja det var den. Takk for tips! Lurte også litt på denne fra Sandnes, men den beige dikkedaren med litt spetter i var jo utrolig fin da!Ingen dikkedarer er fin da! Pinne 4.
Jeg blir litt gal..
Jeg har sååå lyst til å strikke i typ strl 3 mnd og større men da må det jo bli sommerlige farger.. og da synes jeg det er umulig å finne farger som er fine OG nøytrale!
Har strikka litt i strl nyfødt og kommer til å strikke mer når jeg vet kjønnet, men akkurat nå må jeg begynne å strikke fra strl 6 mnd for å strikke i nøytrale farger jeg faktisk liker!
Hvilke farger strikker dere i? Og hvilke størrelser?
Det høres veldig rart ut, kan det være en feil, og at økningen skal skje før mønsteret, altså litt lenger ned?Er det noen som greier å forklare meg hvordan i alle dager jeg skal øke 42 masker midt i mønsteret? Alt gikk så fint helt til jeg kom dit, nå føler jeg meg som en dust
Må si jeg ikke skjønte oppskriften helt - antallet masker går ikke opp i rapporten? Kan du ta bilde av litt mer, så kan jeg prøve å hjelpe..Er det noen som greier å forklare meg hvordan i alle dager jeg skal øke 42 masker midt i mønsteret? Alt gikk så fint helt til jeg kom dit, nå føler jeg meg som en dust
Så fint syns du dette er lett å strikke? Er ikke nybegynner, men ikke erfaren heller og leter etter et fint hentesettHolder på med denne fra Sandnes garn
Må si jeg ikke skjønte oppskriften helt - antallet masker går ikke opp i rapporten? Kan du ta bilde av litt mer, så kan jeg prøve å hjelpe..