Mars 2024

Ja, nedtur altså. Men nå har jeg grått og vært lei meg, så nå føler jeg meg mer klar for å se fremover enn idag tidlig, også kan det jo fortsatt snu! :Heartpink

Ja, det kan det jo godt være. Så deilig at du har mulighet til hjemmekontor! Misunner deg den litt :rolleyes: kan se for meg en del dager i denne prosessen hvor det kan være en fordel!
Det kan så absolutt fortsatt snu. Og fremover nå (forstå meg rett) tror jeg det er enklere å svelge negative svar enn hva det er en mørk november dag. Jeg trøster meg i allefall med at påsken er nær (og hvis negativ test tør jeg gå på ski, spise alt jeg orker av oster og spekemat), jeg kan drikke Aperol Spritz i sola og jeg kan omgå meg med mennesker som minner meg på å leve i prøvetiden. Det er sykt mye vanskeligere enn i f eks november. Jeg håper dette snur for deg, og fint å lese at du allerede nå klarer å snu. Det er det jeg synes vi prøvere er så sykt flinke på: vi klarer å snu oss så fort når ting ikke ble som man håpet. Heier på deg!

Det kan så absolutt fortsatt snu. Og fremover nå (forstå meg rett) tror jeg det er enklere å svelge negative svar enn hva det er en mørk november dag. Jeg trøster meg i allefall med at påsken er nær (og hvis negativ test tør jeg gå på ski, spise alt jeg orker av oster og spekemat), jeg kan drikke Aperol Spritz i sola og jeg kan omgå meg med mennesker som minner meg på å leve i prøvetiden. Det er sykt mye vanskeligere enn i f eks november. Jeg håper dette snur for deg, og fint å lese at du allerede nå klarer å snu. Det er det jeg synes vi prøvere er så sykt flinke på: vi klarer å snu oss så fort når ting ikke ble som man håpet. Heier på deg!
Herregud, helt enig! Her jeg bor har virkelig våren kommet siste halvannen uka, og det er så usaklig deilig med litt sol og varme og bar asfalt! Det gjør mye med humøret generelt, og kanskje også hva man tåler av kjipe tester :hello2 så det er veldig sant!
Og jeg trøster meg med det samme, vi har planlagt en storbyferie i påska, og alt av mat blir så uendelig mye lettere med negativ test, så det er jo noen lyspunkter der og :D

Jeg er så trøtt selv! Har tidligere tatt prolutex - denne gangen kun cyclogest. Kan ikke huske at cyclogest var så hard men dæven døtte jeg kan sove helt rundt tror jeg.

I rugetiden: trener dere, høy puls osv? Jeg kan få litt panikk av å skulle trene hardt men tørr å gå lange turer med middels høy puls opp bakkene. Er jeg bare teit som ikke tør noe annet? Orker ikke begynne google nå for da bærer det utpå en hel haug med ny angst for turene jeg går :hilarious:
Jeg spurte på klinikken etter forrige innsett, og da sykepleieren vi prata med at jeg gjerne kunne trene, men kunne godt unngå harde intervaller med veldig høy puls, men ellers helt topp å trene og holde meg aktivitet :)

Jeg er så trøtt selv! Har tidligere tatt prolutex - denne gangen kun cyclogest. Kan ikke huske at cyclogest var så hard men dæven døtte jeg kan sove helt rundt tror jeg.

I rugetiden: trener dere, høy puls osv? Jeg kan få litt panikk av å skulle trene hardt men tørr å gå lange turer med middels høy puls opp bakkene. Er jeg bare teit som ikke tør noe annet? Orker ikke begynne google nå for da bærer det utpå en hel haug med ny angst for turene jeg går :hilarious:
Vi burde få sovefri fra jobb altså :hilarious:
Jeg trener ikke så veldig hardt til vanlig, så fortsetter omtrent som vanlig (promenader, yoga, styrketrening). Unngår veldig høy puls bare fordi det føles riktig. Det står mye forskjellig på nettet, men slik jeg forstår det er vanlig trening ok og bare positivt (om det ikke er individuelle medisinske hensyn som tilsier noe annet). Her tenker jeg at man må gjøre det som føles riktig ❤️

Vært på ul i dag , (dag12) blir eggutakk på mandag. Blir dobbel ovitrelle da jeg har hat mange poser de siste rundene men dd har fått ut få egg. Håper det og ny sæd donor er det som skal til .. gleder meg til mandag og gruer meg , håper på litt bedre uttelling denne gang.. surt om det blir som sist .

