Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Petiteknit ingen dikkedarer genser
Takk! Det enkle er ofte det beste! Leter etter oppskrifter som jeg kan strikke med 100 % bomull. Er så lei de klamme syntetiske klærne som selges billig overalt.
Svigermor strikker en i viking bjørk! Mykeste bomullen jeg har kjent på!
Anbefales!
Beklager, trykker feil mobil altså..
Jeg liker dette teppet godt og gleder meg til å bli ferdig med det jeg har på pinnene nå.
Det er veldig fint det også!Kjempefint! Tror jeg skal strikke bellateppet jeg.
Jeg er nesten ferdig med et teppe som jeg begynte på for en halv evighet siden. Lenge før jeg visste jeg var gravid, men elska teppet og fargen på garnet, så bestemte meg for å strikke det så ville jeg finne noen å gi det til. Plutselig dukket denne graviditeten opp, så da fikk jeg motivasjon til å gjøre ferdig!Jeg holder på med første plagget til lille spiren. Strikker en romper fra klompelompe Lyst å strikke teppe, men vet ikke om jeg er sååå tålmodig
Så koselig må finne meg et fint et jeg også, og bare begynne..eller om jeg skal vente til vi vet kjønnet..hmmJeg er nesten ferdig med et teppe som jeg begynte på for en halv evighet siden. Lenge før jeg visste jeg var gravid, men elska teppet og fargen på garnet, så bestemte meg for å strikke det så ville jeg finne noen å gi det til. Plutselig dukket denne graviditeten opp, så da fikk jeg motivasjon til å gjøre ferdig!
Strikker du med tjukk tråd på tjukke pinnar, så har du teppe på null komma niks.Jeg holder på med første plagget til lille spiren. Strikker en romper fra klompelompe Lyst å strikke teppe, men vet ikke om jeg er sååå tålmodig
Ja, må nok gjøre noe sånt, mister motivasjon hvis det tar for lang tid.Strikker du med tjukk tråd på tjukke pinnar, så har du teppe på null komma niks.
Trur eg skal strikke samme teppe som eg strikka til babyen til ei venninne for nokre år sidan. Dobbel tråd på pinne 5.
https://www.ravelry.com/patterns/library/undercover Undercover heiter det. Er strikka frå midten og ut, så du strikkar eigentleg til du er tom for garn.Ja, må nok gjøre noe sånt, mister motivasjon hvis det tar for lang tid.
Hvilket teppe skal du strikke?
Likte veldig godt klompelompe og begynte med mønster først til lue, litt små prosjekter. Så større etterhvertJeg har store ønsker om å få stikke noe til spire, men jeg kan ikkje strikke etter mønster. Jeg kan rett og vrang å kan få til sokker. Men bøllefrø trenger mer enn varme føtter.
Har dere noen anbefaling om lett prosjekt til nybegynner?