Mars 2024

Overlevde undersøkelse uten noe stinkende flause.
10 mm slimhinne og stor fin folikkel som ligger klar snart. Regner med sånn søndag-mandag kanskje. Så begynner spetakkelet med å sende samtykkeskjema. Alltid spennende om det kommer fram i tide. Jeg glemte jo selvfølgelig hele greia i dag da jeg kjørte til sykehuset.
Høres bra ut med slimhinne og alt! Er det ikke mulig å levere skjema ved innsettet?

Etter ultralyd igår med 7 mm slimhinne og 16 mm follikel landa Porsgrunn idag på ovitrelle i kveld, og innsett neste fredag :hello2

jeg har vært litt bekymra for om jeg skulle få eggløsning mandag eller tirsdag med dertil innsett helga og avbrutt forsøk, så veldig glad de gikk for denne løsninga :Heartred

Etter ultralyd igår med 7 mm slimhinne og 16 mm follikel landa Porsgrunn idag på ovitrelle i kveld, og innsett neste fredag :hello2

jeg har vært litt bekymra for om jeg skulle få eggløsning mandag eller tirsdag med dertil innsett helga og avbrutt forsøk, så veldig glad de gikk for denne løsninga :Heartred
Å så bra :Heartred masse lykke til!

Jo jeg skal prøve. Jeg og crypho er litt uvenner innimellom. :facepalm: :laughing002 Hvis det ikke går, så låner vi fax på jobben til samboeren. Det løser seg helt sikkert.
Jeg har en gang sendt til St.olavs på mail

Hurra jeg fikk Crypho til å funke. :laughing002
Jeg fikk jo tilogmed tilbakemelding på at skjema var mottatt. Så nå er jeg godt fornøyd. En ting mindre å stresse med. Uansett hvor mye jeg prøver å ikke la meg stresse opp, så er det alltid noe liksom.

Hurra jeg fikk Crypho til å funke. :laughing002
Jeg fikk jo tilogmed tilbakemelding på at skjema var mottatt. Så nå er jeg godt fornøyd. En ting mindre å stresse med. Uansett hvor mye jeg prøver å ikke la meg stresse opp, så er det alltid noe liksom.
Hurra for at du fikk den til å funke :) alt som er et hakk mindre stress er supert. Når skal du ha innsett?

Back
Topp