Mars 2024

Har snakket med hausken , ser ut som det blir rett på nytt forsøk. Han var enig at vi burde utnytte blødningen som nå kommer , da jeg alltid må ta primolut for å få blødning ellers pga mange års p piller bruk. De skulle ringe meg i løpet av ettermidagen med ny plan osv. så nå ser jeg lyser på det , selv om det blir kjempe dyrt. Håper bare det blir søsken.. så blir i gang med stimulering til helgen /mandag..
 
Har snakket med hausken , ser ut som det blir rett på nytt forsøk. Han var enig at vi burde utnytte blødningen som nå kommer , da jeg alltid må ta primolut for å få blødning ellers pga mange års p piller bruk. De skulle ringe meg i løpet av ettermidagen med ny plan osv. så nå ser jeg lyser på det , selv om det blir kjempe dyrt. Håper bare det blir søsken.. så blir i gang med stimulering til helgen /mandag..
Så bra!!
 
Mensen kom i helgen så da er det ca 2.5 uker til innsett hvis alt går som det skal. Rart å tenke på at dette blir siste gang på Rikshospitalet. Jeg er veldig glad for at vi har en plan videre så at dette ikke blir siste forsøk (og veldig spent på å begynne hos Hausken som faktisk vil gjøre noen individuelle tilpassinger). Hvis jeg ikke blir gravid da, man kan jo drømme..
 
Mensen kom i helgen så da er det ca 2.5 uker til innsett hvis alt går som det skal. Rart å tenke på at dette blir siste gang på Rikshospitalet. Jeg er veldig glad for at vi har en plan videre så at dette ikke blir siste forsøk (og veldig spent på å begynne hos Hausken som faktisk vil gjøre noen individuelle tilpassinger). Hvis jeg ikke blir gravid da, man kan jo drømme..
Veldig fornøyd med hausken de gjør tilpasninger fra forsøk til forsøk også..

hadde aldri hat jenten min uten hausken sin hjelp, selv om jeg den gang ikke hadde forsøkene hos de så gikk jeg dær for all oppføring og fikk ekstra medsiner.
denne gang har jo hat 3 negative søsken og skal i gang med 3 nye nå. Det er Jon hausken selv jeg går til og føler han prøver det han kan og når det ikke har gått som han har trodd har han prøvd andre ting.
Føler virkelig de prøver ulike ting og ulike medisiner og gir det de kan av støtte medisiner og slik..


Å hausken kan en sende Mail med selv også og få svar av osv. veldig tilgjengelig og svarer når han kan om en lurer på noe..
Håper du slipper bruke de da og krysser virkelig fingrene for det❤️
 
Veldig fornøyd med hausken de gjør tilpasninger fra forsøk til forsøk også..

hadde aldri hat jenten min uten hausken sin hjelp, selv om jeg den gang ikke hadde forsøkene hos de så gikk jeg dær for all oppføring og fikk ekstra medsiner.
denne gang har jo hat 3 negative søsken og skal i gang med 3 nye nå. Det er Jon hausken selv jeg går til og føler han prøver det han kan og når det ikke har gått som han har trodd har han prøvd andre ting.
Føler virkelig de prøver ulike ting og ulike medisiner og gir det de kan av støtte medisiner og slik..


Å hausken kan en sende Mail med selv også og få svar av osv. veldig tilgjengelig og svarer når han kan om en lurer på noe..
Håper du slipper bruke de da og krysser virkelig fingrene for det❤️
Ja, har veldig godt inntrykk av dem så langt. Har hatt en innledende time, og også brukt dem for monitorering ved offentlige forsøk. Legen skulle konsultere om vårt case med to andre lege, bl a jon hausken før de legger opp en plan. Så det føles veldig bra :) Håper neste forsøk er det som skal til for deg!
 
Ja, har veldig godt inntrykk av dem så langt. Har hatt en innledende time, og også brukt dem for monitorering ved offentlige forsøk. Legen skulle konsultere om vårt case med to andre lege, bl a jon hausken før de legger opp en plan. Så det føles veldig bra :) Håper neste forsøk er det som skal til for deg!
så bra, håper virkelig vi snart lykkes begge to❤️

Jon ringte meg igjen i går ettermiddag og gikk igjennom alt og la opp ett nytt forløp nå så håper dette går , blir ny donor sæd og håper det blir enn bedre match.. nå har det vært dårlig.. nettop vært henta medisiner så ser optimistisk på det selv om det nå blir dyrt..
 
Fikk svar av Porsgrunn. De har ikke tid til meg før etter påske så da blir det innsett trolig rundt uke 16. Føles uendelig lenge til ...
Åhnei, så utrolig nedtur! Det er så utrolig kjipt med de stengte periodene deres så det blir enda mer venting :(
 
Hei dere :)
Jeg skal i gang med innsett denne syklusen. Jeg hadde også innsett forrige syklus, men det ble ikke vellykket. Hadde testdato nå på mandag 26.
vi ble enige om at jeg skulle melde fra når jeg fikk mens så skulle jeg begynne på progynova på mensdag 2 (styrt syklus).
Jeg hadde litt friskt blod i dag mens jeg var på do på formiddagen, så meldte fra om det for da trodde jeg mensen kom, og vi la da en plan deretter. Meeen nå har det ikke kommet noe mer utover dagen. Så jeg ble så i tvil om det var mensen som begynte i dag eller om den egentlig ikke kommer for fullt før i morgen. Tror dere det har noe å si ?
ble bare usikker på om jeg bør utsette alt en dag. Men får jo ikke snakket med klinikken før jeg eventuelt skal ta første pillen i morgen tidlig.
 
Back
Topp