Mars-gjengens håndarbeidstråd!

Beklager, trykker feil mobil altså..

Jeg liker dette teppet godt og gleder meg til å bli ferdig med det jeg har på pinnene nå.
 

Vedlegg

  • IMG_20180703_213447.jpg
    IMG_20180703_213447.jpg
    525,2 KB · Visninger: 88
Tror også jeg faller for bellateppet, men akkurat det venter jeg med til etter OUL. Har lyst til å vite kjønn før jeg velger fargen på det.. strikker så utrolig mye annet i nøytrale farger uansett [emoji28]
 
Bump!

Har de tenkt på kva de skal strikke til lille? Strikka ikkje så veldig mykje til førstemann, men fekk ein del strikk frå mamma og mi farmor.
 
Jeg holder på med første plagget til lille spiren. Strikker en romper fra klompelompe :) Lyst å strikke teppe, men vet ikke om jeg er sååå tålmodig :shifty:
 
Jeg holder på med første plagget til lille spiren. Strikker en romper fra klompelompe :) Lyst å strikke teppe, men vet ikke om jeg er sååå tålmodig :shifty:
Jeg er nesten ferdig med et teppe som jeg begynte på for en halv evighet siden. Lenge før jeg visste jeg var gravid, men elska teppet og fargen på garnet, så bestemte meg for å strikke det så ville jeg finne noen å gi det til. Plutselig dukket denne graviditeten opp, så da fikk jeg motivasjon til å gjøre ferdig!
 
Jeg er nesten ferdig med et teppe som jeg begynte på for en halv evighet siden. Lenge før jeg visste jeg var gravid, men elska teppet og fargen på garnet, så bestemte meg for å strikke det så ville jeg finne noen å gi det til. Plutselig dukket denne graviditeten opp, så da fikk jeg motivasjon til å gjøre ferdig!
Så koselig :) må finne meg et fint et jeg også, og bare begynne..eller om jeg skal vente til vi vet kjønnet..hmm
 
Dere er så heldige som kan strikke :Heartred
Tipper babyene får masse fint:Heartred
 
Jeg holder på med første plagget til lille spiren. Strikker en romper fra klompelompe :) Lyst å strikke teppe, men vet ikke om jeg er sååå tålmodig :shifty:
Strikker du med tjukk tråd på tjukke pinnar, så har du teppe på null komma niks. :)

Trur eg skal strikke samme teppe som eg strikka til babyen til ei venninne for nokre år sidan. Dobbel tråd på pinne 5.
 
Strikker du med tjukk tråd på tjukke pinnar, så har du teppe på null komma niks. :)

Trur eg skal strikke samme teppe som eg strikka til babyen til ei venninne for nokre år sidan. Dobbel tråd på pinne 5.
Ja, må nok gjøre noe sånt, mister motivasjon hvis det tar for lang tid.

Hvilket teppe skal du strikke? :)
 
Holder på med Bellateppet i kitt. Sandnes garn Alpakkasilke. Blir super fint! Så det blir mitt prosjekt frem til vi vet kjønn...

Er sinnsykt mye jeg vil strikke om det er jente!
Hollyromper fra KFO
Hollykjolen fra KFO
Kajaromper fra klompelompe
Blant annet.

Blir det gutt har vi masse strikk fra store bror.

Alikevel så skal jeg strikke
Lille søstersromper petiteknit
Snekkerstrikka bukse av paelas

Uansett kjønn [emoji847]
 
Jeg har maaasse strikk etter storesøster så venter til etter ul i tilfelle gutt så må jeg hive meg over pinnene. Vi har mye rosa for å si det sånn:p så når strikker jeg ingen dikkedarer cardigan til meg selv :)
 
Jeg har store ønsker om å få stikke noe til spire, men jeg kan ikkje strikke etter mønster. Jeg kan rett og vrang å kan få til sokker. Men bøllefrø trenger mer enn varme føtter.
Har dere noen anbefaling om lett prosjekt til nybegynner?
 
Jeg har store ønsker om å få stikke noe til spire, men jeg kan ikkje strikke etter mønster. Jeg kan rett og vrang å kan få til sokker. Men bøllefrø trenger mer enn varme føtter.
Har dere noen anbefaling om lett prosjekt til nybegynner?
Likte veldig godt klompelompe og begynte med mønster først til lue, litt små prosjekter. Så større etterhvert :)
 
Back
Topp