Mars 2024

Så fine dere er som spør ❤️ Jeg er 9 dpo idag, tok en test imorges og kunne skimte noe kjeeeeempesvakt på den. Men om det var ønsketenking, skygge eller starten på noe får vi se imorgen. Jeg har egentlig en god følelse, de siste tre innsette som var negative følte jeg ingenting etter innsett, men igår hadde jeg mye murring og småkramper og følelsen i kroppen ligner på de gangene jeg har fått positiv test... Men vet at det like godt kan være cyclogest/prolutex som tuller. Vi får se.

Håper du får en positiv test snart Stor&liten! Det er fortsatt gode muligheter ❤️ Enig i at dagene frem mot testing er tøffe. Alt for mange tanker..

Hvordan går det med deg @Søskenprøveren? klar for uttak?
Ååååh, så spennende!! Krysser fingre og tær for at det er begynnelsen på noe :smiley-angelic001 :Heartred

Har du testet noe mer @Håpefull-86 ? Håper for deg!
Testa igår til klink negativ, og idag gadd jeg ikke engang. Tester i morgen, 14 dpo for å bekrefte at den fortsatt er negativ, og da anser jeg vel dette forsøket som mislykka.
Har tenkt å fortsette på lutinus i håp om å utsette mensen for å unngå at påska skaper krøll for meg, så satser på at jeg orker det, og at det funker :happy090 :D
Men takk, både som spør og som håper :Heartpink

Spennende med din test i morgen! Krysser fingrene for at det var en strek idag, og at den er tydeligere i morgen! :smiley-angelic001

Så fine dere er som spør ❤️ Jeg er 9 dpo idag, tok en test imorges og kunne skimte noe kjeeeeempesvakt på den. Men om det var ønsketenking, skygge eller starten på noe får vi se imorgen. Jeg har egentlig en god følelse, de siste tre innsette som var negative følte jeg ingenting etter innsett, men igår hadde jeg mye murring og småkramper og følelsen i kroppen ligner på de gangene jeg har fått positiv test... Men vet at det like godt kan være cyclogest/prolutex som tuller. Vi får se.

Håper du får en positiv test snart Stor&liten! Det er fortsatt gode muligheter ❤️ Enig i at dagene frem mot testing er tøffe. Alt for mange tanker..

Ja . 4 uttak for søsken mandag , 7 uttak totalt sett. Så stresse ikke med det…

Håper bare på mer egg og ikke så mange tomme poser denne gang.. tatt dobbel ovitrelle som trigger nå i kveld for å prøve få ut flere så håper det er det som skal til ..
Hausken hadde værtfal troa , så får bare håpe …

Krysser fingrene for deg @Statistikern ❤️❤️

Last edited:
Testa igår til klink negativ, og idag gadd jeg ikke engang. Tester i morgen, 14 dpo for å bekrefte at den fortsatt er negativ, og da anser jeg vel dette forsøket som mislykka.
Har tenkt å fortsette på lutinus i håp om å utsette mensen for å unngå at påska skaper krøll for meg, så satser på at jeg orker det, og at det funker :happy090 :D

Spennende med din test i morgen! Krysser fingrene for at det var en strek idag, og at den er tydeligere i morgen! :smiley-angelic001
Håper virkelig du lykkes snart.
Jeg prøvde det på siste forsøk og hær kom blødning en dag før planlagt men det gikk heldigvis greit med utakk /insett før påske nå.
Pleier i grunn ikke får blødning på clycogest men denne gang kom den før jeg hadde slutta.. Gikk jo rett fra fersk til fersk forsøk nå.
Håper du klarer time det med påske krysser fingrene for deg❤️❤️ masse lykke til

Åh, det er så vondt å ha det sånn :Heartpink ingen positiv test så langt, altså? Krysser fingrene for at det kommer, det kan det jo fint gjøre de neste dagene!

Og jeg er litt enig - toeggede tvillinger er jeg ikke så veldig bekymra for. Tenkte jeg skulle spørre etter neste uttak hvis det ikke funker fremover for min del heller. Men jeg har ikke spurt så langt, så aner ikke hva de ville sagt om jeg spurte.
Nei, ingenting enda, testet nå i dag tidlig også, 9dpo, og den var negativ.

