Mars-gjengens håndarbeidstråd!

En tråd i 'Mars 2019' startet av ArcticMist, 26 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkeliten16 Elsker forumet Marsipanene 2019

Beklager, trykker feil mobil altså..

Jeg liker dette teppet godt og gleder meg til å bli ferdig med det jeg har på pinnene nå.

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  2. MissObsessed Forelsket i forumet

Takk! Det enkle er ofte det beste! :) Leter etter oppskrifter som jeg kan strikke med 100 % bomull. Er så lei de klamme syntetiske klærne som selges billig overalt.

3. lillefrokentrille Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Svigermor strikker en i viking bjørk! Mykeste bomullen jeg har kjent på!
    Anbefales!

4. MissObsessed Forelsket i forumet

Takk for tips! Får kaste meg over strikkepinnene i ferien :)

5. Ønskefrue Gift med forumet Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019

Kjempefint! Tror jeg skal strikke bellateppet jeg.

6. ArcticMist Glad i forumet Marsipanene 2019

Tror også jeg faller for bellateppet, men akkurat det venter jeg med til etter OUL. Har lyst til å vite kjønn før jeg velger fargen på det.. strikker så utrolig mye annet i nøytrale farger uansett [emoji28]

7. Lykkeliten16 Elsker forumet Marsipanene 2019

Det er veldig fint det også! :Heartred

8. Keros Betatt av forumet

Bump!

Har de tenkt på kva de skal strikke til lille? Strikka ikkje så veldig mykje til førstemann, men fekk ein del strikk frå mamma og mi farmor.

9. Sørlending_jenta Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Jeg holder på med første plagget til lille spiren. Strikker en romper fra klompelompe :) Lyst å strikke teppe, men vet ikke om jeg er sååå tålmodig :shifty:

10. Lykkeliten16 Elsker forumet Marsipanene 2019

Jeg er nesten ferdig med et teppe som jeg begynte på for en halv evighet siden. Lenge før jeg visste jeg var gravid, men elska teppet og fargen på garnet, så bestemte meg for å strikke det så ville jeg finne noen å gi det til. Plutselig dukket denne graviditeten opp, så da fikk jeg motivasjon til å gjøre ferdig!

11. Sørlending_jenta Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Så koselig :) må finne meg et fint et jeg også, og bare begynne..eller om jeg skal vente til vi vet kjønnet..hmm

12. Enitsirk85 Elsker forumet

Dere er så heldige som kan strikke :Heartred
    Tipper babyene får masse fint:Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Keros Betatt av forumet

Strikker du med tjukk tråd på tjukke pinnar, så har du teppe på null komma niks. :)

Trur eg skal strikke samme teppe som eg strikka til babyen til ei venninne for nokre år sidan. Dobbel tråd på pinne 5.

14. Sørlending_jenta Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Ja, må nok gjøre noe sånt, mister motivasjon hvis det tar for lang tid.

Hvilket teppe skal du strikke? :)

15. lillefrokentrille Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Holder på med Bellateppet i kitt. Sandnes garn Alpakkasilke. Blir super fint! Så det blir mitt prosjekt frem til vi vet kjønn...

Er sinnsykt mye jeg vil strikke om det er jente!
    Hollyromper fra KFO
    Hollykjolen fra KFO
    Kajaromper fra klompelompe
    Blant annet.

Blir det gutt har vi masse strikk fra store bror.

Alikevel så skal jeg strikke
    Lille søstersromper petiteknit
    Snekkerstrikka bukse av paelas

Uansett kjønn [emoji847]

16. Lykkeliten16 Elsker forumet Marsipanene 2019

Hvis det er gutt her, skal han ha pilotlua fra klompelompe, elsker de luene :love7

17. Keros Betatt av forumet

https://www.ravelry.com/patterns/library/undercover Undercover heiter det. Er strikka frå midten og ut, så du strikkar eigentleg til du er tom for garn.

18. Svirremor Forelsket i forumet Novemberlykke 2015

Jeg har maaasse strikk etter storesøster så venter til etter ul i tilfelle gutt så må jeg hive meg over pinnene. Vi har mye rosa for å si det sånn:p så når strikker jeg ingen dikkedarer cardigan til meg selv :)

19. Frøken mini Betatt av forumet

Jeg har store ønsker om å få stikke noe til spire, men jeg kan ikkje strikke etter mønster. Jeg kan rett og vrang å kan få til sokker. Men bøllefrø trenger mer enn varme føtter.
    Har dere noen anbefaling om lett prosjekt til nybegynner?

20. Sørlending_jenta Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Likte veldig godt klompelompe og begynte med mønster først til lue, litt små prosjekter. Så større etterhvert :)

Del denne siden