Mars 2024

Statistikern

Elsker forumet
Assistert-jentene
Det begynner å nærme seg mars så da tenker jeg at vi trenger en ny tråd. Noen som blir med?

Skriv upp dere slik (eller det dere ønsker å dele): brukernavn - alder - barn nr man prøver på - klinikk - forsøk nr - medisiner - uke eller dato for planlagt uttak eller innsett

Jeg selv skal ha siste offentlige innsett. Har omtrent null tro på at det skal gå, men skal i hvert fall prøve. Går det ikke nå så blir det et nytt uttak privat etterpå.

Venter på oppstart :bookworm:

Stimulerer
:cool05

Ruger :happy090

Søskenprøveren -1barn, søskenforsøk hausken haugesund, 3 negative ivf, ingen frys, i gang med 4 fersk forsøk

Totalfrys :Heartblue
Juvelen10 - B2 - IVF2 - Menopur, Ganirelix, Ovitrelle, Lutinus. Uttak trolig uke 10/11

Avbrutt :Heartpink
Gravid :love7
LM88 - 35 - B2 - St. Olavs - FER#1 av icsi#1 - Cyclogest - innsett ca 17.03

Trj85- 38 - b2 med annen mann - st. Olavs - ivf #3 - tese/icsi- Pergoveris, ganirelix, ovitrelle og cyclogest/lutinus - uttak trolig uke 11

Ikke gravid :Heartred
Drømmebaby88 - 35 - B1 - Danmark - Eggdonasjon 4.forsøk - Innsett ca 4.mars

Håpefull-86 - 37 - første barn - Porsgrunn - FER #2 av icsi #1 - innsett i naturlig syklus, antagelig i uke 10/11

Sima - 36 - barn nr 2, nr 1 med ny mann - Porsgrunn - forsøk nr 4 - (icsi/tesa) menopur, fyremadel, ovitrelle og lutinus - uttak/innsett rundt uke 9/10

Statistikern - 36 - B1 - Rikshospitalet - FER #3 fra IVF #3 (11. innsett etter 5 IUI) - Naturlig syklus med cyclogest, prolutex og albyl e - innsett trolig uke 11

Stor&liten - 35 - første barn - FER #2 av IVF#2. Innsett i naturlig syklus. Innsett ca uke 11/12

Over til april :chicken:
Marf91 - 32 år - Porsgrunn - barn nr. 2 - FER #2 av Icsi #1
 
Last edited:
Så koselig med mars tråd..blir spennende og se om jeg må bli med hær..følte i går at noe var på gang , hat mens smerter siden uttak og murringer og i går stakk det litt noen ganger. I dag ingenting synes jeg. Blir tullet av kjenne etter symptomer


Søskenprøveren- 1 barn, søskenforsøk, hausken Haugesund , hat to negative ivf , ingen frys, ruger på to egg satt inn 16.02.24..
 
Last edited:
Så koselig med mars tråd..blir spennende og se om jeg må bli med hær..følte i går at noe var på gang , hat mens smerter siden uttak og murringer og i går stakk det litt noen ganger. I dag ingenting synes jeg. Blir tullet av kjenne etter symptomer


Søskenprøveren- 1 barn, søskenforsøk, hausken Haugesund , hat to negative ivf , ingen frys, ruger på to egg satt inn 16.02.24..
Spennende tider...! Håper at det et noe på gang og at du "slipper" å bli med her ❤️
 
Jeg er med i mars. Siste forsøk og uttak her. Blir nok stopp etter denne runden.

Trj85- 38 - b2 med annen mann - st. Olavs - ivf #3 - tese/icsi- Pergoveris, ganirelix, ovitrelle og cyclogest/lutinus - uttak trolig uke 11
Velkommen og masse lykke til ❤️
 
Jeg er fortsatt i tvil på om jeg skal skrive meg inn i tråden. Men blir mest sannsynlig innsett i uke 11 eller noe rundt der. Siste embryo og i grunn ikke noe håp for det. Men gjennomfører for samboeren min sin skyld. Jeg kommer nok til å følge med på tråden her og så får vi se om det føles mer riktig å skrive meg inn senere når det er nærmere innsettet.
 
Jeg er fortsatt i tvil på om jeg skal skrive meg inn i tråden. Men blir mest sannsynlig innsett i uke 11 eller noe rundt der. Siste embryo og i grunn ikke noe håp for det. Men gjennomfører for samboeren min sin skyld. Jeg kommer nok til å følge med på tråden her og så får vi se om det føles mer riktig å skrive meg inn senere når det er nærmere innsettet.
Hei! Bare heng med oss på den måten som føles riktig for deg ❤️ Heier på det siste embryot deres.
 
Back
Topp