Kanskje vi neste gang kan få inn to stk også kan begge feste seg, også kan vi få to med engang. Tort å svie for å være ufrivillig barnløs så lenge :shy: Jeg spurte som sagt og de var veldig klare på nei. Fikk blodpropp i forrige svangerskap så kanskje det er derfor de er så strenge (endte i MA). Jeg vet ikke, men hos meg virker de låst på at det er uaktuelt. Jeg prøver å ikke gi opp nå men cyclogest gjør meg svært så gråtelabil og sutrete så alt er bare krise akkurat nå. :hilarious:

Oj, så utrolig spennende! Krysser fingrene for deg og håper alt jeg kan. :woot::Heartred:nailbiting:

Det begynner å nærme seg mars så da tenker jeg at vi trenger en ny tråd. Noen som blir med?

Skriv upp dere slik (eller det dere ønsker å dele): brukernavn - alder - barn nr man prøver på - klinikk - forsøk nr - medisiner - uke eller dato for planlagt uttak eller innsett

Jeg selv skal ha siste offentlige innsett. Har omtrent null tro på at det skal gå, men skal i hvert fall prøve. Går det ikke nå så blir det et nytt uttak privat etterpå.

Venter på oppstart :bookworm:

Stimulerer
:cool05
Søskenprøveren -1barn, søskenforsøk hausken haugesund, 3 negative ivf, ingen frys, i gang med 4 fersk forsøk

Trj85- 38 - b2 med annen mann - st. Olavs - ivf #3 - tese/icsi- Pergoveris, ganirelix, ovitrelle og cyclogest/lutinus - uttak trolig uke 11

Ruger :happy090
Sima - 36 - barn nr 2, nr 1 med ny mann - Porsgrunn - forsøk nr 4 - (icsi/tesa) menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - uttak/innsett rundt uke 9/10

Håpefull-86 - 37 - første barn - Porsgrunn - FER #2 av icsi #1 - innsett i naturlig syklus, antagelig i uke 10/11

LM88 - 35 - B2 - St. Olavs - FER#1 av icsi#1 - Cyclogest - innsett ca 17.03

Statistikern - 36 - B1 - Rikshospitalet - FER #3 fra IVF #3 (11. innsett etter 5 IUI) - Naturlig syklus med cyclogest, prolutex og albyl e - innsett trolig uke 11

Stor&liten - 35 - første barn - FER #2 av IVF#2. Innsett i naturlig syklus. Innsett ca uke 11/12

Totalfrys :Heartblue
Juvelen10 - B2 - IVF2 - Menopur, Ganirelix, Ovitrelle, Lutinus. Uttak trolig uke 10/11

Avbrutt :Heartpink
Gravid :love7

Ikke gravid :Heartred
Drømmebaby88 - 35 - B1 - Danmark - Eggdonasjon 4.forsøk - Innsett ca 4.mars

Over til april :chicken:
Marf91 - 32 år - Porsgrunn - barn nr. 2 - FER #2 av Icsi #1
Var her for maaaaange år siden, og var her i maaaange år før det gikk. Fødte en gutt i mai 2016. Nå er jeg her på nytt igjen, gravid i uke 12+5
Selv er jeg 39 år, så det var nå eller ingen fler satt på første forsøk denne gang

God erfaring med prednisolon, tror det med å få sette inn to er veldig forskjellig fra sted til sted. Jeg har fått om jeg har hat to.. satt inn 2 embryo 4 ganger og 1embryo 2 ganger..

3 forsøket ble ett barn. totalt da satt inn 6 som ble ett barn.

Nå med søken satt in 1 de to første forsøkene og 2 på forsøk nr 3.. nå forsøk nr 4, håper jeg også på 2..
Ja, det virker som veldig forskjellig praksis. Hos meg er det enkelt å få ut masse egg som nesten alle befruktes, og alt "ser bra ut". Har fryseren full av blastocyster som alle er i god kvalitet. Føler at de eneste gangene de setter inn 2 stk er hvis kvaliteten er dårligere? Hva mener du de har gjort på deg? Har du vært uheldig med eggkvaliteten eller har den vært bra, og likevel fått satt inn 2?

