Mars 2024

Negativ test i dag, 10 dpo. Så tror det ikke gikk denne gangen heller. Jeg er egentlig ganske lei meg nå men det vet dere alt om. Hadde heller ikke pen god følelse denne gangen.
Jeg prøver å omstille hjernen til å hoppe over i april måned fremover, tar noen dagers pause herfra for å unngå tankekjør. På det fjerde skal det skje, er det ikke det man sier?

:Heartred
Så leit :Heartpink skjønner deg godt med å begynne omstillinga til april. jeg krysser fortsatt noen små fingre og håper det snur!

Takk :Heartpink Håper på det! Hvordan går det med testene dine idag, ble det noe bedring? :Heartpink
Nei, ingen strek å se. Så jeg begynner også omstillingen til april. Det hadde vært så fint om det hadde gått på siste offentlige forsøk, men det var visst ikke sånn det skulle bli. Da blir det å åpne lommeboken for å gå privat. Vil nok se frem til det når jeg kommer over denne skuffelse, for de ville prøve flere nye spennende ting.

Negativ test i dag, 10 dpo. Så tror det ikke gikk denne gangen heller. Jeg er egentlig ganske lei meg nå men det vet dere alt om. Hadde heller ikke pen god følelse denne gangen.
Jeg prøver å omstille hjernen til å hoppe over i april måned fremover, tar noen dagers pause herfra for å unngå tankekjør. På det fjerde skal det skje, er det ikke det man sier?

:Heartred
Så leit. Jeg vil på en måte si at det er tidlig, men jeg hadde jo de samme tankene når min test var negativ igår 10 dpo. Hvis det ikke snur så ses vi i aprilgruppen ❤️ En liten pause høres godt ut!

Tror nok jeg gir opp dette forsøket nå uten en eneste positive test. Så da blir det bare å vente på ny oppstart med en av de små i fryseren. Veldig glad format vi fikk noen der denne gangen så jeg slipper å gå gjennom hele greia enda en gang med en gang.
Lykke til, til dere som fortsatt venter på innsett og til dere som ruger. Og masse gratulerer til de som har fått positive tester :Heartred
Så kjedelig at det ikke gikk. Men veldig fint at dere fikk på frys. Må du vente lenge på neste innsett?

Nei, ingen strek å se. Så jeg begynner også omstillingen til april. Det hadde vært så fint om det hadde gått på siste offentlige forsøk, men det var visst ikke sånn det skulle bli. Da blir det å åpne lommeboken for å gå privat. Vil nok se frem til det når jeg kommer over denne skuffelse, for de ville prøve flere nye spennende ting.
Krysser fingrene for at en ny plan kan funke bedre :Heartred

Husker det var litt spesielt da vi var ferdig offentlig, etter 3 år. Føltes liksom så vemodig å bli «gitt opp».
Men heldigvis finnes det andre muligheter, med andre ideer :Heartred selv om det koster skjorta :smiley-ashamed008

Så kjedelig at det ikke gikk. Men veldig fint at dere fikk på frys. Må du vente lenge på neste innsett?
Ja, veldig..
Det vet jeg ikke, har ikke hørt tilbake fra klinikken enda. Men de praktiserer vanligvis en ventesyklus, så det vil jo antageligvis si mai før vi får prøve på nytt innsett.

fikk ut 14 egg, ikke alle folikler var like store så ikke sikkert alle er modne men ett godt utgangspunkt . Virker som dobbel ovitrelle utgjorde en forskjell ..Hat to dårlige uttak før dette med kun 4 egg så 14 var mye mer optimistisk ., håper mange blir befruktet .de ringer i morgen . Mitt 4 søsken uttak og 7 totalt .. .

fikk ut 14 egg, ikke alle folikler var like store så ikke sikkert alle er modne men ett godt utgangspunkt . Virker som dobbel ovitrelle utgjorde en forskjell ..Hat to dårlige uttak før dette med kun 4 egg så 14 var mye mer optimistisk ., håper mange blir befruktet .de ringer i morgen . Mitt 4 søsken uttak og 7 totalt .. .
Wow hvilken forskjell!! Krysser fingrene for mange modne og god befruktning.

Wow det var bra. Måtte det bli mange befruktet og noen på frys :)

Ja, skjønner. Så leit :Heartpink Hadde jo vært godt å slippe å bruke så mye penger på det. Men spennende med nye løsninger, får håpe det gir bedre resultater! :Heartpink Tipper vi sees i april-gruppa :happy:

Back
Topp