Mars 2024

Noen her som har opplevd smerter i analen etter egguttak? Har også vondt i blæra når den blir full, og kjenner smerter i det jeg tisser (ikke i urinrøret men blæra). Flere her som har opplevd det?

Skikkelig uvant for meg dette her da første uttaket var nærmest smertefritt både selve uttaket og tiden etter, men har jo en sammenheng med at de fikk ut kun to egg.

Blir litt bekymret for overstimulering, men jeg tisser mye etter mye drikking av vann som jeg fikk beskjed om og det har absolutt ikke blitt verre mtp smertene i livmor og områdene rundt. Litt bedre enn i går selv om det fortsatt er vondt.

Håper noen kan berolige en nervøs dame her :angelic:❤️
Ja jeg har hatt det sånn. De første rundene med tiss etter uttak var fæle. Det gjorde seriøst vondt liksom. Jeg hovna også opp masse i hele kroppen. Magen var som en vannballong. Husker akkurat i det jeg starta på å tisse så var det vondt og så slapp smertene da jeg hadde tissa ferdig og ble sittende og omtrent hive etter pusten. Det kom seg etter å ha drukket masse vann. Jeg veide meg for å holde styr på hvor mye vann som kom ut. Jeg kvittet meg med 5 liter på kort tid. Det var voldsomt. :laughing002

Men det gikk veldig fint over igjen. Så lenge du merker bedring og ikke blir verre igjen så går det bra tenker jeg. Blir det verre så snakk med lege. God bedring ❤️

Ja jeg har hatt det sånn. De første rundene med tiss etter uttak var fæle. Det gjorde seriøst vondt liksom. Jeg hovna også opp masse i hele kroppen. Magen var som en vannballong. Husker akkurat i det jeg starta på å tisse så var det vondt og så slapp smertene da jeg hadde tissa ferdig og ble sittende og omtrent hive etter pusten. Det kom seg etter å ha drukket masse vann. Jeg veide meg for å holde styr på hvor mye vann som kom ut. Jeg kvittet meg med 5 liter på kort tid. Det var voldsomt. :laughing002

Men det gikk veldig fint over igjen. Så lenge du merker bedring og ikke blir verre igjen så går det bra tenker jeg. Blir det verre så snakk med lege. God bedring ❤️
Tusen takk for at du deler din erfaring ❤️ merker absolutt bedring så det ser ut til å gå riktig vei! Gratulerer som ruger, krysser fingrene for deg ❤️

Fy som tiden går sakte. Er daglig inne her å sjekker oppdateringer for hvordan det går med dere andre i ventetiden! Håper det er full klaff for alle og at 2024 er året!
Åh ja, det skjønner jeg godt. Føler sånn med deg at du ikke fikk plass denne syklusen :Heartpink Jeg gikk ganske i kjelleren da de først ikke hadde plass til oss forrige syklusen, så kan se for meg at ventetida blir ekstra solid kjip :Heartred
En ting er de månedene de vil vi skal vente
pga medisinske årsaker, men når det er påskestengt eller kapasitet som gjør det føles det bare så uendelig dritt :(

Fy som tiden går sakte. Er daglig inne her å sjekker oppdateringer for hvordan det går med dere andre i ventetiden! Håper det er full klaff for alle og at 2024 er året!
Ja, den ventetiden kan bli tussete av :banghead: krysser fingrene for deg også når du kommer i gang :Heartred

Så koselig at du sjekker hvordan det går med oss ❤️ Jeg håper at tiden begynner å gå fortere for deg, det er så kjedelig når man må vente!

Krysser fingrene for at alt går som det skal :Heartred
Så bra, håper alt går som det skal! :Heartpink
Tusen takk ❤️ Er jo siste på frys så blir veldig kjipt hvis det ikke overlever opptining. Det har aldri skjedd før, men... Godt å ha en plan videre i hvert fall så det er mindre press på det siste offentlige forsøket.

Tusen takk ❤️ Er jo siste på frys så blir veldig kjipt hvis det ikke overlever opptining. Det har aldri skjedd før, men... Godt å ha en plan videre i hvert fall så det er mindre press på det siste offentlige forsøket.
Ja, det skaper litt ro å ha planer. Det gjør det man kan gjøre noe med litt mer forutsigbart. Men håper dere slipper og at den sitter denne gangen :Heartred

Ja, det skjønner jeg godt. Håper inderlig dere slipper plan B og at den sitter nå! :smiley-angelic001 :Heartpink

Åh ja, det skjønner jeg godt. Føler sånn med deg at du ikke fikk plass denne syklusen :Heartpink Jeg gikk ganske i kjelleren da de først ikke hadde plass til oss forrige syklusen, så kan se for meg at ventetida blir ekstra solid kjip :Heartred
En ting er de månedene de vil vi skal vente
pga medisinske årsaker, men når det er påskestengt eller kapasitet som gjør det føles det bare så uendelig dritt :(
Ja, er jo det. Og hvertfall når det i utgangspunktet et snakk om 10 minutter ×2 for ul og innsett. Det går jo så fort .. men man ser jo det store bildet, at det er mange som trenger hjelp. Jeg er uansett så heldig at jeg allerede har ei på 12 år, så skal ikke klage jeg. :) Så er det bare 2 uker til påskeferie på hytta og så er det uken etter i gang igjen ❤️

Ja, den ventetiden kan bli tussete av :banghead: krysser fingrene for deg også når du kommer i gang :Heartred
Takk for det! ❤️ Jeg har bestemt meg for at denne gangen skal jeg ta det mer med ro. Ikke la alt bli stress rundt meg. Ikke bære mye ved og løfte de tyngste ungene på jobb

Ja, er jo det. Og hvertfall når det i utgangspunktet et snakk om 10 minutter ×2 for ul og innsett. Det går jo så fort .. men man ser jo det store bildet, at det er mange som trenger hjelp. Jeg er uansett så heldig at jeg allerede har ei på 12 år, så skal ikke klage jeg. :) Så er det bare 2 uker til påskeferie på hytta og så er det uken etter i gang igjen ❤️
Ja, helt enig. Føles helt tøysete at de ikke skal klare å presse inn et stakkarslig innsett som er gjort på 10-15 minutter liksom :yuck:

Og tja. Jeg vet ikke, jeg tenker ikke det er klaging, det er jo lov å være skuffa over at de ikke har tid :Heartpink Alle vi som har havna på ivf-kjøret var jo klare for baby for lenge siden, så hver måned ekstra er jo enda mer venting som vi allerede har gjort så mye.

Men påskeferie blir bra! :hello2 Og det gjør jo at tida går litt raskere og, kanskje :D håper veldig den sitter på neste innsett for deg! :Heartpink

Da er innsett gjort, og ventetiden i gang! Hadde i følge legen en «veldig tykk og fin» slimhinne, så kanskje dette er forsøket det skal sitte? I følge legen ble embryo plassert på den beste tomta som var der inne, så her var det bare å slå seg til ro :hilarious:

Da er innsett gjort, og ventetiden i gang! Hadde i følge legen en «veldig tykk og fin» slimhinne, så kanskje dette er forsøket det skal sitte? I følge legen ble embryo plassert på den beste tomta som var der inne, så her var det bare å slå seg til ro :hilarious:
Så gode tilbakemeldingerfra legen! Da krysser vi fingrene og smører oss med tålmodighet for at den sitter :Heartred

Back
Topp