Fint å høre god erfaring med prednisolon. Da skal jeg spørre om det, takk :Heartred

Var her for maaaaange år siden, og var her i maaaange år før det gikk. Fødte en gutt i mai 2016. Nå er jeg her på nytt igjen, gravid i uke 12+5
Selv er jeg 39 år, så det var nå eller ingen fler satt på første forsøk denne gang
Gratulerer så masse og for en fantastisk følelse at det gikk på første forsøk nå! Håper svangerskapet går fint og at du koser deg med å være over de 12 første ukene. :Heartred

Er denne god nok på 14 dpo? Synes liksom ikke helt strekene blir noe sterkere. :facepalm:

Vedlegg

• 20240317_091935.jpg
    20240317_091935.jpg
    716,1 KB · Visninger: 41
Håper virkelig du lykkes snart.
Jeg prøvde det på siste forsøk og hær kom blødning en dag før planlagt men det gikk heldigvis greit med utakk /insett før påske nå.
Pleier i grunn ikke får blødning på clycogest men denne gang kom den før jeg hadde slutta.. Gikk jo rett fra fersk til fersk forsøk nå.
Håper du klarer time det med påske krysser fingrene for deg❤️❤️ masse lykke til
Takk, og like så! Håper dette uttaket ender med søsken! :Heartpink

Og ja, det er jo ingen garanti for at det funker å utsette, så får bare prøve, og går det ikke, så går det ikke :happy:

Nei, ingenting enda, testet nå i dag tidlig også, 9dpo, og den var negativ.

Kanskje vi neste gang kan få inn to stk også kan begge feste seg, også kan vi få to med engang. Tort å svie for å være ufrivillig barnløs så lenge :shy: Jeg spurte som sagt og de var veldig klare på nei. Fikk blodpropp i forrige svangerskap så kanskje det er derfor de er så strenge (endte i MA). Jeg vet ikke, men hos meg virker de låst på at det er uaktuelt. Jeg prøver å ikke gi opp nå men cyclogest gjør meg svært så gråtelabil og sutrete så alt er bare krise akkurat nå. :hilarious:
Uff, så leit :( krysser fingrene for at det endrer seg de neste dagene.

Og haha, ja, det hadde jo vært det beste. Jeg og samboeren ønsker oss jo helst to, men ser liksom at tids løper fra oss og at vi bør være fornøyde om vi klarer å få en - så det hadde jo vært kjekt med to i ett jafs :hilarious:

Og så slitsomt med følelsene så veldig i høyspenn. Håper du får positiv test de neste dagene og at det blir noe bra å gråte for istedet! :Heartpink

Er denne god nok på 14 dpo? Synes liksom ikke helt strekene blir noe sterkere. :facepalm:
Det er ikke godt å si utifra styrken. Men jeg syns den ser fin ut. Har du bilde på hele testrekken? Det beste er vel å ta blodprøve for å sjekke stigning. Skal du ta blodprøve på testdagen? Krysser fingrene! ❤️

Nei her var det ikke noe å se idag... Muligens en bitteliten hint av skygge men det har jeg sett litt mer på makesure i det siste uten at det er noe. Tror bare det er der streken skal være. De er så sensitive så burde ha sett noe idag 10 dpo. Jeg hadde lave forventninger denne gangen siden jeg ikke har blitt gravid på noen av embryone fra siste uttak, men så var de jo disse "symptomene" de siste dagen som gav stor fallhøyde allikevel. Skikkelig skuffet.

Så kjedelig med negativ test ❤️ Håper det ordner seg med utsetting av mensen som du ønsker! Blir det nytt ferskforsøk eller har du på frys?

Nei her var det ikke noe å se idag... Muligens en bitteliten hint av skygge men det har jeg sett litt mer på makesure i det siste uten at det er noe. Tror bare det er der streken skal være. De er så sensitive så burde ha sett noe idag 10 dpo. Jeg hadde lave forventninger denne gangen siden jeg ikke har blitt gravid på noen av embryone fra siste uttak, men så var de jo disse "symptomene" de siste dagen som gav stor fallhøyde allikevel. Skikkelig skuffet.
Så leit :Heartpink det er så uendelig skuffende når man har hatt litt troa på at det skal gå. Føler med deg, og håper det kommer de neste dagene :Heartpink

Så kjedelig med negativ test ❤️ Håper det ordner seg med utsetting av mensen som du ønsker! Blir det nytt ferskforsøk eller har du på frys?
Nja, vi har et på frys igjen i Porsgrunn, men der får vi nok ikke til pga påska og hvordan alt må planlegges hos dem. Så vi vurderer å begynne det parallelle løpet hos Hansken med ferskforsøk neste måned hvis jeg klarer å utsette mensen så lenge jeg må :happy090

Back
Topp