Takk5. mars mener jeg de sa til meg. Men hør med dem for sikkerhets skyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk5. mars mener jeg de sa til meg. Men hør med dem for sikkerhets skyld
Høres bra ut med slimhinne og alt! Er det ikke mulig å levere skjema ved innsettet?Overlevde undersøkelse uten noe stinkende flause.
10 mm slimhinne og stor fin folikkel som ligger klar snart. Regner med sånn søndag-mandag kanskje. Så begynner spetakkelet med å sende samtykkeskjema. Alltid spennende om det kommer fram i tide. Jeg glemte jo selvfølgelig hele greia i dag da jeg kjørte til sykehuset.
Håper den kommer i tide!Noen som vet siste frist for å få mens for å nå innsett før ferien hos medicus?
Takk, du fine jeg har spottet i et døgn nå, vanligvis ville mensen vært her nå. Tok selvsagt tester og det er dessverre ikke positive, så da er mensen hjertelig velkommen.Håper den kommer i tide!
Nei tydeligvis ikke mulig å levere da. De krever å få det inn før opptining. Ellers blir innsett avbrutt.Høres bra ut med slimhinne og alt! Er det ikke mulig å levere skjema ved innsettet?
Oi ok, det må være stress.. Posten er jo ikke akkurat lynrask her i landet. Men satser på at det går bra!Nei tydeligvis ikke mulig å levere da. De krever å få det inn før opptining. Ellers blir innsett avbrutt.
Da høres det jo ut som at dere rekker innsett med god marginTakk, du fine jeg har spottet i et døgn nå, vanligvis ville mensen vært her nå. Tok selvsagt tester og det er dessverre ikke positive, så da er mensen hjertelig velkommen.
Du kan ta bilde av samtykkeskjema og sende via Crypho.Nei tydeligvis ikke mulig å levere da. De krever å få det inn før opptining. Ellers blir innsett avbrutt.
Er det ikke enklest å ta bilde og sende i crypho?Nei tydeligvis ikke mulig å levere da. De krever å få det inn før opptining. Ellers blir innsett avbrutt.
Å så bra masse lykke til!Etter ultralyd igår med 7 mm slimhinne og 16 mm follikel landa Porsgrunn idag på ovitrelle i kveld, og innsett neste fredag
jeg har vært litt bekymra for om jeg skulle få eggløsning mandag eller tirsdag med dertil innsett helga og avbrutt forsøk, så veldig glad de gikk for denne løsninga
Jo jeg skal prøve. Jeg og crypho er litt uvenner innimellom. Hvis det ikke går, så låner vi fax på jobben til samboeren. Det løser seg helt sikkert.Er det ikke enklest å ta bilde og sende i crypho?
Jeg har en gang sendt til St.olavs på mailJo jeg skal prøve. Jeg og crypho er litt uvenner innimellom. Hvis det ikke går, så låner vi fax på jobben til samboeren. Det løser seg helt sikkert.
Tusen takk!Å så bra masse lykke til!
Hurra for at du fikk den til å funke alt som er et hakk mindre stress er supert. Når skal du ha innsett?Hurra jeg fikk Crypho til å funke.
Jeg fikk jo tilogmed tilbakemelding på at skjema var mottatt. Så nå er jeg godt fornøyd. En ting mindre å stresse med. Uansett hvor mye jeg prøver å ikke la meg stresse opp, så er det alltid noe liksom.
Venter bare på positiv test nå. Håper det skjer i morgen eller mandag.Hurra for at du fikk den til å funke alt som er et hakk mindre stress er supert. Når skal du ha innsett?
Åå da er det rett rundt hjørnet. Håper du blir positivt overrasket med dette innsettet dittVenter bare på positiv test nå. Håper det skjer i morgen eller mandag.