Mars 2024

Det er så ufattelig vondt å miste håpet. Man blir tom for ord ettersom følelsene et negativt svar gir er så alvorlig, men jeg håper virkelig dette snur og du får det du ønsker deg aller mest.
Tusen takk :Heartred ja, det er fryktelig.. det er jo en liten tanke som ikke vil gi opp, men kjenner hele denne dagen har vært tung når disse tankene virkelig begynte å melde seg. Vet jo at det fortsatt er litt tid før alt håp er ute enda

Jeg hadde innsett i dag faktisk. Men har ingen god følelse denne gangen heller. Håper på å bli positivt overrasket men i dag er jeg bare helt tom for følelser. Har ikke kjøpt graviditetstester en gang, det er rart for å være meg. Men, kjøper nok imorgen og starter teste galskapen snart. Har ikke tatt ovitrelle denne runden så får se når første test går. Bare tror jeg begynner å bli tappet for håp. Så føler så med dere som atter igjen sitter med negative tester. :(:Heartred
Føler med deg, det er vondt når man mister trua :Heartred håper virkelig dette er gangen det skal gå for dere:Heartred

Vis vedlegget 430403
Idag: ingen strek, og negativ digital tidlig-test. Det er fortsatt tidlig med 5 dager etter innsett, men dette var en solid nedtur kjenner jeg :(
Har ikke gitt opp så mye at jeg slutter på lutinus eller noe selvfølgelig, men mentalt så innstiller jeg meg mer på at dette ikke gikk enn noe annet nå. :shy: :(
Åh nei det skulle jo ha vært en strek idag :sorry:❤️ forstår følelsene dine veldig godt, men håper fortsatt at det snur!

Ser ut som at det ikke går veien for oss, jeg tester fortsatt negativt. Nå er det en uke siden innsett av blasto. Og burde vell ha begynt å se en antydning til positiv test om det var håp for at den hadde festet seg.
Er vondt å begynne å miste troen på at det skal gå. Føler på en måte at tiden løper fra oss:crybaby2
Det er så tøft å stå i dette. Sender en stor klem ❤️

Jeg hadde innsett i dag faktisk. Men har ingen god følelse denne gangen heller. Håper på å bli positivt overrasket men i dag er jeg bare helt tom for følelser. Har ikke kjøpt graviditetstester en gang, det er rart for å være meg. Men, kjøper nok imorgen og starter teste galskapen snart. Har ikke tatt ovitrelle denne runden så får se når første test går. Bare tror jeg begynner å bli tappet for håp. Så føler så med dere som atter igjen sitter med negative tester. :(:Heartred
Gratulerer som ruger! Jeg kjenner den følelsen, at håpet begynner å forsvinne bort... Jeg håper at det snur for deg og at du får en positiv overraskelse etter hvert. Gjør noe fint for deg selv i mellomtiden ❤️

Jeg er så trøtt idag, sikkert litt etter reisen igår men nok mest av progesteronet. Tar jo to forskjellige så det er ganske høy dose. Blir fint med hjemmekontor imorgen.

Skal starte med progesteron i morgen. Men har en pakke med lutinus og 2 pakker med cyclogest. Hvilken hadde dere begynt med først?

Skal starte med progesteron i morgen. Men har en pakke med lutinus og 2 pakker med cyclogest. Hvilken hadde dere begynt med først?
Har du ikke fått beskjed fra klinikken om hvilken av de du skal bruke? Jeg brukte lutinus forrige forsøk, og cyklogest denne gangen. Jeg startet rett på cyclogest, selv om jeg hadde noe igjen av lutinusen. Er ganske ulik dose progresteron i de tror jeg.

Har du ikke fått beskjed fra klinikken om hvilken av de du skal bruke? Jeg brukte lutinus forrige forsøk, og cyklogest denne gangen. Jeg startet rett på cyclogest, selv om jeg hadde noe igjen av lutinusen. Er ganske ulik dose progresteron i de tror jeg.
Hadde en pakke lutinus igjen fra forrige gang. Klinikken sa jeg skulle bare velge hvilken jeg startet med. Var litt mangel på lutinus som jeg fikk beskjed av fra sykepleier, så jeg sa jeg kunne hente ut cyclogest. Lutinus er 300mg totalt pr dag, mens cyclogest er 400mg pr dag.

Åh nei det skulle jo ha vært en strek idag :sorry:❤️ forstår følelsene dine veldig godt, men håper fortsatt at det snur!
Jeg er så trøtt idag, sikkert litt etter reisen igår men nok mest av progesteronet. Tar jo to forskjellige så det er ganske høy dose. Blir fint med hjemmekontor imorgen.
Ja, nedtur altså. Men nå har jeg grått og vært lei meg, så nå føler jeg meg mer klar for å se fremover enn idag tidlig, også kan det jo fortsatt snu! :Heartpink

Ja, det kan det jo godt være. Så deilig at du har mulighet til hjemmekontor! Misunner deg den litt :rolleyes: kan se for meg en del dager i denne prosessen hvor det kan være en fordel!

Jeg tror jeg hadde starta med Cyclogest og så gått over på Lutinus. Jeg har en del Lutinus liggende selv og tenkte å gå over til dem når jeg er tom for Cyclogest.

Jeg er så trøtt selv! Har tidligere tatt prolutex - denne gangen kun cyclogest. Kan ikke huske at cyclogest var så hard men dæven døtte jeg kan sove helt rundt tror jeg.

I rugetiden: trener dere, høy puls osv? Jeg kan få litt panikk av å skulle trene hardt men tørr å gå lange turer med middels høy puls opp bakkene. Er jeg bare teit som ikke tør noe annet? Orker ikke begynne google nå for da bærer det utpå en hel haug med ny angst for turene jeg går :hilarious:

Back
Topp