Vært på ul i dag , (dag12) blir eggutakk på mandag. Blir dobbel ovitrelle da jeg har hat mange poser de siste rundene men de har fått ut få egg. Håper det og ny sæd donor er det som skal til .. gleder meg til mandag og gruer meg , håper på litt bedre uttelling denne gang.. surt om det blir som sist . Er mitt 4 fersk forsøk på søsken , (aldri hat op frys og mitt 7 eggutakk)

Vært på ul i dag , (dag12) blir eggutakk på mandag. Blir dobbel ovitrelle da jeg har hat mange poser de siste rundene men dd har fått ut få egg. Håper det og ny sæd donor er det som skal til .. gleder meg til mandag og gruer meg , håper på litt bedre uttelling denne gang.. surt om det blir som sist .
Så spennende, håper på flere egg denne gangen! Lykke til på mandag!

Synes disse dagene mot testing er fæle. Synes også mars gruppa vår har vært uheldig med antall gravide :crybaby2 i dag er jeg 8 dpo, og jeg gruer meg bare til å teste. Har selvfølgelig prøvd allerede og vet ikke helt hva jeg forventa :banghead:Heldigvis får jeg hoppe rett over på nytt forsøk i april dersom dette ikke går. Det er en fin trøst selv om det gjør ufattelig vondt å ikke "få det til denne gangen heller".

Hvorfor ikke sette inn 2 embryo - forstår ikke risikoen med flerlingskap når ikke én fester seg engang. Klinikken nekter det siden jeg bare har blasto, alt ser bra ut sier de. Eneste jeg ikke har prøvd er prednisolon - skal mase meg til det på innset 4 i allefall! Og mase mase mase på 2 embryo inn. Noen som har fått til det?

Synes disse dagene mot testing er fæle. Synes også mars gruppa vår har vært uheldig med antall gravide :crybaby2 i dag er jeg 8 dpo, og jeg gruer meg bare til å teste. Har selvfølgelig prøvd allerede og vet ikke helt hva jeg forventa :banghead:Heldigvis får jeg hoppe rett over på nytt forsøk i april dersom dette ikke går. Det er en fin trøst selv om det gjør ufattelig vondt å ikke "få det til denne gangen heller".

Hvorfor ikke sette inn 2 embryo - forstår ikke risikoen med flerlingskap når ikke én fester seg engang. Klinikken nekter det siden jeg bare har blasto, alt ser bra ut sier de. Eneste jeg ikke har prøvd er prednisolon - skal mase meg til det på innset 4 i allefall! Og mase mase mase på 2 embryo inn. Noen som har fått til det?
Åh, det er så vondt å ha det sånn :Heartpink ingen positiv test så langt, altså? Krysser fingrene for at det kommer, det kan det jo fint gjøre de neste dagene!

Og jeg er litt enig - toeggede tvillinger er jeg ikke så veldig bekymra for. Tenkte jeg skulle spørre etter neste uttak hvis det ikke funker fremover for min del heller. Men jeg har ikke spurt så langt, så aner ikke hva de ville sagt om jeg spurte.

God erfaring med prednisolon, tror det med å få sette inn to er veldig forskjellig fra sted til sted. Jeg har fått om jeg har hat to.. satt inn 2 embryo 4 ganger og 1embryo 2 ganger..

3 forsøket ble ett barn. totalt da satt inn 6 som ble ett barn.

Nå med søken satt in 1 de to første forsøkene og 2 på forsøk nr 3.. nå forsøk nr 4, håper jeg også på 2..

@Statistikern

Hvor i løypa er du nå? :Heartred
Hvordan går det med deg @Statistikern ??
Så fine dere er som spør ❤️ Jeg er 9 dpo idag, tok en test imorges og kunne skimte noe kjeeeeempesvakt på den. Men om det var ønsketenking, skygge eller starten på noe får vi se imorgen. Jeg har egentlig en god følelse, de siste tre innsette som var negative følte jeg ingenting etter innsett, men igår hadde jeg mye murring og småkramper og følelsen i kroppen ligner på de gangene jeg har fått positiv test... Men vet at det like godt kan være cyclogest/prolutex som tuller. Vi får se.

Håper du får en positiv test snart Stor&liten! Det er fortsatt gode muligheter ❤️ Enig i at dagene frem mot testing er tøffe. Alt for mange tanker..

Hvordan går det med deg @Søskenprøveren? klar for uttak?

Back
Topp