Mars-gjengens håndarbeidstråd!

ArcticMist

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Her kan vi dele hva slags håndarbeid vi er i gang med, hva vi har lagd allerede og hva vi planlegger å lage!
Vi deler inspirasjon og tips, og selvfølgelig kan de mindre erfarne her ha mulighet til å spørre de mer erfarne om hjelp! [emoji5]
 
Har noen en Fatorangen-oppskrift, de har lyst til å dele med meg? Heklet eller strikket..? [emoji4]
 
IMG_2283.JPG

Holder på med egostrikk, nå må jeg jo strikke den litt lenger, så det er plass til babymage [emoji28]

Har ikke starta med noe babytøy, tenkte å strikke bellateppe av Lene Holm Samsøe. Vil egentlig vente med å strikke en del til vi vet kjønn [emoji86]
 
Vis vedlegget 264391

Holder på med egostrikk, nå må jeg jo strikke den litt lenger, så det er plass til babymage [emoji28]

Har ikke starta med noe babytøy, tenkte å strikke bellateppe av Lene Holm Samsøe. Vil egentlig vente med å strikke en del til vi vet kjønn [emoji86]
Åh jeg klarer bare ikke vente! [emoji28] har begynt på et hjem-sett fra Lene Holme Samsøe i hvitt nå.. Har også kjøpt rustrødt og grønt garn helt uten en plan... [emoji57] [emoji85] spent på å se hva det skal bli til![emoji16]

Holder også på med en ingen dikkedarer til meg selv.. Men tror dessverre den vil bli rimelig bortprioritert fremover.. [emoji85]
 
Held på med verdas vakreste sjal, kan knipse bilde når mr lakenskrekk har sovna.
Elles blir det å prioritere å få ferdig eit par tre ti ufoar. :laughing002
 
Jeg skal strikke løvspretteppe I mintgrønt uansett kjønn, får desverre ikke til å laste opp bilde fra tlf. Også blir det nok noen strikka jakker, det brukte jeg masse til storebror som og er født i mars.
 
Vis vedlegget 265070

Igang med bellateppet. Litt for mykt garn egentlig til struktur strikk, men gud så deilig og blødt det blir [emoji7]
Strikkes i Alpakka silke fra sandnesgarn
Eg begynte på det teppet til babyen til ei venninne. Endte opp med å rekke opp for eg innsåg eg aldri kom til å bli ferdig mer det. Så kjedeleg synast eg at det var. Så utruleg fint teppe om du har nok tolmod.
 
Alt jeg vil er å strikke til den lille!! :Heartred

Strikker på snøløvteppet og håper det blir ferdig i løpet av ferien! Ellers har jeg noen andre prosjekter på gang, blant annet genser til storebror og en barselgave, så må vel få ferdig det også før jeg kan starte nye prosjekter til spiren i magen. Spent på å få vite kjønn så jeg kan få flere ideer til strikking!
 
Noen som har funnet et fint hentesett som kan strikkes til babyen etter hvert? Jeg klør i fingrene etter å begynne å strikke [emoji23] kanskje jeg skal starte med et babyteppe først. Noen som har funnet fine babytepper også? [emoji85]
 
Last edited:
Back
Topp