Mars-gjengens håndarbeidstråd!

Her går det i ankers for tiden! Holder på med bodyer nå, så har jeg strikka lue og heldress! Har også begynt på hjemsettet :Heartred Og babyteppe driver en god venninne å strikker til meg for det gidder jeg ikke selv:angelic:
 
Er for dårlig til å strikke :(
Strikker ullteppe...helt vanlig enkelt ....
Til meg selv vell og merke haha...
 
Jeg er en racer på babytepper - mine venninners barn har fått hvert sitt. Vis vedlegget 267199

Strikker med Drops baby merino, rett på retten og annenhver rett og vrang på vrangen. Perlestrikk i kantene.
Intarsia på fargebytte.

Men ikke begynt på noe til spiren ennå. Det blir sikkert en del til høsten og vinteren.


Wow, så flink du er!! Hadd aldri klart å lage egen oppskrift!
 
Siden jeg driver egen strikkebutikk og har to fra før så kan jeg nesten ikke strikke noe,..... vi har så enorme mengder av strikk... Masse ubrukt også.. er vel tre store plastkasser fra ikea bare i str 0-12 mnd .. men hentesett og teppe blir det..
 
Jeg startet idag på mitt første baby proskjekt. Det er ett vognteppe i oker farge da vi ikke vet kjønnet enda. Men mer strikkeproskjekt kommer, elsker å strikke. Da spesielt til mini
 
Noen som har litt oversikt over høstens strikk som kan tipse meg om en genser jeg kan strikke til meg selv? Er 60% sykemeldt og trenger noe å holde på med når jeg er hjemme.. Helst større enn pinne 3 pga tålmodighet [emoji4]
 
Ingen dikkedarer er fin da! Pinne 4.
Ja det var den. Takk for tips! Lurte også litt på denne fra Sandnes, men den beige dikkedaren med litt spetter i var jo utrolig fin da!
915205ca5089987a9e616bb6b8a93c3b.jpg
 
Jeg blir litt gal..
Jeg har sååå lyst til å strikke i typ strl 3 mnd og større men da må det jo bli sommerlige farger.. og da synes jeg det er umulig å finne farger som er fine OG nøytrale!
Har strikka litt i strl nyfødt og kommer til å strikke mer når jeg vet kjønnet, men akkurat nå må jeg begynne å strikke fra strl 6 mnd for å strikke i nøytrale farger jeg faktisk liker! o_O:happy7

Hvilke farger strikker dere i? Og hvilke størrelser?
 
Jeg blir litt gal..
Jeg har sååå lyst til å strikke i typ strl 3 mnd og større men da må det jo bli sommerlige farger.. og da synes jeg det er umulig å finne farger som er fine OG nøytrale!
Har strikka litt i strl nyfødt og kommer til å strikke mer når jeg vet kjønnet, men akkurat nå må jeg begynne å strikke fra strl 6 mnd for å strikke i nøytrale farger jeg faktisk liker! o_O:happy7

Hvilke farger strikker dere i? Og hvilke størrelser?

Har ikke starta å strikke enda. Alt jeg har lyst å strikke er typiske «gutte/jente» plagg. Så venter til vi vet kjønn.

Brunt, grått, gult, grønt og hvitt er jo fine farger, og nøytrale [emoji847]
 
Straks ferdig med mariusdress ❤️ Siste rest på siste ermet og montering igjen!
Forumet nekter meg å laste opp bilde..
 
Er det noen som greier å forklare meg hvordan i alle dager jeg skal øke 42 masker midt i mønsteret? Alt gikk så fint helt til jeg kom dit, nå føler jeg meg som en dust:wacky:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181120-231315_Gallery.jpg
    Screenshot_20181120-231315_Gallery.jpg
    558,1 KB · Visninger: 15
Holder på med denne fra Sandnes garn :)
 

Vedlegg

  • received_521318401677360.jpeg
    received_521318401677360.jpeg
    275,5 KB · Visninger: 23
Er det noen som greier å forklare meg hvordan i alle dager jeg skal øke 42 masker midt i mønsteret? Alt gikk så fint helt til jeg kom dit, nå føler jeg meg som en dust:wacky:
Det høres veldig rart ut, kan det være en feil, og at økningen skal skje før mønsteret, altså litt lenger ned?
 
Er det noen som greier å forklare meg hvordan i alle dager jeg skal øke 42 masker midt i mønsteret? Alt gikk så fint helt til jeg kom dit, nå føler jeg meg som en dust:wacky:
Må si jeg ikke skjønte oppskriften helt - antallet masker går ikke opp i rapporten? Kan du ta bilde av litt mer, så kan jeg prøve å hjelpe..
 
Må si jeg ikke skjønte oppskriften helt - antallet masker går ikke opp i rapporten? Kan du ta bilde av litt mer, så kan jeg prøve å hjelpe..


Jeg klarte det faktisk da jeg begynte å strikke. Utrolig nok, jeg økte første og siste maske på farge nr to (de 7) og da ble det riktig:) men tusen takk:)
 
Dere er så flinke!jeg blir så imponert altså!
 
Back
Topp