Kan settes på stimulering , begynner i dag.. håper denne runden blir bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg forstår godt den følelsen. Og det er vanskelig å tenke på noe annet, sant? Vet ikke om det er en trøst, men du kan i hvert fall ikke gjøre noe til eller fra på resultatet med tankene dine Jeg heier på deg!Kjenne jeg gruer med til innsettdagen som kommer til uka, etter bare skuffelser knyttet til dagen så langt er ikke trua på at det skal gå veien denne gangen heller.. vil jo så gjerne at det skal funke, men skuffelsen gjør det vanskelig å være positiv.
Det håper jeg også!Kan settes på stimulering , begynner i dag.. håper denne runden blir bedre
Ja, det er helt sant. Resultatet blir det det blir uansett, men hadde vært så fint å våkne om ett par uker så var alt som det bør. Selv om jeg vet det er små odds for at det skal gå med den formen for utfordring vi har for å få det til.Jeg forstår godt den følelsen. Og det er vanskelig å tenke på noe annet, sant? Vet ikke om det er en trøst, men du kan i hvert fall ikke gjøre noe til eller fra på resultatet med tankene dine Jeg heier på deg!
Jeg fikk positiv på kvelden, og morgenen etter, og skrev det til klinikken, og da gikk de ut ifra den første positive testenHmm.. det har begynt å stige på test. Jeg tipper at jeg får positiv om jeg tester i kveld. Skal jeg melde positiv for i dag om det skjer? Eller vente til i morgen tro? Den er jo garantert positiv i morgen tidlig da.
Hmm.. det har begynt å stige på test. Jeg tipper at jeg får positiv om jeg tester i kveld. Skal jeg melde positiv for i dag om det skjer? Eller vente til i morgen tro? Den er jo garantert positiv i morgen tidlig da.
Samme her. Positiv på kvelden, så morgenen etter. Klinikken gikk da ut ifra kveldstesten. St.Olavs.Jeg fikk positiv på kvelden, og morgenen etter, og skrev det til klinikken, og da gikk de ut ifra den første positive testen
Spennende masse lykke til...Innsett på fredag. Starter med Cyclogest i morgen. Forstår fortsatt ikke hvordan de bestemmer seg for hvilken dag. Men nå har jeg iallefall time til innsett.
Åh, det skjønner jeg godt er vanskelig. Ser jo akkurat som deg at det logiske er å vente, men samtidig så skjønner jeg utrolig hvorfor du gjerne vil få det nå. Vil ikke råde deg til noe, men kjenner jeg meg selv rett hadde jeg hatt vanskelig for å vente en syklus bare fordi utålmodig, men det er jo innmari sure penger om det blir avbruttJeg vet ikke hva jeg skal gjøre... vi kan nå innsett før påskeferien, men det kan også være det blir avbrudd. Medisinen koster ca 5000 kr, som da går i vasken ved evnt avbrudd. Kontrolø hos gyn er 1900 kr som også går tapt.
Jeg skal ta FSH for å få god slimhinne. Sist gang gikk jeg på 75 iu, kontroll dag 10: slimhinne 4 mm. Øke til 150 iu og kontroll dag 15, da var slimhinnen 11 mm og follikel som var sprekkeklar. Da ble innsett dag 22, fordi innsett er en uke etter ovitrelle. Men, jeg hadde jo positiv eggløsningstest og kunne sånn sett hatt innsett etter 5 dager, dvs cd 20...
Nå skal jeg ta 112.5 iu og kontroll dag 11. Innsett senest cd 19, dvs ovitrelle senest cd 13....
Hva skal vi gjøre? Det frister lite å vente en syklus til. Innsett før påske passer veldig bra med jobben min som lærer med tanke på eksamen og tentamener... men det hadde vært veldig sure 7000 kr dersom det blir avbrudd.. uæææ hjelp!
Logisk er nå å avvente
Ååh jeg skjønner godt du blir usikker. Men hvis du kan la pengene gå hvis det ikke skulle ende bra , så kan du jo bare kjøre på. Men hvis ikke må du kanskje bare vente til neste.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... vi kan nå innsett før påskeferien, men det kan også være det blir avbrudd. Medisinen koster ca 5000 kr, som da går i vasken ved evnt avbrudd. Kontrolø hos gyn er 1900 kr som også går tapt.
Jeg skal ta FSH for å få god slimhinne. Sist gang gikk jeg på 75 iu, kontroll dag 10: slimhinne 4 mm. Øke til 150 iu og kontroll dag 15, da var slimhinnen 11 mm og follikel som var sprekkeklar. Da ble innsett dag 22, fordi innsett er en uke etter ovitrelle. Men, jeg hadde jo positiv eggløsningstest og kunne sånn sett hatt innsett etter 5 dager, dvs cd 20...
Nå skal jeg ta 112.5 iu og kontroll dag 11. Innsett senest cd 19, dvs ovitrelle senest cd 13....
Hva skal vi gjøre? Det frister lite å vente en syklus til. Innsett før påske passer veldig bra med jobben min som lærer med tanke på eksamen og tentamener... men det hadde vært veldig sure 7000 kr dersom det blir avbrudd.. uæææ hjelp!
Logisk er nå å avvente
Uuuuff skjønner dilemmaet... Hvor stor var follikelen på dag 11 sist? Eller vet du hvor stor den pleier å være rundt dag 13? Mener jeg har lest at ovitrelle kan settes ved 15-16 mm folikler. Slimhinnen kan vel fortsatt øke i tykkelse etter at ovitrelle er satt? Men vanskelig altså... Det er mye penger.Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... vi kan nå innsett før påskeferien, men det kan også være det blir avbrudd. Medisinen koster ca 5000 kr, som da går i vasken ved evnt avbrudd. Kontrolø hos gyn er 1900 kr som også går tapt.
Logisk er nå å avvente
Det går sikkert bra av og till hadde det vært praktisk med en portabel ul-probe med teamsoppkoblingMeldte inn med klinikken i dag oppstart og fikk time til scanning neste tordag dag 12 siden jeg er på jobb i nordsjøen..
De to siste gangene har jeg hat uttak dag 16 så de mente det burde gå helt fint.... Håper bare det går denne gang.
Herlig med en plan! Så de setter også inn 5 dager etter pos el test ved blasto (det er blasto sant?). Interessant, trodde bare det var Riksen som var litt rar. De fleste andra klinikker virker sette inn på dag 6 etter positiv test. Men det er nok litt slingringsmonn.Innsett på fredag. Starter med Cyclogest i morgen. Forstår fortsatt ikke hvordan de bestemmer seg for hvilken dag. Men nå har jeg iallefall time til innsett.
hehe ja.. ..Det går sikkert bra av og till hadde det vært praktisk med en portabel ul-probe med teamsoppkobling