Mars 2024

Det er ikke godt å si utifra styrken. Men jeg syns den ser fin ut. Har du bilde på hele testrekken? Det beste er vel å ta blodprøve for å sjekke stigning. Skal du ta blodprøve på testdagen? Krysser fingrene! ❤️
Er ikke noe rutine på blodprøver her nei.
Jeg fikk tatt en på 10 dpo siden jeg da uansett hadde time hos legen.

Vedlegg

• 20240317_092229.jpg
    20240317_092229.jpg
    1,1 MB · Visninger: 76
Last edited:
Er ikke noe rutine på blodprøver her nei.
Jeg fikk tatt en på 10 dpo siden jeg da uansett hadde time hos legen.
Mine tester var sånn 14dpo (en fra Normal + en Make Sure). HCG ble målt til 60 samme dag. Stressa litt over at det var lavt, men hadde doblet seg greit siden 10dpo og første blodprøve, og jeg er jo nå i uke 31, så alle må ikke nødvendigvis ha superhøy hcg for at det skal gå fint :love017
IMG_0570.png

Ja, det virker som veldig forskjellig praksis. Hos meg er det enkelt å få ut masse egg som nesten alle befruktes, og alt "ser bra ut". Har fryseren full av blastocyster som alle er i god kvalitet. Føler at de eneste gangene de setter inn 2 stk er hvis kvaliteten er dårligere? Hva mener du de har gjort på deg? Har du vært uheldig med eggkvaliteten eller har den vært bra, og likevel fått satt inn 2?

Fint å høre god erfaring med prednisolon. Da skal jeg spørre om det, takk :Heartred
Har vært bra kvalitet og satt inn to jah.. håper på det denne gang også..
Bare god erfaring med prednisolon..

Tror nok jeg gir opp dette forsøket nå uten en eneste positive test. Så da blir det bare å vente på ny oppstart med en av de små i fryseren. Veldig glad format vi fikk noen der denne gangen så jeg slipper å gå gjennom hele greia enda en gang med en gang.
Lykke til, til dere som fortsatt venter på innsett og til dere som ruger. Og masse gratulerer til de som har fått positive tester :Heartred

Negativ test i dag, 10 dpo. Så tror det ikke gikk denne gangen heller. Jeg er egentlig ganske lei meg nå men det vet dere alt om. Hadde heller ikke pen god følelse denne gangen.
Jeg prøver å omstille hjernen til å hoppe over i april måned fremover, tar noen dagers pause herfra for å unngå tankekjør. På det fjerde skal det skje, er det ikke det man sier?

:Heartred

Back
Topp