Ja, håperhåperhåper vi kommer i mål denne rundenSå gode tilbakemeldingerfra legen! Da krysser vi fingrene og smører oss med tålmodighet for at den sitter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håperhåperhåper vi kommer i mål denne rundenSå gode tilbakemeldingerfra legen! Da krysser vi fingrene og smører oss med tålmodighet for at den sitter
Haha herlig lege. Gratulerer som ruger - tvi tvi!Da er innsett gjort, og ventetiden i gang! Hadde i følge legen en «veldig tykk og fin» slimhinne, så kanskje dette er forsøket det skal sitte? I følge legen ble embryo plassert på den beste tomta som var der inne, så her var det bare å slå seg til ro
Gratulerer som ruger håper den slår seg til roDa er innsett gjort, og ventetiden i gang! Hadde i følge legen en «veldig tykk og fin» slimhinne, så kanskje dette er forsøket det skal sitte? I følge legen ble embryo plassert på den beste tomta som var der inne, så her var det bare å slå seg til ro
Lykke til med innsett i dagJa, innsett er på tirsdag
Tusen takk! Skal akkurat gå ombord flyet.Lykke til med innsett i dag
Hmm vanskelig å si! Hvor lenge har ovitrelle hengt igjen hos deg tidligere? 11 dager etter hadde jeg ikke fått så sterk strek, men det er jo individuelt. Det kan godt være at det skjer noe her altså!! edit: på det bildet i dagboken din syns jeg definitivt at testen ser sterkere ut idag!Altså det å sitte og tolke tester gjør jo at jeg husker hvorfor jeg bytta fra strimmel-eggløsningstester, til digitale
Øverste bildet er fra to dager siden, og det nederste er fra idag.
Er den sterkere, eller er det ovitrelle fortsatt?
Hhv 2 og 4 dager siden innsett, og 9 og 11 dager siden ovitrelle
Vis vedlegget 430347Vis vedlegget 430348
Innså faktisk først nå at jeg har klart å bestille vanlige tester istedenfor tidlig-tester
Jeg har bare testa etter ovitrelle en gang, og da så testen helt blenda ut på dag 10, men det var med sånn plastcover rundt testen og ikke strimmel, så synes det er litt vanskelig å si ogHmm vanskelig å si! Hvor lenge har ovitrelle hengt igjen hos deg tidligere? 11 dager etter hadde jeg ikke fått så sterk strek, men det er jo individuelt. Det kan godt være at det skjer noe her altså!!
Tålmodighet, hva er det?Jeg har bare testa etter ovitrelle en gang, og da så testen helt blenda ut på dag 10, men det var med sånn plastcover rundt testen og ikke strimmel, så synes det er litt vanskelig å si og
Spørs om jeg ikke bare må smøre meg med den berømte tålmodigheten og vente en dag til med ny test
Hahah, nei, jeg vet ikke, hvis noen har noe ekstra til overs er det bare å sende hitoverTålmodighet, hva er det?
Men ja, du vil nok få tydeligere svar imorgen
Lykke til idag!Tusen takk! Skal akkurat gå ombord flyet.
Takk!Lykke til idag!
Så bra! Hvordan er formen nå?Da var uttaket unnagjort. Litt vondt, men gikk fint
Var litt susete. Men det begynner og komme seg. Eller litt øm, men går fintSå bra! Hvordan er formen nå?
Så editen din først nå, og enig, men der er jo også de gamle testene ugyldige, så føler ikke jeg kan gå helt ut fra forskjellen der hellerHmm vanskelig å si! Hvor lenge har ovitrelle hengt igjen hos deg tidligere? 11 dager etter hadde jeg ikke fått så sterk strek, men det er jo individuelt. Det kan godt være at det skjer noe her altså!! edit: på det bildet i dagboken din syns jeg definitivt at testen ser sterkere ut idag!
Veldig spend på din neste test! Blir det ikveld eller imorgen?Så editen din først nå, og enig, men der er jo også de gamle testene ugyldige, så føler ikke jeg kan gå helt ut fra forskjellen der heller
Gikk innsettet fint?
Gratulerer som ruger! Og oi! Enda godt det ordnet seg! Uff, tenk om dere kom dit og de ikke hadde tint opp embryoet på grunn av det skjemaet :-oVeldig spend på din neste test! Blir det ikveld eller imorgen?
Innsettet gikk egentlig fint men var litt styr rundt det. Alt med fly og tog gikk bra,. Men når jeg nettopp hadde lagt meg ned for å få akupunktur så husket jeg plutselig at jeg hadde glemt samtykkeskjema... Men det ordnet seg - kona printet ut, signerte og sendte et bilde, og så fikk en litt irritert sykepleier på sykehuset printe det ut for meg. Etter innsett glemte de å gi meg blodprøverekvisisjon så fikk gå tilbake inn. Men selve innsettet gikk fint og nå ruger jeg Ble en del følelser rundt at dette er siste innsettet offentlig, føltes veldig rart når jeg gikk ut fra sykehuset. Kommer ikke savne det altså, men har hatt en veldig lang reise der.
Gratulerer som rugerVeldig spend på din neste test! Blir det ikveld eller imorgen?
Innsettet gikk egentlig fint men var litt styr rundt det. Alt med fly og tog gikk bra,. Men når jeg nettopp hadde lagt meg ned for å få akupunktur så husket jeg plutselig at jeg hadde glemt samtykkeskjema... Men det ordnet seg - kona printet ut, signerte og sendte et bilde, og så fikk en litt irritert sykepleier på sykehuset printe det ut for meg. Etter innsett glemte de å gi meg blodprøverekvisisjon så fikk gå tilbake inn. Men selve innsettet gikk fint og nå ruger jeg Ble en del følelser rundt at dette er siste innsettet offentlig, føltes veldig rart når jeg gikk ut fra sykehuset. Kommer ikke savne det altså, men har hatt en veldig lang reise der.
Så spennende Jeg gleder meg til å følge med!Altså det å sitte og tolke tester gjør jo at jeg husker hvorfor jeg bytta fra strimmel-eggløsningstester, til digitale
Øverste bildet er fra to dager siden, og det nederste er fra idag.
Er den sterkere, eller er det ovitrelle fortsatt?
Hhv 2 og 4 dager siden innsett, og 9 og 11 dager siden ovitrelle
Vis vedlegget 430347Vis vedlegget 430348
Innså faktisk først nå at jeg har klart å bestille vanlige tester istedenfor tidlig-tester