Mars-gjengens håndarbeidstråd!

Jeg har egentlig ikke begynt å strikke noe til lille, er liksom litt redd for å gjøre det sånn i tilfelle jeg mister, da vil jeg nok ikke bruke det til noe og det blir litt feil å gi det vekk.. Heldigvis skal min beste venninne ha i januar, så da kan jeg strikke babyklær til henne med god samvittighet :) blir det gutt så har vi masse masse klær fra storebror, litt verre hvis det mot all formodning skulle bli jente!
 
Jeg er en racer på babytepper - mine venninners barn har fått hvert sitt. IMG_2601.JPG

Strikker med Drops baby merino, rett på retten og annenhver rett og vrang på vrangen. Perlestrikk i kantene.
Intarsia på fargebytte.

Men ikke begynt på noe til spiren ennå. Det blir sikkert en del til høsten og vinteren.
 
Jeg er en racer på babytepper - mine venninners barn har fått hvert sitt. Vis vedlegget 267199

Strikker med Drops baby merino, rett på retten og annenhver rett og vrang på vrangen. Perlestrikk i kantene.
Intarsia på fargebytte.

Men ikke begynt på noe til spiren ennå. Det blir sikkert en del til høsten og vinteren.

Uææ! Sååå fint! Hvilken oppskrift er det?
 
Blir nok strikking etterhvert, men akkurat nå er det for varmt til at jeg orker tanken.
 
Jeg driver fortsatt og strikker dette teppet, som jeg trodde var et vognteppe, men som viste seg å være et sengeteppe :hilarious::hungover: Skulle egentlig være til minstejenta, men ble ikke ferdig før ho kom og så orka jeg ikke å strikke på det mer, ble jo aaaaaldri ferdig:p Men nå kan jeg kanskje ta det frem igjen så det blir ferdig til denne spira kommer :happy:
 

Vedlegg

  • 49804559-06EE-4F43-8A33-C716EC3AA5BE.jpeg
    49804559-06EE-4F43-8A33-C716EC3AA5BE.jpeg
    357,7 KB · Visninger: 48
Min toåring er også født i mars og til han brukte vi mye strikka jakker og strikkaluer. Og små strikkavotter I begynnelsen. Og ullsokker!

Var det jeg brukte mest. Også hadde vi et par strikka tepper.
 
Kan ikke strikke, men syntes hjemmestrikk er så fint. Prøver å lære meg det, så jeg strikker noen sokker [emoji23] [emoji85]
 
Image1534757390.702729.jpg

Tatt frem dette igjen. Må bli ferdig med Det til OUL, så man kan strikke babytøy for den store gullmedaljen uten dårlig samvittighet [emoji28]
 
Back
Topp