Mars-gjengens håndarbeidstråd!

Jeg strikker på dåpskjole. Fri fantasi. Hvitt med hullmønster.
 
Jeg har endelig blitt ferdig med hentedress, lue, votter, sokker og et lite skjerf, samt babyteppe. Hvordan går det med andre? Har dere laget masse selv og evt hva?:) hva er prosjektene deres framover? Jeg lurer på om jeg skal begynne på noe i str 1 år, da jeg føler det er litt begrensa hvor mange plagg det blir bruk for i ull sånn mot våren:)
 
Har strikket diverse i forskjellige str! Ellens hentesett, dåpskjole (mangler et par cm enda), eddaslekedrakt, claradrakt, ankers heldrakt - kyse - drakt, Margotbukse x2, bønnespirebloomers, pocket playsuit, willums sommerselebukse, lucaromper., Helt sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta :happy: Driver nå å strikker vingedress.. Alt for mye tid til overs.. Nå skal det også nevnes at en del av disse tingene er påbegynte prosjekter jeg har begynt på til andre spirer som jeg bare har ferdigstilt nå!
 
Jeg har begynt på lue. Gikk gjennom tre kasser med garn i dag, og fant noen rester i Drops Babyalpaca silk. Et nydelig, tynt garn.
 
Jeg har endelig blitt ferdig med hentedress, lue, votter, sokker og et lite skjerf, samt babyteppe. Hvordan går det med andre? Har dere laget masse selv og evt hva?:) hva er prosjektene deres framover? Jeg lurer på om jeg skal begynne på noe i str 1 år, da jeg føler det er litt begrensa hvor mange plagg det blir bruk for i ull sånn mot våren:)
Jeg har strikket noen kjoler/skjørt, to bukser, lue og tepper.
Strikker på en jakke og vognpose nå.
Dåpskjole strikket jeg til førstemann, det tok et helt svangerskap :hilarious:

Jeg brukte mye strikkajakker og luer på våren sist og regner med å gjøre det denne gangen også.
 
Har nettopp kjøpt meg ei bok med grunnleggende strikketeknikker så planen er å strikke et teppe til babyen. Håper bare jeg rekker å bli ferdig!
 
Dere er så flinke alle sammen :Heartred
 
Back
Topp