Mars 2024

Overlevde undersøkelse uten noe stinkende flause.
10 mm slimhinne og stor fin folikkel som ligger klar snart. Regner med sånn søndag-mandag kanskje. Så begynner spetakkelet med å sende samtykkeskjema. Alltid spennende om det kommer fram i tide. Jeg glemte jo selvfølgelig hele greia i dag da jeg kjørte til sykehuset.
Høres bra ut med slimhinne og alt! Er det ikke mulig å levere skjema ved innsettet?

Etter ultralyd igår med 7 mm slimhinne og 16 mm follikel landa Porsgrunn idag på ovitrelle i kveld, og innsett neste fredag :hello2

jeg har vært litt bekymra for om jeg skulle få eggløsning mandag eller tirsdag med dertil innsett helga og avbrutt forsøk, så veldig glad de gikk for denne løsninga :Heartred

Etter ultralyd igår med 7 mm slimhinne og 16 mm follikel landa Porsgrunn idag på ovitrelle i kveld, og innsett neste fredag :hello2

jeg har vært litt bekymra for om jeg skulle få eggløsning mandag eller tirsdag med dertil innsett helga og avbrutt forsøk, så veldig glad de gikk for denne løsninga :Heartred
Å så bra :Heartred masse lykke til!

Hurra jeg fikk Crypho til å funke. :laughing002
Jeg fikk jo tilogmed tilbakemelding på at skjema var mottatt. Så nå er jeg godt fornøyd. En ting mindre å stresse med. Uansett hvor mye jeg prøver å ikke la meg stresse opp, så er det alltid noe liksom.

Hurra jeg fikk Crypho til å funke. :laughing002
Jeg fikk jo tilogmed tilbakemelding på at skjema var mottatt. Så nå er jeg godt fornøyd. En ting mindre å stresse med. Uansett hvor mye jeg prøver å ikke la meg stresse opp, så er det alltid noe liksom.
Hurra for at du fikk den til å funke :) alt som er et hakk mindre stress er supert. Når skal du ha innsett?

Back
Topp